سه شنبه 23 تیر 1394 - 21:49:40

آرایش مناسب پوست های سبزه

شما به طور طبیعی با موهبت پوست برنزه آفریده شده اید، پس تنها کاری که قبل از خروج از خانه باید انجام دهید برجسته کردن این زیبایی هاست. پوست سبزه شما با هر رنگ آرایشی هماهنگ بوده و با کمی استفاده از مواد آرایشی می توان تغییرات زیادی در چهره شما به وجود آورد. در اینجا به نکاتی برای درخشش بیشتر شما آورده شده است.

  

رنگ زیر پوستی خود را در نظر بگیرید

صرف نظر از رنگ پوست، عامل کلیدی در انتخاب آرایش مناسب به رنگ زیر پوستی شما بستگی دارد. به خصوص این که در هنگام خرید محصولات آرایشی رنگ های مشابه هم بسیاری وجود دارد. پس می بایست به رنگ زیر پوستی تان توجه کنید تا بتوانید بهترین آرایش ممکن را داشته باشید.

رنگ زیر پوستی شما یکی از این موارد می باشد:

سرد: رنگ زیر پوستی صورتی، قرمز یا آبی

گرم: رنگ زیرپوستی زرد یا طلایی

خنثی: تعادلی بین سرد و گرم

معمولا پوست سبزه با رنگ های گرم یا خنثی که کمی به سبز می زنند، شناخته می شود. هرچه شما پوست سبزه روشن تری داشته باشید، رنگ زیر پوستی شما زرد و خنک تر و هرچه پوست سبزه تیره تری داشته باشید، پوستتان ته رنگ طلایی تری خواهد داشت.

تست سفید در مقابل کرم: دو لباس یکی با رنگ سفید و دیگری با رنگی تیره تر مثل کرم را انتخاب کرده و بدون این که آرایش کنید آن ها را بپوشید. حال مشاهده کنید کدام رنگ بیشتر به شما می آید، اگر سفید برای شما مناسب تر باشد به این معنی است که شما ته رنگ گرم دارید و اگر رنگ کرم بیشتر به شما می آید به این معنی است که ته رنگ سرد دارید. اگر هر دو رنگ به شما زیبایی می بخشد، به این معنی است که شما ته رنگ خنثی دارید.

تست رگ های روی مچ دست: به رگ های روی مچ تان نگاه کنید، اگر آن ها سبز هستند، به این معنی است که شما ته رنگ گرم دارید. اگر آبی باشند به معنی سرد بودن ته رنگ شماست و اگر رنگ رگ هایتان بین این دو آبی و سبز باشد در این صورت شما پوست خنثی دارید.

تست جواهرات: اگر جواهرات زرد به زیبایی ظاهرشما کممک می کند، پس شما احتمالا ته رنگ گرم دارید ولی اگر نقره بیشتر به شما می آید، ته رنگی سرد دارید.

تست آفتاب: اگر وقتی به کنار دریا می روید، به سرعت پوستتان برنزه شده و یا طلایی می شود به این معنی است که شما گرم هستید ولی اگر در ابتدا می سوزید سپس پوستتان تغییر رنگ می دهد، به این معنی است که ته رنگ سرد دارید.

اگر هنوز راجع به رنگ پوستتان شک دارید، از آرایشگر خود کمک بخواهید.

فوندانسیون برای پوست سبزه

وقتی شما ته رنگ دقیق پوستتان را بدانید، می توانید  بهترین فوندانسیون را برای پوستتان پیدا کنید. اگر شما در صورت تان مشکلی برای پوشش نداشته باشید، احتیاجی نیست که از زیر سازی سنگین استفاده کنید. در این حالت یک فوندانسیون سبک به پوست شما، یک زیبایی بی نقص و کاملا طبیعی می دهد.

استفاده از رژ گونه مناسب

در این پوست ها از یک رژ گونه صورتی پررنگ، هلویی گرم و یا حتی رژگونه برنزه استفاده کنید و از رژ گونه کمرنگ هیچ گاه استفاده نکنید، چرا که روی پوست شما جلوه ای ندارد. از رنگ های خیلی پررنگ هم استفاده نکنید چرا که باعث می شود تا رنگ پوست شما تیره تر نشان دهد.

بهترین رنگ برنزه برای پوست سبزه

درست است که شما به استفاده از رنگ های برنزه نیاز ندارید یا کمتر نیاز دارید، اما استفاده کمی از آن روی گونه هایتان به شاداب تر نشان دادن چهره شما کمک می کند. برای طبیعی تر نشان دادن، از رنگ های مسی و قهوه ای کمرنگ کمک بگیرید. از رژگونه به مقدار کمی استفاده کنید تا یک آرایش غیر طبیعی روبرو نشوید.

سایه های چشم

شما می توانید از رنگ های قهوه ای و طلایی استفاده کنید تا ظاهر زیبا و طبیعی خود را حفظ کنید و یا از رنگ های شاد دیگری استفاده کنید تا چشمانی جذاب تر داشته باشید. دقت کنید که پوست های سبزه در میان دیگر پوست ها بیشتر به چشم می آیند، پس می توانید برای جذابیت بیشتر از آرایش دودی (اسموکی) نیز استفاده کنید.

انتخاب رژ لب مناسب

در پوست های سبزه از رنج وسیعی از رنگ ها از کالباسی کمرنگ تا نارنجی می توان در انتخاب رژ لب استفاده کرد. رنگ های روشن، ته رنگ طلایی پوست شما را بهتر نشان داده و رنگ های تیره تر به گرمی پوست شما می افزایند. در واقع افرادی که این رنگ پوست را دارند، از هر رنگی به جز بنفش و قهوه ای می توانند استفاده کنند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: