یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 10:43:23

آرایش چشم برجسته

آرایش چشم

3 مدل آرایش چشم های برجسته

آرایش چشم  برجسته



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که چشم های درشت و برآمده ای دارید و به دنبال روشی هستید که چشم های خود را طبیعی تر نشان دهید می توانید از روش های آرایشی ساده ای استفاده کرده و به سریع ترین شکل ممکن چشم های خود را به زیبایی بیارایید. برای این کار نیز تنها به سه ترفند آرایشی نیاز دارید که در ادامه به برخی از آن ها پرداخته شده است.

 

1. آرایش چشم برجسته  روز 

آرایش روز چشم های برجسته



اگر به دنبال یک آرایش چشم معمولی بوده و می خواهید بدون استفاده از یک آرایش غلیظ زیبا به نظر برسید، کافیست از کانسیلر برای پوشاندن لکه ها و تیرگی های زیر چشم استفاده کرده و سپس از قسمت داخلی تا خارج چشم های خود خط چشم مایع بکشید. در مرحله بعد کافیست از سایه های کمرنگی استفاده کرده و پلک های زیرین خود و قسمت داخلی آن ها را با استفاده از این سایه کمرنگ هلویی و یا یک سایه به رنگ پوست هایلایت کنید.
سپس از یک سایه تیره در قسمت خارجی چشم بهره برده و کمی از بالای پلک چشم ها سایه خود را بیرون ببرید. برای این کار می توانید از سایه قهوه ای یا رنگ های تیره دیگر هم استفاده کنید تا گردی چشم ها گرفته شود. پس از آن سایه ها را تا وسط پلک به خوبی با هم ترکیب کنید تا هیچ خطی ناشی از سایه روی چشم ها باقی نماند و چشم ها نیز حالت بادامی تری بگیرند.
اگر پوست خوبی دارید می توانید از زیر سازی و کرم پودر صرف نظر کرده و تنها با استفاده ازکانسیلر و پنکک صورت خود را بیارایید.

 

2. آرایش چشم برجسته مخصوص محل کار 

آرایش مناسب سرکار چشم های برجسته



اگر از زیر سازی لذت برده و همیشه این کار را انجام می دهید کافیست زیبایی نقاط دیگر چهره خود را افزایش داده و با زیبا تر کردن پوست و لب های خود تمرکز را از چشم ها بردارید.
برای این کار کافیست از کمی کانسیلر و یا سایه به رنگ پوست استفاده کرده و تیرگی زیر چشم ها را بپوشانید. سپس با استفاده ازمداد چشم و یا خط چشم مشکی روی خط مژه های بالا و پایین خود را خط بکشید. فراموش نکنید که مداد و خط چشم را خیلی تیره نکشید زیرا هدف از این آرایش، سادگی بیشتر در محل کار است. در آخر ریمل زده و مژه های خود را تا جای ممکن بلند تر نشان دهید.
برای زیرسازی صورت هم کافیست کمی کرم برنزه گریم به زیر گونه ها زده و آن را به سمت پیشانی پخش کنید. سپس روی گونه ها از یک رژگونه هلویی و یا صورتی کمرنگ استفاده کرده و کمی رنگ به گونه های خود ببخشید.

 

3. آرایش چشم برجسته مخصوص مهمانی 

آرایش چشم



بسیاری از افراد مشهور با استفاده از آرایش، طرز لباس پوشیدن، جواهرات و بسیاری المان های دیگر نقوص ظاهری خود را می پوشانند. استفاده از میکاپ مناسب نیز یکی از مهم تری المان های موجود در زیباسازی ظاهر یک فرد است.
برای به دست آوردن آرایش مناسب یک مهمانی کافیست از رنگ های با توناژ گرم استفاده کنید. البته در تصویر نشان داده شده از سایه خاکستری در سر تا سر پلک ها استفاده شده که باعث شده است چشم ها برجستگی خود را کمتر نشان دهند پس به رنگ پوست و رنگ چشم ها هم توجه داشته باشید.
برای زیباتر نشان دادن صورت کافیست با کمک کرم پودر های مناسب و زیر سازی صحیح صورت هرگونه نقص موجود روی چهره را از بین ببرید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش چشم دودی اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش آرایش چشم دودی

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 16:41:49
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: