شنبه 04 آذر 1402 - 13:02:15

بهترین مدرس آرایش دائم

 

مدرس آرایش دائم

دوره آرایش دائم که توسط بهترین مدرس آرایش دائم برگذار می شود، یک دوره آموزشی است که شامل میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن ،میکرو فیبروز و…. میباشد . محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است . به گونه ای که بعد از گذراندن این دوره می توانید در بازار کار مشغول شوید. این دوره آموزشی توسط مدرس برتر آرایش دائم تدریس می شود. دوره آرایش دائم(دوره میکروبلیدینگ ، دوره میکروپیگمنتیشن ،دوره میکرو فیبروز) به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد و در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای داده می شود. در ادامه از مطالب سایت رژلب با آرایش دائم و ویژگی های این دوره آشنا میشویم.

فهرست مطالب

آرایش دائم چیست؟
بهترین مدرس آرایش دائم
دوره آموزش آرایش دائم
ویژگی های دوره آموزشی بهترین مدرس آرایش دائم
سوالات متداولی که از بهترین مدرس آرایش دائم پرسیده می شود

 

 

مدرس آرایش دائم

 

 

 

 

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد و شهرک ولیعصر غرب تهران

 


آرایش دائم چیست؟

آرایش دائم، روشی برای آرایش صورت است که از روش میکروپیگمنتیشن و سایر متدهای تاتو برای به وجود آوردن طرح هایی در قسمت های مختلف صورت مانند مژه، چشم، ابرو، لب و ... استفاده می کند. روش آرایش دائم با توجه به این که در کدام قسمت از صورت انجام می شود، دارای اسامی مختلفی است. که در دوره آموزشی که توسط بهترین مدرس آرایش دائم تدریس می شود توضیحات کاملی در این مورد می دهیم. همچنین در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.


آرایش دائم لب
از روش آرایش دائم می توان برای تاتو خط لب استفاده کرد و لب ها رو برجسته تر نشان داد.


آرایش دائم چشم
برای کشیدن خط چشم یا بن مژه که نقش به سزایی در حالت دادن به چشم ها دارند، می توان از آرایش دائم چشم استفاده کرد.


آرایش دائم ابرو
یکی از بیشترین کاربردهایی که آرایش دائم دارد و طرفداران بسیاری را نیز به سمت خود جلب کرده است، تاتو ابرو می باشد. تاتو ابرو را می توان با متدهای مختلف و جدیدی همچون میکروپیگمنتیشن، میکروبیلیدنگ و فیبروز انجام داد. شما با شرکت در دوره های آموزشی که توسط مدرس آرایش دائم برگذار می شود میتوانید این آرایش دائم را یاد بگیرید.


آرایش دائم رژلب
اگر از این که هر چند ساعت یکبار رژلب خود را تمدید می کنید خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم آرایش دائم رژلب را امتحان کنید. از آنجایی که اکثر رژلب ها دارای سرب زیادی هستند و با عمل بلعیدن میزان بسیاری از آن وارد دهان می شود، این کار می تواند کمک زیادی به شما کند تا از خطرات احتمالی در امان بمانید.


آرایش دائم پزشکی
اخیرا از روش های آرایش دائم در علم پزشکی نیز استفاده های زیادی می شود. از مهم ترین کاربردهای آرایش دائم می توان به از بین بردن نواقص ظاهری ناشی از حوادث یا بیماری های خاص روی صورت اشاره کرد.

 

 

بهترین مدرس آرایش دائم

 

 


آدرس خانم نسترن خورشیدی: محدوده نیاوران
شماره تماس خانم خورشیدی: 09196184716

 

 

بهترین مدرس آرایش دائم

در چند سال اخیر، رشته تاتو و آرایش دائم به یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین شاخه های آرایشگری تبدیل شده است. افراد تمایل دارند در هر شرایطی آراسته و مرتب به نظر برسند؛ به همین دلیل ترجیح می دهند آرایش دائم انجام دهند. با افزایش تقاضا برای انجام تاتو و آرایش دائم، کلاس های آموزشی متعددی در سرتاسر جهان راه اندازی شدند که به آموزش و پرورش استعدادهای حوزه میکروبلیدینگ و تاتو پرداختند. یکی از مزایای شرکت در دوره های آموزشی بهترین مدرس آرایش دائم، امکان پشتیبانی رایگان است. یعنی هنرجو پس از اتمام دوره و کسب مدرک نیز چنانچه مشکلی در حوزه آرایش دائم داشته باشد می تواند به صورت آنلاین با مدرس آرایش دائم در ارتباط باشد و مشکلات خود را رایگان برطرف کند.

از ویژگی های نمونه کارهای بهترین مدرس آرایش دائم می توان به نچرال و ماندگار بودن اشاره کرد. مشتریان اغلب از دوام بالای رنگ تاتو و همچنین طبیعی بودن آرایش دائم خود صحبت می کنند و از کار ایشان کاملا راضی هستند. علاوه بر این، هنرجویانی که در کلاس های آموزشی شرکت می کنند نیز به سرعت به کار تاتو مسلط شده و وارد بازار کار می شوند.

 

 

دوره آموزش آرایش دائم

در دوره آموزش آرایش دائم که توسط بهترین مدرس آرایش دائم برگذار می شود، روند کامل طراحی و اجرای انواع روش های آرایش نیمه دائم جهت رفع نواقص و زیبا تر کردن چهره به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش دائم از جمله: آموزش میکروبلیدینگ، آموزش فیبروز ابرو، آموزش هاشور ابرو، آموزش میکروشیدینگ، آموزش میکروپیگمنتیشن و نحوه تنظیم فشار دست هنگام کار با قلم های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن می شود. هنرجو در این دوره کار صحیح و اصولی با قلم میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تفاوت های هریک را به صورت کاربردی و مرحله به مرحله می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با تمام روش های آرایش دائم را با انواع رنگ های درخواستی مشتریان دارند.

کلاس های آموزش دوره آرایش دائم با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره آرایش دائم، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

 

 

بهترین مدرس آرایش دائم

 

 

ویژگی های دوره آموزشی بهترین مدرس آرایش دائم

دوره به زبان ساده، کاربردی، با تکرار و به دور از تئوری های غیرکاربردی برگزار می شود.
محتوای دوره آرایش دائم کاملا منطبق با بازار کار است.
دوره آرایش دائم به صورت کارگاهی و مهارتی و در محیط سالن زیبایی و در کنار بهترین مدرس آرایش دائم برگزار می گردد.
مدرسین دوره آرایش دائم، متبحر، حرفه ای، با تجربه و  خود در آن زمینه مشغول به کار و دارای سالن زیبایی می باشند.
اعطای گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه و سازمان فنی حرفه ای.
معرفی به کار(کاریابی) در انتهای دوره ها.
قیمت مناسب مدرس آرایش دائم نسبت به موسسات.
شرایط پرداخت اقساط دسترسی مناسب و نزدیک مترو بودن.
مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.
 برگزاری دوره های با کیفیت و قیمت مناسب

 

 

مدرس آرایش دائم

 

 

 

سوالات متداولی که از بهترین مدرس آرایش دائم پرسیده می شود:

بعد از اتمام دوره آرایش دائم، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آرایش دائم شما می توانید با تسلط کامل، انواع تکنیک های میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، فیبروز ابرو، میکروشیدینگ و میکروپیگمنتیشن را برای مشتریان خود اجرا کنید. علاوه بر آموزش های گفته شده  توسط بهترین مدرس آرای دائم در قسمت سرفصل ها، آموزش هاشور زدن ابرو، آموزش کار با دستگاه تاتو ابرو، آموزش میکروبلیدینگ به روش فیبروز، آموزش طراحی ابرو، آموزش تاتو ابرو به روش هاشور، تمرین هاشور ابرو روی پوست مصنوعی، آموزش بلید ابرو و آموزش هاشور مویی نیز به شما داده خواهد شد.

 

بازار کار آرایش دائم چطوره؟

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، این دوره به دلیل دربر گرفتن تمام رشته های آرایش نیمه دائم، از جمله رشته های بسیار پرطرفدار به حساب می آید. با تغییراتی که روز به روز در روش های آن انجام آن می شود شما باید همیشه به روز باشید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید. در صورتی که به دنبال درآمد بالا از طریق رشته های آرایش نیمه دائم هستید، پیشنهاد می شود این دوره بسیار کامل را که توسز مدرس آرایش دائم برگذار میشود را بگذرانید.

 

ابزار و وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزشی بهترین مدرس آرایش دائم:

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر می شود: دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم موبرای خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو ،برس رنگ ابرو، قلم بلید، پوست مصنوعی(فیبروز)، گوش پاک کن، کیت تاتو بدن شامل: دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، 10 رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزه کننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در 10 سایز مختلف شامل: 3RL, 5RL, 7RL, 9RL, 3RS, 5Rs, 7Rs, 9Rs, 5M1, 7M1، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: