چهارشنبه 04 آذر 1394 - 01:13:49

مدل مو

مدل موهایی برای لاغر نشان دادن صورت

جدیدترین مدل مو


یکی از دغدغه های امروزه خانم ها این است که لاغرتر به نظر بیایند. به همین دلیل انواع رژیم های غذایی و ورزش های مختلف را امتحان می کنند تا فرم دلخواه خود را پیدا کنند. از طرفی بسیاری از مواقع خانم ها سعی می کنند چهره خود را با آرایش کمی لاغرتر نشان دهند. این کار با آرایش ممکن بوده ولی می توان با استفاده از مدل مو ی مناسب نیز چهره را لاغرتر نشان داد.
البته لازم به توجه است که مدل موهای مختلف روی چهره های مختلف متفاوت بوده و باید با توجه به نوع صورت مدل موی مناسب آن انتخاب شود. در این مقاله به چند مدل موی زیبا که باعث لاغری بیشتر صورت می شود پرداخته شده است.
لیر بلند

 



داشتن موهای بلندی که به صورت خردکوتاه شده و لایه های بلندی روی آن وجود دارد باعث می شود که موها زیباتر به نظر برسند. به خصوص خانم هایی که صورت های گردی دارند می توانند موهای خودرا به صورت لیر کوتاه کرده و با قرار گرفتن لایه های مو روی گونه به گونه ای به نظر برسند که گویی صورت خود را گریم کرده اند. اندازه ایده آل موها برای خانم ها حداقل زیر چانه است.

باب نا متقارن

 



وقتی در مورد موهایی صحبت می شود که هدف آن لاغر تر نشان داد چهره است، بهتر مدل مویی که می توان با استفاده از آن به این منظور دست یافت، مدل موی باب است. هر نوع دیگری از مدل موی باب کوتاه، بلند و یکدست نه تنها مناسب شما نیست بلکه باعث می شود که چهره شما گردتر هم به نظر برسد. باب نامتقارن به مدل مویی گفته می شود که مو ها در پشت سر کوتاه تر بوده و در اطراف صورت بلند تر دیده می شوند. این مدل مو بسیار ساده بوده و حالت دادن آن نیز خیلی ساده است، بنابراین برای خانم هایی که وقت زیادی برای آرایش موهای خود ندارند مناسب است.

موهای حجم دار

 



بهتر است خانم هایی که صورت های گردی دارند از مدل مویی استفاده کنند که حجم زیادی در اطراف سر داشته باشد و از مدل موهای لخت دوری کنند. زیرا موهای لخت باعث می شود که صورت گردتر به نظر برسد. پس سعی کنید موهای خود را حالت دار کرده و یا روی آن ها فرهای درشتی به وجود آورید.

موهای یک طرف سر

 



اگر عادت به فرق وسط دارید، بهتر است هرچه سریع تر این عادت را ترک کرده و موهای خود را با فرق کج جدا کنید. زیرا فرق وسط صورت را گردتر نشان داده و این در حالیست که فرق کج علاوه بر لاغر تر نشان دان چهره، سن را هم کمتر نشان می دهد.فراموش نکنید که داشتن مدل موی مناسب ممکن است در ظاهر کمی شما را لاغرتر نشان دهد ولی مهم تر از هر چیزی داشتن اعتماد به نفس است. بنابراین سعی کنید کارهایی که به شما احساس خوبی می دهد را انجام داده و با داشتن حس خوبی به خود این حس را در دیگران نیز القا کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش بافت و طراحی مو اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

بدک نبود
چهارشنبه 04 آذر 1394 - 18:08:50
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: