یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 22:13:43

درست کردن هدبند با بافت فرانسوی

درست کردن یک سربند با بافت فرانسوی بسیار آسان است. فقط کافی است قسمت کوچکی از موهای جلوی سرتان را بافت فرانسوی زده و آن را دور صورت تان ببافید. ادامه ی این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که چگونه می توانید با موهای تان هدبند درست کنید.

1. از آن جایی که در این مقاله ما می خواهیم طریقه ی درست کردن هدبند فرانسوی را توضیح دهیم، سعی کنید از قبل خودتان بافت ساده ی فرانسوی را یاد بگیرید.

 

2.       با موهایی تمیز و بدون گره شروع کنید. اگر موهای شما صاف یا موج دار است می توانید بافت را روی موهای خشک هم انجام دهید اما اگر موهای تان فر است و کاملا نمی توانید موها را وقتی خشک هستند شانه کنید، موها را به صورت خیس ببافید. از آن جایی که بافت موهای خیس می تواند باعث شکستن آن ها شود باید شانه کردن و بافت موها را کاملا با دقت انجام دهید.

3.       فرق تان را از یک طرف باز کنید. می توانید فرق تان را از وسط باز کنید و دو طرف موهای تان را به صورت فرانسوی ببافید.

4.       موهای تان را با یک شانه، مداد، انتهای یک قلم موی آرایشی، ناخن و یا هر شی دیگری جدا کنید. 5 تا 7.5 سانتی متر از موهای جلوی سرتان را جدا کرده و بقیه را به سمت عقب شانه کنید.

·         اگر می خواهید موهای تان را گوجه ای یا دم اسبی ببندید، بافت تان را درست 5 سانتی متر بالا تر از گوش تان متوقف کرده و ادامه ی آن را به صورت مستقیم ببافید.

·         اگر می خواهید موهای تان را باز بگذارید، بافت تان را تا روی گوش تان ادامه دهید.

 

5.       موهایی را که نمی خواهید ببافید دم اسبی بسته و یا با یک کلیپس محکم کنید. این کار برای این است که مطمئن شوید موهای اضافه داخل بافت تان نمی آیند.

 

6.       بافت فرانسوی را شروع کنید. از کنار فرق تان یک قسمت مستطیلی از موها را جدا کرده و به 3 قسمت تقسیم کنید. رشته ی سمت راست را در وسط قرار دهید و سپس مقداری مو به رشته ای که الان در سمت راست قرار دارد اضافه کنید. رشته ی سمت چپ را به قسمت میانی آورده و حالا از سمت چپ مقداری مو به رشته ای که حالا در سمت چپ قرار دارد اضافه کنید.

 

7.       بافت فرانسوی را تا جایی ادامه دهید که تمام موهای جدا شده برای بافت را استفاده کرده باشید.

·         وقتی تمام موهای جدا شده را بافتید، ادامه ی آن را به صورت معمولی ببافید و انتهای آن را با یک کش پلاستیکی ببندید.

 

8.       حالا باید موهای سمت دیگر سرتان را نیز ببافید. نکات زیر را با توجه به مدل موی تان بخوانید:

·         دم اسبی: اگر دوست دارید موهای تان را دم اسبی ببندید ابتدا باید تمام موها را جمع کرده و بافت ها را نیز همراه با بقیه ی موها ببندید. اگر بافت ها هنگام بستن کمی برآمده شد می توانید آن ها را بپیچانید و یا سنجاق بزنید. موهای تان را با یک کش ببندید و کارتان را تمام کنید. هم چنین با پیچاند موهای دم اسبی شده دور کش می توانید موها را گوجه ای ببندید. سپس آن را سنجاق زده و با یک کش پلاستیکی دیگر مدل موی تان را ثابت نگه دارید.

·         اگر موها را باز می گذارید، تنها کافی است بافت های تان را با چند عدد سنجاق سفت کنید. اگر می خواهید بافت های تان دقیقا مانند یک هدبند شوند انتهای آن ها را زیر موهای باز سنجاق بزنید تا معلوم نباشند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: