سه شنبه 08 شهریور 1401 - 15:23:17

آموزش تاتو فیبروز میرداماد

 

انجام تاتو به روش فیبروز میرداماد

معرفی یکی از بهترین پیگمنت آرتیست های تهران

 

آموزش تاتو فیبروز 


یکی از جدیدترین تکنیک های تاتو ابرو، فیبروز است که روشی نیمه دائم برای آرایش ابروها محسوب می شود. این متد برای نخستین بار توسط آقای برانکو بابیچ از کشور صربستان ابداع شده است. تاتو فیبروز به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یکبار مصرف انجام می شود. در این روش، تزریق در لایه سطحی پوست انجام می شود و به همین دلیل برخلاف روش های قدیمی تاتو، درد و خونریزی زیادی را به همراه نخواهد داشت.


روش کار در تاتو ابرو به روش فیبروز به این صورت است که خطوط نامنظم درست مشابه با تارهای طبیعی ابرو طراحی می شود و نه تنها جلوه مصنوعی به چهره نمی دهد، بلکه فرم زیبا و کاملا طبیعی را برای ابروها به دنبال خواهد داشت.
طراحی ابرو در تکنیک فیبروز بر اساس جام چهره و تناسب میان اجزای صورت انجام می شود. معمولا در تاتو فیبروز از قانون نسبت طلایی استفاده می شود که در آن نسبت اجزای مختلف صورت را عدد 1.618 در نظر گرفته اند. به منظور طراحی دقیق تر ابروها می توان از خط کش فی یا دیوایدر استفاده کرد. البته پیش از انجام این مرحله، نسبت به بی حسی موضعی به وسیله پماد اقدام می کنیم. پماد را به وسیله گوش پاک کن تمیز روی ابروها قرار داده و نیم ساعت تا 40 دقیقه صبر می کنیم تا تاثیر خود را بگذارد. سپس مواد را از روی ابرو برمی داریم و شروع به طراحی اولیه ابروها می کنیم. پس از قرینه سازی ابروها و طراحی اولیه آن ها به وسیله ماژیک پزشکی، نوبت به هاشور ابرو به وسیله قلم میکروبلیدینگ فرا می رسد.

 

فیبروز ابرو طبق جدیدترین متدهای روز دنیا

 


ابروها را به ترتیب هاشور می زنیم و برای این کار دقیقا مطابق با خواب تارهای طبیعی عمل می کنیم. سپس خواب رنگ را به مدت 10 دقیقه خواهیم داشت و مواد را از روی ابروها پاک می کنیم. دوباره شروع به هاشور زدن نقاطی از ابرو که جا مانده بود، می کنیم. پس از این که طراحی هر دو ابرو به اتمام رسید، ماسک رنگ را روی آن ها قرار داده و چند دقیقه مکث می کنیم. سپس مواد را پاک کرده و فوم التیام بخش را اعمال می کنیم. به کمک این محصول، علاوه بر این که پوست التیام داده می شود و دچار التهاب و قرمزی نمی شود؛ اضافه رنگ ابرو نیز پاک خواهد شد. رنگ فیبروز نیز تثبیت می شود.


توجه داشته باشید که در روش تاتو فیبروز باید از تمام ابزار، مواد و رنگ های آکادمی فی استفاده شود. رنگ های فی همگی از مواد معدنی ساخته شده اند و فاقد فلزات سنگین نظیر سرب هستند. این موضوع نقش به سزایی در طبیعی جلوه دادن رنگ ابروها داشته و پس از مدتی، رنگ ابروها به قرمزی یا سبزی تبدیل نمی شود.


تاتو ابرو به روش فیبروز از حساسیت بالایی برخوردار است و برای انجام آن باید نزد پیگمنت آرتیست های حرفه ای مراجعه کنید. 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

ماندگاری فیبروز چقدر است؟
ماندگاری فیبروز چقدر هستش؟
شنبه 06 آذر 1400 - 23:02:26
در خصوص هزینه ها لطفا به شماره درج شده پیام دهید - سپاس
هزینه فیبروز ابرو چقدره؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: