پنجشنبه 25 تیر 1394 - 21:41:11

آموزش طراحی ناخن واتر ماربل

برای انجام این کار از یک لیوان شیشه ای استفاده کنید. همچنین دقت کنید که دمای آب داخل لیوان هم دما با محیط باشد. (این نکته مهمی است) سعی کنید از آب تصفیه شده اسفاده کنید تا به نتیجه بهتری دست یابید.

توصیه می شود که دور انگشت خود را با چسب بسته و وازلین بزنید تا کمترین آسیب به پوستتان وارد شده و پاک کردن دور ناخن هایتان نیز سریع وساده تر باشد.

مرحله اول

یک لایه زیرین به رنگ سفید بزنید تا پایه کار شما فراهم آید. صبر کنید تا لاک کاملا خشک شود.

مرحله دوم

در لیوانی که با آب تصفیه شده و هم دما با دمای اتاق پر شده بود، یک قطره از لاک را بریزید تا تشکیل یک حلقه بدهد. برای این طراحی شما به حداقل 8 تا 10 حلقه نیاز دارید.

اگر لاک شما سفت بود و تشکیل حلقه نداد، می توانید چنند قطره استون داخل آب بریزید. امکان دارد که لاک مورد نظر شما برای طراحی واتر ماربل مناسب نباشد، پس بهتر است ابتدا لاک ها را امتحان کنید.

مرحله سوم

در صورت تمایل می توانید تعداد حلقه های بیشتری نیز بسازید. لازم است برای این کار حلقه ها را به سرعت بسازید چرا که در غیر این صورت لایه های خارجی خشک شده و غیر قابل استفاده می شوند. در این صورت اگر خلال دندان را وارد حلقه ها کنید، همه آن ها را خراب می کند.

مرحله چهارم

 

خلال دندان یا سوزن خود را از لایه خارجی یک سمت حلقه به سمت دیگر آن برده و این کار را چند بار تکرار کنید. یا می توانید از وسط حلقه شروع کرده و هر بار به یک سمت لایه های خارجی بکشید.

یک دستمال در دست داشته باشید تا بعد از هر بار استفاده از خلال دندان آن را تمیز کنید. زیرا هربار که خلال دندان وارد طراحی می شود باید تمیز باشد.

مرحله پنجم

 

همین طور از دایره خارجی به مرکز دایره بروید تا به طرح دلخواهتان دست یابید. در آخر خلال دندان را در مرکز دایره که حالا به هم ریخته است بکشید تا شکل آن به حالت اولیه بازگردد.

مرحله ششم

ناخن خود ر روی منطقه ای از طراحی که مورد علاقه تان است بگذارید. البته در این طرح بهتر است از مرکز طرح استفاده کنید.

مرحله هفتم

روی ناخن تان را روی طرح بگذارید و با کمک خلال دندان قسمت های خارجی را از آن دور کنید تا قسمت های اضافی روی پوستتان باقی نمانند.هنگامی که با کمک خلال دندان قسمت های اضافی لاک را از آب خارج کردید، به آرامی انگشتتان را بیرون آورید.

هنگامی که دستتان را از آب خارج کردید، باید لاکی مشابه تصویر داشته باشید. اگر از چسب نواری و وازلین استفاده کنید، این قسمت برا شما ساده تر خواهد بود در غیر این صورت با خلال دندان، قسمتهایی که می خواهید پاک کنید را جدا کنید.

 

در صورتی که از وازلین وچسب نکرده اید می توانید با کمک پنبه آغشته به استون قسمت های اضافی را پاک کنید.

 

در صورت تمایل می توانید روی قسمت مرکزی طراحی از یک نگین براق برای زیبایی هرچه بیشتر ناخن هایتان استتفاده کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: