جمعه 18 دی 1394 - 13:10:44

ابزار کاشت ناخن

سوهان کاشت ناخن

ابزارهای مورد استفاده در کاشت ناخن

انواع سرسوهان کاشت ناخن

 

به طور کلی مبحث ناخن از گسترده ترین مباحث آرایشی میباشد که داشتن مهارت در این زمینه مسلتزم آموزش های دقیق و جزبه جز می باشد که در اینجا مطالبی در این خصوص را خانم علیزاده در اختیارتان می گذارند.
به غیرازگذراندن دورهای آموزشی وکسب تجربه ،مهمترین مسله این است که از چه ابزاری و چگونه باید استفاده کنید که با مشکلاتی از قبیل شکستگی ناخن،ترک خوردن،هواگرفتن ناخن و ... مواجه نشوید،به عنوان مثال برای اینکه ناخن های کاشت شده بعد ازترمیم ناخن هوا نگیرند تمام مراحل سوهان کشی اول،مواد گذاری،سوهان کشی دوم مکمل همدیگرند به این معنی که کوچکترین ضعف درهریکی از این مراحل کیفیت کار مراحل دیگر را تحت شعاع قرار میدهد.
1-سعی کنید برای سهولت و تمیزی کار در سوهان کشی اول برای دورگیری از سرسوهان الماسه سرگرد شیار دار،و برای ریموو مواد از سرسوهان مخروطی و کاغذی استفاده کنید.

نکته مهم : تمام حرکت های سرسوهان ها و سوهان های کاغذی را بصورت 1.2.3. و غیر مداوم انجام دهید و روی ناخن فشار ندهید در اینصورت هم سوهان داغ نمیشود و هم به کتفتان فشار وارد نمیشوید.

2-در مرحله موادگذای نوع قلم مهم ترین مسله میباشد،اگر مواد شما سفت میشود،اگر مواد بعد از خشک شدن صاف و یکدست نیست،اگر کناره های ناخن مواد خوب نمی خوابد مطمئن باشید که ایراد از قلم مویتان است پس حتما قلم مویتان را عوض کنید و خودتان نتیجه کار را ببینید.

3-در مرحله دوم سوهان کشی یعنی بعد از مواد گذاری اگر دو مرحله قبل را کامل و به دقت انجام داده باشید دراین مرحله کارتان بسیار راحت تر خواهد بود و بر خلاف خیلی از دوستان که دراین مرحله گاهی بیشتر از حتی 45 دقیقه زمان از دست میدهند شما با یک دورگیری و یک دور کشیدن بافر،مرحله سوهان کشی آخر را نهایتا بعد از 15 دقیقه به اتمام خواهید رساند.

نکته : برای کوتاه کردن ناخن های کاشت شده از سوهان چوبی 100یا از مته کاغذی و مخروطی پهن وبرای کوتاه کردن ناخن های طبیعی از سوهان چوبی 180 استفاده کنید.
بعد از اتمام کارتان زیر ناخن های کاشت شده را با مته مخروطی باریک و فقط یک دور و بدون هیچ فشاری حتما تمیز کنید.
درانجام کاشت ناخن گریم برای سهولت درصدف سازی از قلم موهای دم گربه ای صدرصد طبیعی و برای صاف درآوردن خط خنده(اسمایل) ازابزار پینک کاتراستفاده کنید.

 

 

 

سرسوهان های دورگیری ناخن

 

 

 

 

 
 
 

 فیلم آموزش ترمیم ناخن کاشت 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: