چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 10:34:46

هایلایت جدید

11 مدل هایلایت بلوند روی موهای تیره

هایلایت های جدید

موهای بلوند

هایلایت جدید



اگر در سال جدید به دنبال مدل موی جدید هستید و می خواهید با به وجود آوردن تغییراتی چهره خود را زیباتر کنید، می توانید از هایلایت های بلوند روی موهای تیره خود استفاده کنید. زیرا یکی از مدل موهایی که امروزه در سرتاسر جهان طرفدار پیدا کرده است به وجود آوردن هایلایت هایی روی موهای تیره است.
در این مقاله از سایت رژلب  به چند مدل از این هایلایت ها اشاره  شده که با انجام آنها  میتوانید چهره ای جذاب داشته باشید.

 

1. هایلایت های کم به زیاد

هایلایت جدید مو

 

در این مدل مو، هایلایت ها به گونه ای هستند که در بالای سر تعداد و اندازه آن ها کوچکتر و در پایین موها تعداد بیشتری دارند.

 

2. لولایت بلوند و بلیاژ

بلیاژ مو


اگر به دنبال هایلایت هایی هستید که بیشتر خود را نشان دهند می توانید از این مدل هایلایت که مشابه مدل آمبره است، کمک بگیرید.

 

3. بلیاژ روی کوپ لاب

کوپ

امروزه خانم های زیادی موهای خود را به صورت لاب و باب کوتاه کرده و  بسیاری تمایل به مدل موهای کوتاه تر دارند. اما یک روش ساده و در عین حال جذاب برای حالت دادن به مدل باب و یا لاب اضافه کردن هایلایت هایی به آن است.

 

4. هایلایت بلوند روی موهای قهوه ای

هایلایت تیره


اگر می خواهید به مرحله جدید از زندگی خود وارد شوید و به دنبال یک ظاهر جدید هستید می توانید بدون رنگ کردن موهای تیره و قهوه ای خود روی آن ها هایلایت های بلوندی به وجود آورده و این ترکیب رنگ زیبا را امتحان کنید.

 

5. هایلایت موهای بلند موج دار

مو بلوند


این ترکیب زیبا از رنگ طلایی و قهوه ای بسیار زیبا بوده و مخصوص خانم های خوش سلیقه ای که نمی خواهند کل موهای خود را رنگ کنند، می باشد. در این مدل ،همه موها رنگ نشده و تنها قسمت رویی آن ها به صورت بلوند هایلایت می شوند.

 

6. هایلایت بلوند کاراملی

هایلایت کاراملی

این مدل هایلایت کاراملی بسیار زیباست و ظاهری ظریف و زیبا به فرد می بخشد. برای هایلایت موها به رنگ کاراملی نیاز به رنگ کردن تمام موها نبوده و می توان هایلایت هایی به این رنگ را روی موها ی تیره به وجود آورد.

 

7. هایلایت روی موهای کوتاه

هایلایت شیک 

هایلایت های درشت تر روی موهای کوتاه جلوه زیباتری داشته و در صورتی که فردی موهای مجعد و یا فری داشته باشد، این هایلایت های درشت بهتر دیده می شود.

 

8. هایلایت های عسلی

هایلایت عسلی

ترکیب هایلایت های عسلی و هایلایت های روشن تر و بلوند روی موهای با بیس تیره بسیار زیبا بوده و یکی از مدل موهایی است که همیشه مد روز باقی می ماند.

 

9. هایلایت سرتاسری بلوند

رنگ مو بلوند

اگر نمی خواهید که به صورت آمبره یا بلیاژ موهای خود را رنگ کنید، می توانید از ریشه مو، آن ها را هایلایت کرده و روی موها حالت لولایت به وجود آورید.

 

10. هایلایت بیس قهوه ای کمرنگ و بلیاژ بلوند

رنگ مو قهوه ای

هایلایت روی موهای تیره زیبا می شود ولی ترکیب آن با رنگ قهوه ای کمرنگ هم زیبا بوده و با به وجود آوردن هایلایت های ظریف روی موها ترکیب این دو رنگ بهتر دیده می شود.

 

11.هایلایت عسلی و بلوند تیره

بلوند تیره

این ترکیب رنگ طبیعی و زیبا روی هر نوع پوستی زیبا به نظر رسیده و ظاهر هر خانم را زیباتر از آن چه که هست نشان می دهد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 13:20:30
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: