یکشنبه 24 اسفند 1393 - 21:00:53

آموزش آرایش قدیمی به سبک امروزی

همیشه داشتن لباس هایی با سبک های عجیب، روسری های زیبا و موهای فری که با شلختگی و زیبایی آراسته شده اند به شما کمک می کند تا در میهمانی ها و مجالس بهتر دیده شوید. در این میان داشتن آرایشی با رنگی متفاوت و خاص نیز در انجام این کار به شما کمک می کند.در این نوع آرایش بیشتر از آرایش های 1940 تا 1960 استفاده می شود و با همراه شدن آرایش قدیمی با آرایش مدرن امروزی ، ترکیبی زیبا و دلنشین ایجاد می شود. این آرایش زیبا و مدرن یکی از این نمونه آرایش ها می باشد.

این آرایش نیز مانند همه ی آرایش ها ،وابسته به برجسته سازی و نشان دادن زیبایی های طبیعی یک زن می باشد و داشتن پوستی زیبا و عاری از هر مشکلی، نقش مهمی را در این آرایش بازی می کند. علاوه براین، این آرایش  دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر انواع آرایش متمایز می سازد.

این آرایش قدیمی اما مدرن که در اینجا معرف می کنیم، ترکیبی از حداقل آرایش ممکن کنونی برای چشم با خط چشم گربه ای و رژ لب قرمز قدیمی می باشد که با یکدیگر بسیار هماهنگ می باشند.

برای انجام این آرایش به لوازم زیر نیاز دارید:

·        کرم پایه آرایش، کرم پودر، کانسیلر

·        رژگونه

·        کیت آرایش ابرو

·        پرایمر چشم

·        سایه چشم به رنگ های صورتی روشن، هلویی، قهوه ای یا پرتقالی

·        سایه سفید با انعکاس طلایی

·        خط چشم مشکی

·        مژه مصنوعی

·        رژلب قرمز

·        قلم های آرایشی

مراحل:

مرحله 1:هماهنگی رنگ آرایش با تن پوست شما یکی از قوانین اصلی آرایش می باشد. توصیه می شود در استفاده از سایه های آرایشی متضاد با پوست، خیلی روشن تر یا خیلی برنزه تر از پوست خود زیاده روی نکنید. کرم پودری مطابق با رنگ پوست خود انتخاب کنید. برای فیکس کردن آرایش می توانید از کمی پودر استفاده کنید. اگر روی پوست خود جوش یا اثر جوش دارید، استفاده از کانسیلر را فراموش نکنید. برای رژگونه نیز از رنگ گرم استفاده کنید.

مرحله 2: یکی دیگر از موارد مهم کیفیت آرایش ، زیبایی و طراحی مناسب ابروها می باشد. با استفاده از لوازم موجود در کیت آرایشی ابرو، ابروها را طراحی نموده و به خوبی پرکنید. از سایه های هم رنگ ابروی خود استفاده نمایید.

مرحله 3: با استفاده از پرایمر چشم، پلک های خود را برای آرایش و سایه زدن آماده کنید.

مرحله 4: درسبک کلاسیک این آرایش ، بیشتر از رنگهای براق و جیغ استفاده می شود.در سبک مدرن این آرایش نیز دقیقا از همان رنگ ها استفاده می شود. در قسمت متحرک پلک ، از سایه ورتی روشن استفاده کنید. سپس ، در قسمت چین خورده پلک از سایه هلویی استفاده کنید. در قسمت گودی پلک از یک قهوه ای گرم استفاده کنید.

مرحله 5: با استفاده از خط چشم مایع، خط چشم گربه ای دنباله داری بکشید.

مرحله 6. بالای خط چشم، از سایه ی سرخابی و بالای این سایه ازسایه پرتقالی استفاده کنید.

مرحله7: برای پلک پایین نیز از سایه ی قهوه ای گرم استفاده نموده و آن را محو کنید. گوشه داخلی چشم و استخوان ابرو را با سایه ی سفید دارای انعکاس طلایی روشن تر کنید .

مرحله8: چند بار موها را ریمل بزنید. می توانید از مژه مصنوعی نیز استفاده کنید.

مرحله 9: چه رنگ رژلبی مناسب این آرایش می باشد؟ قطعا رژلب قرمز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: