چهارشنبه 25 آذر 1394 - 00:45:50

شینیون مو کوتاه

شینیون و مدل مو کوتاه

دیزاین موهای کوتاه



بسیاری از خانم هایی که وقت کافی برای رسیدگی به موهای خود را ندارند، ترجیح می دهند که موهای خود را کوتاه کنند. این در حالیست که موهای کوتاه مشکل بزرگی دارد و آن هم این است که نمی توان آن ها را به سادگی و تنوع موهای بلند به مدل های مختلف درآورد. به همین دلیل در این مقاله چند مدل شینیون برای موهای کوتاه آورده شده تا به کمک آن بتوان ایده هایی برای شینیون و مدل دادن به موها انجام داد.
شینیون مدل وینتج

 



اگر به سبک های قدیمی علاقه دارید می توانید این مدل موی زیبا را امتحان کنید. برای این کار کافیست موها را خیس کرده و با کمک سشوار آن ها را به صورت مجعد در آورید. اگر موهای صافی دارید نیز کافیست با استفاده از اتوی مو، موهای خود را فر کنید.
سپس باید موهای جلوی سر را به اطراف آن برده و با سنجاق محکم کنید. سپس انتهای موها را به چند دسته تقسیم کرده و پس از پیچاندن آن ها را با سنجاق روی سر حالت داده و محکم کنید. سپس برای زیبایی بیشتر سر را کمی تکان داده و موهای خود را کمی آزاد تر کنید.

شینیون به هم ریخته

 




حتی با موهای کوتاه نیز می تواند از تزئینات مختلفی بر روی موها استفاده کرد. برای این کار کافیست موها را به چند دسته تقسیم کرده و پس از حالت دادن و پیچاندن آن هار ا با سنجاق محکم کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید از هد بند استفاده کرده و یا از هیچ تزئیناتی کمک نگیرید.

شینیون رمانتیک

 




اگر می خواهید موهای رمانتیک و زیبایی داشته باشید کافیست دسته ای از جلوی موها را جدا کرده و ببافید. سپس موی بافته شده را با سنجاق روی سر محکم کنید. پس از آن بقیه موها را پیچانده و روی سر با سنجاق محکم کنید. با این کار یک شینیون زیبا  رمانتیک خواهید داشت.

شینیون شیک

 



اگر تصمیم دارید به مراسمی کاملا رسمی بروید، کافیست پس از شستن موها روی موها از ژل استفاده کرده و به جلوی آن ها حالت دهید. سپس بقیه موها را نیز در پشت سر جمع کرده، پیچانده و با سنجاق محکم کنید. برای دوام بیشتر موها می توانید از اسپری مو نیز کمک بگیرید.

شینیون با بافت
قبل شینیون

 



بعد شینیون

 

 

شینیون شل

 

 

فرنچ توییست

 

 

شینیون با هدبند

 

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 19:28:47
واووووووووووووووووووووو
عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: