جمعه 06 آذر 1394 - 18:45:49

قلم طراحی ناخن

3 قلم مورد نیاز برای طراحی ناخن

ابزار طراحی ناخن


برخی خانم ها فکر می کنند که برای طراحی ناخن نیاز به ابزار و لوازم ویژه ای دارند. این در حالی است که چنین چیزی صحت نداشته و با ساده ترین وسایل نیز می توان روی ناخن ها طراحی زیبایی انجام داد.
قلم طراحی ناخن اسریپینگ

 



فرچه یا قلم استریپینگ یا راه راه، یک قلم و فرچه بلند و باریک است که برای طراحی ناخن استفاده شده و می تواند خطوط نازکی روی ناخن به وجود آورد. این فرچه طراحی به دقت یک فرچه مویی برای ریزه کاری نیست ولی می تواند طراحی را ساده کند. فرچه  استریپینگ برای طراحی دانه های برف و قطرات باران، کشیدن پرچم و خطوط راه راه روی ناخن مناسب است.

قلم طراحی ناخن دیتیل

 



همان طور که از اسم این قلم مشخص است، قلم دیتیل یا ریزه کاری برای کشیدن ریزه کاری های روی ناخن به کار برده شده و بدون شک مهم ترین و کاربردی ترین قلم طراحی ناخن است. زیرا این فرچه بسیار ریز بوده و با کمک آن میتوان خط های ریزی کشید، بنابراین هر طراح ناخن کاری در نهایت به آن احتیاج پیدا می کند. با این قلم کنترل طراحی ساده تر بوده و می توان با کمک آن طراحی های پیچیده تر که نیاز به دقت و تمرکز بیشتری را دارند، به سادگی انجام داد. این قلم برای طراحی های شبرنگ، کشیدن شخصیت های کارتونی و طراحی های پیچیده استفاده می شود.

قلم تمیز کاری ناخن

 



تمیز کردن ناخن پس ازطراحی یکی از مهم ترین اصول در طراحی ناخن است. اهمیت این تمیز کاری در حدی است که برای آن از فرچه های طراحی ناخن متعددی استفاده می شود. این قلم رطوبت را جذب نمی کند و بنابراین می توان بدون استفاده از مقدار زیادی استون یک اشتباه را به سادگی برطرف کرد. البته برای این کار فرچه زاویه دار نیز توصیه می شود، اما در استفاده از این قلم باید ابتدا استون اضافی روی آن را گرفت و سپس اشتباه به وجود آمده را اصلاح کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که برای تمیز کاری ناخن باید از استون 100% استفاده کرد، البته استون بیشتر از یک پاک کننده معمولی سطح ناخن را خشک می کند ولی از طرفی با استفاده از آن می توان از دقت کار مطمئن بود.

مراقبت از قلم های طراحی ناخن
هرچه مراقبت بهتری از قلم ها و یا فرچه های ناخن خود داشته باشید باعث می شود که عمر طولانی تری داشته و کاربرد بهتری نیز داشته باشند. پس بهتر است پس از پایان طراحی ناخن فرچه خود را خوب تمیز کنید.
برای تمیز کردن فرچه ها بلافاصله پس از طراحی، آن ها را با استون 100% بشویید. برای این کار کمی استون را داخل یک ظرف یا در خود ظرف استون بریزید تا استون نیز هدر نرود. سپس فرچه را داخل استون فرو برده و خوب بچرخانید و با کمک یک پنبه پاک کنید. این کار را آن قدر ادامه دهید تا تمام لاک های روی فرچه تان پاک شود. تا وقتی که از فرچه ها و قلم های طراحی خود به خوبی مراقبت کنید، آن ها نیز خراب نشده و عمر طولانی تری خواهند داشت.

 



اگر سر قلم هایتان سفت شده به این معنی است که روی آن ها لاک باقی مانده و خشک شده و باید پاک شود. برای این کار آن ها را در لاک پاک کن و یا استون قرار دهید. البته باید دقت داشته باشید که زمان این کار خیلی طولانی نشود.
برای این که دسته فرچه شما داخل استون فرو نرفته و از بین نرود می توانید دور آن یک پارچه پیچیده و یا روی ظرف از یک گیره استفاده کرده و قلم های خود را داخل استون به حالت تعلیق در آورید. برای پاک کردن فرچه های طراحی ناخن باید دقت داشت که سر مویی آن به ته ظرف برخورد نکند، زیرا با این کار سر مویی فرچه از بین می رود. برای گرفتن نتیجه بهتر فرچه های خود را یک ساعت داخل استون قرار داده و سپس آن ها را با آب بشویید تا روی آن ها هیچ استونی هم باقی نماند. سپس آن ها را به صورتی افقی قرار داده و صبر کنید تا خشک شوند.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: