پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 12:00:06

طراحی 3 بعدی گل روی ناخن

 


طراحی 3 بعدی ناخن ها هنریست که نیاز به ظرافت و دقت بالا دارد. در این طراحی ارائه شده نیز با ترکیب رنگ های صورتی . قرمز و گل روی ناخن باید دقت بالایی به خرج داده و با حوصله عمل کرد.
برای دست یافتن به طراحی زیر به گونه زیر عمل کنید.
1. ناخن را سوهان کشیده و آماده کنید. روی ناخن از بیس کت استفاده کرده و با زاویه 180 درجه آن ها را سوهان کشیده و به مدل مورد نظر در آورید.

 

2. دو لایه رنگ قرمز و صورتی را مطابق تصویر روی ناخن ها زده و ناخن ها را به مدت 1 دقیقه در زیر نور LED قرار دهید.

 

3. با یک فرچه طراحی ناخن باریک روی ناخن حالت توری مانندی با رنگ مشکی طراحی کرده و نصف بیشتر ناخن را با این حالت توری مانند پوشش دهید. سپس آن را به مدت  1 دقیقه زیر نور LED قرار دهید. روی نوک ناخن به سمت گوشه به کمک یک فرچه سر باریک و چسب، اکلیل ناخن زده و سپس روی آن تاپ کت بزنید تا ناخن سریع تر خشک شود. در این مرحله احتیاجی به قرار دادن دست در زیر نور نیست.

 

4. یک زنجیر نقره ای باریک را روی ناخن قرار داده و روی مرکز ناخن تاپ کت بزنید. می توانید زنجیر را به هر مدل دیگری که بخواهید روی پوست قرار دهید. 1 دقیقه دست ها را در زیر نور قرار داده و با الکل حاوی ایزوپروپیل ناخن را تمیز کرده و روی ناخن با کمک یک موچین ریز رزی که از قبل ساخته بودید را قرار دهید.

 

برای ساخت رز
1. برای به دست آوردن رنگ دلخواه خود، کافیست از پودری بهرنگ دلخواه و کمی ماده افزودنی استفاده کنید. سپس آن ها را با هم خوب مخلوط کنید. همیشه سعی کنید تنها 30%  از مواد افزودنی اضافه کنید.
2. برای ساخت رز سیاه کافیست 4 رنگ از رنگ های دلخواه و رنگ مشکی را با مواد افزودنی مخلوط کرده و رزی زیبا به دست آورید. سپس آن را روی کاغذ به اندازه و طرح دلخواه خود در آورده و بسازید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 20:11:10
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: