یکشنبه 25 مرداد 1394 - 11:40:13

چه رنگ رژ نارنجی مناسب شماست

 

گاهی اوقات خانم ها استفاده از رژهایی که رنگ کمرنگ تری دارند را ترجیح داده و گاهی نیز دوست دارند از رنگ هایی استفاده کنند که بیشتر در دید قرار داشته و با استفاده از این رنگ ها ظاهر زیبای خود را بهتر نشان دهند. نارنجی یکی از رنگ هایی است که طیف رنگی بالایی  داشته و با آن شما می توانید ظاهر زیبای خود را بهتر نشان دهید. به خصوص در حال حاضر که در تابستان هستیم استفاده از رنگ های گرمی مانند نارنجی مانند یادآوری پرتوهای خورشید روی لب هاست. البته نباید فراموش کرد که استفاده از رنگ نارنجی کمی جسارت خواسته و هر کسی به سمت این رنگ به عنوان رژ خود نمی رود ولی اگر رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید تمام نگرانی های شما از بین رفته و همیشه ترجیح می دهید از این رنگ استفاده کنید.
در این مقاله به بررسی انواع مختلف پوست ها و انتخاب رنگ های مناسب رژ برای آن ها می پردازیم.


پوست روشن


خانم هایی که پوست روشنی دارن بسیار خوش شانس هستند زیرا آن ها می توانند رنگ های مختلفی روی پوست و ناخن های خود امتحان کرده و نگران ظاهر نامناسب آن نیز نباشند. برای انتخاب رژ نارنجی نیز خانم هایی که پوست روشنی دارند می توانند از رژ های نارنجی ای استفاده کنند که پایه هلویی و مرجانی داشته و رنگ پایه نارنجی است. اگر هم این رژ برای شما کافی نیست و می خواهید متفاوت تر به نظر برسید، می توانید از یک رژ مات استفاده کنید زیرا از آن جایی که پوست شما سفید است رنگ های جیغ روی آن خود را بهتر نشان داده و پوست روشن شما نیز به زیبایی بیشتر شما کمک می کند. البته فراموش نکنید که بقیه آرایش شما باید لایت و طبیعی باشد. همچنین این نکته را هرگز فراموش نکنید که نارنجی یکی از رنگ های مناسب برای شماست.


پوست های سبزه


اگر شما از آن دسته خانم هایی خوش شانسی هستید که پوست سبزه دارید، باید گفت که پوست زیبای شما که خود به طور طبیعی برنزه به نظر می رسد نیز می تواند رنگ نارنجی را به عنوان یک از رژ روی خود به خوبی نشان دهد. می توان گفت که شما از آن دسته معدود از افرادی هستید که می توانید رنگ نارنجی روشن و جیغ را زده و بسیار زیبا به نظر برسید. زیرا یک رژ نارنجی روشن پوست سبزه شما را بهتر نشان داده و موجبات حسرت همه گان را فراهم می کند. پس فراموش نکنید که هر چه می توانید رژ نارنجی جیغ تری پیدا کرده و امتحان کنید و اصلا از این که به شما نیاید نترسید، زیرا شما به طور طبیعی برنزه به نظر می رسید.


پوست تیره


پوست شما از آن دسته پوست هایی است که می توانید روی آن رژ های روشنی مانند صورتی را امتحان کنید. حال که می توانید رنگ صورتی را که رنگ روشنی است امتحان کنید پس چرا به سراغ رنگ های دیگری مانند نارنجی نروید. رنگ رژ نارنجی-قرمز برای شما بسیار مناسب بوده و بدون این که رنگ زیبای پوست شما را تحت الشعاع قرار دهد، زیبایی آن را دو چندان می کند. پس این بار که خواستید رژ بخرید رنگ نارنجی متمایل به قرمز را فراموش نکنید.


همه پوست ها


اگر هر رنگ پوستی دارید و هنوز تصمیم قطعی برای استفاده از رژ نارنجی نتوانسته اید بگیرید، یک رژ نارنجی خالص برای شما مناسب است تا به معنای کلمه رنگ نارنجی را در همه زوایای آن امتحان کرده باشید. البته لازم به ذکر است که استفاده از این رنگ نارنجی خالص جرات و جسارت خاص خود را می خواهد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

  
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 25 مرداد 1394 - 21:50:38
ممنون از اطلاعاتتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: