سه شنبه 12 آبان 1394 - 02:12:23

طراحی ناخن کوتاه

آموزش چند طراحی ناخن برای ناخن های کوتاه

دیزاین ناخن های کوتاه

 



طراحی ناخن یکی از مدهایی است که هیچ گاه از بین نرفته و برای داشتن ظاهری بی عیب و نقص این طراحی لازم است. از طرفی همه خانم ها ناخن های بلند و زیبا ندارند که نمی توان برخی از انواع طراحی را روی ناخن آن ها امتحان کرد. در این مقاله چند مدل زیبا برای طراحی ناخن های کوتاه در نظر گرفته شده است تا خانم هایی که ناخن های کوتاهی دارند نیز بتوانند از ناخن های زیبایی برخوردار باشند.
برخلف تصور عموم مردم طراحی ناخن های کوتاه بسیار ساده تر از ناخن های بلند بوده که در زیر به چند نکته کاربردی و بسیار مهم اشاره شده که با کمک آن می توان یک طرح زیبا خلق کرد.
نکات پایه طراحی ناخن
• اگر ناخن های شکننده و یا ترک خورده ای داشته باشید که تمیز نباشند، طراحی زیبایی نیز نخواهید داشت. بنابراین و برای جلوگیری از این موضوع قبل از شروع کار ناخن ها را مرتب کرده، خوب شسته و خشک کنید تا هرگونه آلودگی و یا دلیلی که باعث از بین بردن جلوه طراحی ناخن می شود از بین برود.
• با استفاده از سوهان ناخن خود، ناخن ها را به شکلی که می خواهید در آورید. روی ناخن های کوتاه  حالت مربعی و یا گرد ناخن ها بهتر از نوک تیز کردن آن هاست. پس از سوهان کشیدن نیز از کرم ناخن و دست استفاده کنید تا ناخن ها قوی و سالم باقی بمانند.
• چند دقیقه صبر کنید تا کرم جذب ناخن ها شده و سپس کار طراحی را آغاز کنید.
چند مدل طراحی  برای ناخن های کوتاه
طراحی ناخن مثلثی

 



طراحی اشکال هندسی روی ناخن ها همیشه طرفداران بسیاری داشته است. به خصوص روی ناخن های کوتاه این طراحی بسیار زیبا به نظر می رسد. برای این سبک طراحی باید از دو رنگ لاک و یک چسب استفاده کرده و به مدل مورد نظر دست یافت.
طراحی ناخن هلال ماه

 



این طرح بسیار زیبا و مدرن بوده و می توان آن را به سادگی با یک لاک معمولی و یک لاک اکلیل دار زینت بخشید. همچنین برای به دست آوردن حالت نیمه ماه باید از چسب های هلالی و یا دایروی استفاده کرد.
طراحی ناخن نقطه ای

 



این مدل طراحی ناخن در سرتاسر دنیا محبوب بوده و به خصوص روی ناخن هاکوتاه بسیار زیبا می شود. برای دست یابی به طرح مورد نظر می توان از رنگ های مختلف لاک و سنجاق سر استفاده کنید.
طراحی ناخن راه راه 

 



این مدل بسیار ساده بوده و باعث می  شود که ناخن ها بسیار شیک دیده شوند. برای این طراحی نیز می توان از دو رنگ لاک و یا بیشتر استفاده کرد.
مانیکور معکوس

 



این مدل برخلاف مانیکور فرنچ تیپ بوده و در آن به جای این که نوک ناخن ها لاک زده شود پایین آن ها به رنگ دیگری در می آید.
چند نکته برای تقویت و بلند شدن سریع تر ناخن ها
• یکی از مهم ترین عوامل موثر در سلامت ناخن ها  نوشیدن مقدار زیادی آب در روز است. زیرا نوشیدن مایعات استحکام ناخن ها را بالاتر برده و از خشکی و کدری آن ها جلوگیری می کند.
• دست های خود را برای چند دقیقه در آب ولرمی که حاوی چند قطره لیمو ترش و عسل است فرو کرده و نگه دارید. این کار علاوه بر زیبا نشان دادن ناخن ها باعث می شود که ناخن ها سریع تر رشد کنند.
• برای تقویت هرچه بیشتر ناخن ها روی آن ها یک حبه سیر مالیده و سپس با آب گرم بشویید.
ناخن های خود را به صورت منظم، مرتب کنید تا سطح ناخن ها تقویت شده و تمیز بماند.
• برای سلامت بیشتر دست ها و به خصوص ناخن ها می توانید روی آن ها کرم حاوی ویتامین ای و یا روغن زیتون زده و ماساژ دهید تا جریان خود در بستر ناخن ها بهتر شده و زیبانر گردند.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 12 آبان 1394 - 19:18:21
خیلی قشنگه
ممنون از اطلاعات فوق العادتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: