پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 19:12:37

5 ترفند آرایش در تابستان

ممکن است شما در تابستان بیشتر به میهمانی ها، شهر های ساحلی و استخر بروید. همانطور که می دانید در تابستان هوابسیار گرم است و گرمای هوا، بیشترین اثر را روی پوست و موها می گذارد. پس پیش از آنکه روزهای داغ تابستان از راه برسند، نکاتی را برای شما ذکر می کنیم.

×      اگر آرایش شما در حال خراب شدن است...

خیلی بد است که شما همین الان آرایش کرده باشید و با ظاهری زیبا و فوق العاده آماده شده باشید و هنوز پای تان را از در بیرون نگذاشته باشید که آرایش تان شروع به به هم ریختن کند و روی صورت شما پخش شود. این اتفاق در ماه های گرم تابستان عادی به شمار می رود. بسیاری از افراد حتی ساعت ها در مقابل آینه می ایستند تا آرایش فوق العاده ای داشته باشند اما متاسفانه عرق شان در می آید و ممکن است حتی فرم صورت شان از خستگی تغییر کند. اما...

نگذارید آرایش شما اینگونه روی صورت تان ذوب و پخش شود! هر زمان که احساس کردید صورت تان گرم شده و ممکن است الان آرایش تان به هم بریزد، می توانید فورا یک سشوار را برداشته و از باد سرد آن استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان آرایش تان را خشک و فیکس کنید. همچنین برای نتیجه ی بهتر می توانید از اسپری تثبیت کننده آرایشی روی صورت تان بزنید تا کیفیت آرایش تان را در طول روز حفظ کنید.

 

×      اگر می خواهید از سوختن و خشک شدن موهای تان جلوگیری کنید...

استخرهایی که آب آن ها حاوی کلر است و یا دریاهای آب شور می توانند به موهای شما آسیب برسانند. اگر می دانید که موهای تان پس از استخر یا رفتن به دریا در معرض خشکی و گره خوردن قرار دارد، خیلی سریع نرم کننده ی خودتان را درست کنید و در یک بطری کوچک بریزید و همراه تان داشته باشید. برای این کار، حدود 2 قاشق غذاخوری از نرم کننده تان را داخل بطری برزید و بقیه ی آن را با آب پر کنید. کمی آن را تکان دهید تا شما هم محلول ضد خشکی موی خودتان را داشته باشید.

×      اگر خیلی اصرار دارید که هنگام رفتن به در یا یا استخر آرایش داشته باشید...

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که می خواهند به زیباترین شکل ممکن به دریا یا استخر بروند اما آب و آفتاب سوزاننده ی تابستان صورت فوق العاده ی شما را تبدیل به یک صفحه ی نقاشی پر از رنگ می کنند. در این گونه مواقع شما باید با زدن کمی کرم ضد آفتاب و مقداری هم کرم رژ گونه روی قسمت برآمده ی گونه های تان، یک آرایش ملایم داشته باشید. با این کار علاوه بر این که پوست شما مرطوب نگه داشته می شود، شما این امکان را دارید که از پوست تان در مقابل آب و آفتاب به صورت طبیعی محافظت کنید.

 

×      اگر می خواهید بدون دستگاه، موهای تان را فر کنید...

اگر می خواهید بدون استفاده از دستگاه های حرارتی موهای فر و زیبا داشته باشید می توانید موهای تان را با اسپری نمک دریایی کمی مرطوب کنید و سپس موها را به صورت گوجه ای ببندید. آن ها را با کش و سنجاق محکم کنید و باد خنک سشوار را روی موها بگیرید. وقتی موهای شما کاملا خشک شدند، آن ها را باز کرده و با انگشتان تان تارهای موها را از هم باز کنید. همچنین می توانید به جای بستن موها به صورت گوجه، از بافت موی فرانسوی در دو طرف سرتان استفاده کنید.

×      اگر می خواهید پوستی برنزه و زیبا داشته باشید...

اگرچه برای برنزه شدن بهترین راه، نور خورشید است اما استفاده از لوسسیون های برنزه کننده هم می تواند نتیجه ی دلخواه را به شما بدهد. اما نکته ی مهمی که در مورد این نوع لوسیون ها وجود دارد، این است ممکن است بدن شما به صورت نامرتب برنزه شود و همانطور بماند. اگر بیش از حد خواهان برنزه کردن پوست تان با این نوع لوسیون ها و بدون نور خورشید هستید نگران نباشید! فقط کافی است مقداری جوش شیرین را روی یک لیف بریزید و آن را روی پوست تان بکشید. سپس خودتان را با آب گرم بشویید. این تکنیک خانگی برای از بین بردن اثر لوسیون و لکه های نامرتب از روی دست ها و پاهای تان است.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: