سه شنبه 12 بهمن 1400 - 17:37:31

بهترین مدرس شینیون تهران

 

بهترین مدرس شینیون تهران

یکی از ویژگی های یک شینیون کار حرفه ای ، اجرای یک شینیون با دوام روی سر است. قطعاً این موضوع برای ما خانم ها که پس از شینیون، روسری یا شال سر می کنیم تا به تالار یا مراسم مورد نظر برسیم و دائماً نگران خراب شدن مدل مویمان هستیم، کاملاً حیاتی است. کاری که مهسا نوری، بهترین مدرس شینیون تهران با مهارت تمام آن را انجام می دهد. دیگر ویژگی مهم این شینیون کار، اجرای شینیون بدون استفاده از کلاه گیس یا پستیش روی موهای کم پشت و خالی است.

 

فهرست مطالب:

آموزش شینیون توسط بهترین مدرس شینیون تهران
انواع شینیون مو
انواع ابزارهای شینیون مو
مطالب مرتبط 

 

 

بهترین مدرس شینیون تهران

 

آموزش شینیون توسط بهترین مدرس شینیون تهران

برای یادگیری هر مهارت و علمی باید مراحل و اصول یادگیری آن فن را پشت سر گذاشت. هر هنرجو در این مراحل نیاز به دریافت مهارت ها و تکنیک های آموزشی و بهره مندی از کلاس های آموزشی حضوری و غیر حضوری دارد.
متاسفانه در بعضی رشته ها فقدان منابع آموزشی هنرجویان را دچار سردرگمی می کند. یکی از این رشته ها ، رشته آرایش و پیرایش است که تعداد کتابها و منابع آموزشی در آن بسیار کم است و آموزشها در این رشته بیشتر به صورت تجربی و سینه به سینه منتقل می شود. با شرکت در کلاس های آموزش شینیون مو تخصصی توسط 
بهترین مدرس شینیون تهران خانم مهسا نوری به نیازهای آموزشی شما در زمینه طراحی مو از بیس تا پیشرفته  پاسخ داده خواهد شد.

 

 

انواع شینیون مو

انواع شینیون مو که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میگردد به شرح زیر می باشد.

شینیون پیچی

یک روش ساده برای شینیون این است که کار خود را تا پایین گردن ادامه داده و یک قسمت از موها را به شکل مثلثی نگه دارید. این مثلث را به دو قسمت تقسیم بندی کرده و موهای قسمت راست را پس از تاب دادن به سمت چپ و موهای قسمت چپ را پس از تاب دادن به سمت راست برده و محکم کنید. سپس موها را کمی بالا برده و شکل بدیع تری در آن به وجود آورید. البته در این روش می توان برای قسمت جلویی سر از هدبند نیز استفاده کرد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

بهترین مدرس شینیون تهران

 

شینیون نخی

شینیون نخی در واقع همان شینیون خطی است که در آن لایه های نازکی از مو را به سمت بیرون می کشند تا جلوه زیباتری ایجاد کند. امروزه این سبک شینیون بسیار پرطرفدار است. برای ایجاد شینیون نخی کافیست ابتدا کمی کرم مو به لایه نازکی از مو بزنید و آن را کمی به سمت بالا بکشید. توجه داشته باشید که همه نخ ها باید در یک راستا قرار گیرند. در آخر هم برای تثبیت کار می توان از اسپری حالت دهنده استفاده کرد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

شینیون حلقه ای

علاوه بر استفاده از بافت در شینیون های مختلف، روش های دیگری نیز برای حالت دادن به یک مدل مو وجود دارد. یکی از این روش ها به این صورت است که یک دسته مو را در دست گرفته و در بالای آن یک گیره یا سنجاق بزنید و با فاصله 10 سانت گیره بعدی را زده و این کار را ادامه دهید. سپس در هر گیره یا سنجاق، موها را تاب داده و دور سنجاق بپیچانید تا موها به صورت یک حلقه در آورده و سپس آن را روی سر قرار دهید. حلقه های خود را ادامه داده و با این کار به موهای مشتری خود حجم بیشتری بدهید.  برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

شینیون بافت

بافت یکی از قدیمی ترین اما در عین حال زیباترین تکنیک های شینیون مو است. امروزه مدل های جدیدتر و فانتزی تری از بافت ابداع شده است که تلفیق آن با شینیون جلوه بسیار زیبایی را به خصوص برای خانم های جوان به وجود می آورد. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

شینیون حجیم

گاهی اوقات مشتری، موهای بسیار صافی دارد و به همین دلیل باید زحمت بیشتری برای حجم دادن به موها کشیده شود. در این صورت کافی است دسته کوچکی از موهای زیرین با استفاده از انگشت شصت و اشاره پیچ داده شده و در جهت مخالف سر قرار گیرند. این کار باید در پنج دسته مو و در نقاط مختلف سر تکرار شده تا حجم دلخواه به دست آید. برای به دست آوردن نتیجه بهتر نیز می توان بقیه موها را اتو مو کشید.

البته برخی مواقع نیز پیش می آید که مراجعه کننده از حجم زیاد مو برخوردار نیست و باید از موهای اضافه برای حجیم نشان دادن آن استفاده کرد. استفاده از انواع شنل ها نیز گزینه مناسب دیگری برای حجیم نشان داده موها است. برای بهره مندی از این مدل شینیون، که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود، می توانید با شماره درج شده در آخر مقاله تماس بگیرید.

 

 

بهترین مدرس شینیون تهران


انواع ابزارهای شینیون مو

در این بخش از آموزش چند مدل شینیون مو که توسط بهترین مدرس شینیون تهران انجام میشود را، با ابزارهای این ترفند آشنا می کنیم. بی شک اجرای شینیون و زیباسازی بر روی موها به مشابه هر تکنیک دیگری نیازمند ابزارهای مختص به خود است. ابزارهایی که در حالت کلی به دو دسته ساده و حرفه ای تقسیم می شود.

 

ابزار حرارتی شینیون

در واقع استفاده از این ابزارها در پیاده سازی تکنیک شینیون مو زمانی است تنوع بالایی از انواع مدل ها پیش رویمان قرار می گیرد. از جمله ابزارهای حرارتی شینیون که در هر مدل و تکنیکی می توان از آن ها استفاده کرد می توان به اتوی مو و سشوار اشاره کرد. البته ممکن است با توجه مدل های بسیار پیچیده از شینیون مو از دیگر ابزارهای حرارتی نظیر فر کننده های مو هم استفاده کرد. در بسیاری مواقع که نیاز باشد فرم های مختلفی به یک یا چند دسته از موها داشته شود و یا اینکه شکل و فرم شینیون مو برای چند ساعت به همان حالت باقی بماند بایستی حتماً چنین تکنیک هایی را به کمک ابزارهای حرارتی قوی نظیر سشوار یا اتو مو اجرا کرد.

 

 

ابزار ساده شینیون

ابزارهای ساده که به راحتی می توانند در آموزش چند مدل شینیون مو مؤثر و کارآمد بوده و زیبایی دو چندانی را بر روی موها پیاده کنند. از جمله این ابزارها می توان به تل مو، کش مو، کلیپس مو و تور شینیون اشاره کرد. در واقع با استفاده از این ابزارها به راحتی می توان چند مدل شینیون خانگی زیبا و جذاب را بر روی موهایتان اجرا کرد.پ

 

 

مطالب مرتبط:

 شینیون چیست و انواع مدل های شینیون

 معرفی بهترین مدرس های شینیون در تهران

 
 
 

 خانم مهسا نوری مدرس و متخصص جدیدترین سبک های روز شنیون و رنگ مو در غرب تهران بلوار فردوس

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: