سه شنبه 24 مهر 1397 - 11:25:05

چهار روش برای پر پشت نشان دادن موی صاف و لخت

 

طریقه حجم دادن به موی صاف و لخت 

چگونه می توان موی صاف را حجم داد

 

دخترانی که از موهای صاف و نرمی برخوردار هستند، اصولاً موهایشان کم حجم تر از موهای زبر به نظر می رسد. برای همین آنها علاقه دارند که موهای خود را به نحوی پرپشت تر نشان دهند. این مقاله از سایت آرایشی رژلب با چهار روش برای پر پشت نشان دادن موی صاف است. با ما همراه باشید.

 

  روش اول برای پرپشت نشان دادن موی صاف:

استفاده از پودرهای حجم دهنده 

یکی از آسان ترین راه ها برای افزایش حجم موها استفاده از اسپری ها مخصوص است. با استفاده از این اسپری ها میتوانید موهای خود را پرحجم نشان دهید. این اسپری ها باعث ایجاد موج و حالت روی موها میشوند و موها اینگونه به نظر می آید که دارای حجم زیادی هستند. از این اسپری برای تارهای خشک استفاده کنید.

 

حجم دادن به موی لخت

 

روش دوم برای پرپشت نشان دادن موی صاف:

استفاده از لوسیون

یکی از مطمئن ترین راه ها استفاده از لوسیون ها برای حجم دادن مو است. استفاده از لوسیون علاوه بر اینکه موها را پر نشان میدهد. شاخه ها را ضخیم میکند همچنین به موها لطافت و براقی خاصی میبخشد. لوسیون را به موهای خود بزنید و موهای خود را با حوله ای ببندید تا به لوسیون به خوبی جذب موها شود.

روش سوم برای پرپشت نشان دادن موی صاف:

استفاده از اسپری حجم دهنده فوری

با استفاده  از این اسپری سریع  و موقت به موهای خود حجم دهید. این اسپری حالت تقویت کنندگی هم دارد. از ریشه موها برای زدن این اسپری شروع کنید.

 

روش چهارم برای پرپشت نشان دادن موی صاف:

فوم و موس های حجم دهنده

موس ها و فوم ها یکی از بهترین راه ها برای حجم دادن موهاست. بدون اینکه آسیبی به موها بزنید میتوانیم به راحتی موها را حالت دهیم و پرپشت نشان دهیم. برای استفاده از موس موها باید خیس و نمدار باشند و سپس موس را به کف دست بزنید و به حالت مچاله شدن موها را داخل دست فشار میدهیم تا به حالت فر و موج دار در بیاید. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید موی صاف و لخت خود را براحتی پرپشت نشان دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: