سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 23:21:53

آرایش چشم طلایی

آموزش آرایش چشم

آرایش سبزوطلایی چشم ها

آرایش چشم 

آرایش چشم

استفاده از مدل ها و رنگ های جدید در آرایش هر خانمی را به هیجان می آورد. زیرا بسیاری از خانم ها عادت دارند یک آرایش خاص را تکرار کرده و به همین دلیل آرایش چشم ها به رنگ های مختلف برای آن ها جذابیت بیشتری دارد. از طرفی در انجام آرایش، چشم ها از اهمیت زیادی برخوردارند. به همین دلیل در این مقاله به یک آرایش زیبا که در آن از رنگ های سبز و طلایی استفاده شده است، پرداخته شده است.

 

قبل از شروع آرایش چشم ، نحوه آرایش ابروها، پلک ها و مژه ها ارائه شده است.


ابروها
برای داشتن یک ظاهر زیبا قبل از هر کاری می بایست ابروها را مرتب کرده و با ابروهایی تمیز و خوش حالت چهره ای زیبا به وجود آورد. البته برای مرتب کردن ابروها باید تخصص و دقت لازم وجود داشته باشد و این کار حساس و مهم را به هر کسی نمی توان سپرد. از طرفی اگر خود در این زمینه تجربه کافی ندارید، ابروهای خود را دست نزده و به یک فرد متخصص مراجعه کنید.
در صورتی که ابروهای کم پشتی هم دارید، می توانید از مداد ابرو استفاده کنید.
 

استفاده از پرایمر روی مژه ها
اگر فرد پر مشغله ای هستید و وقت تمدید آرایش ندارید، برای هر قسمت از آرایش خود از پرایمر استفاده کنید، زیرا پرایمر پوست را صاف کرده و ماندگاری آرایش را تضمین می کند. برای استفاده از سایه نیز از محصولات مطمئن استفاده کرده و فراموش نکنید که به دلیل حساسیت پوست اطراف چشم ها، این قسمت از پوست نیاز به توجه بیشتری دارد.

 

زیبا تر کردن چشم ها
همان طور که همه می دانیم هدف اصلی از انجام آرایش از بین بردن و پوشاندن نقص ها و برجسته تر کردن زیبایی های یک فرد است. به همین دلیل در آرایش چشم ها قبل از هر کاری می بایست از کانسیلر کمک گرفته و تیرگی زیر چشم را از بین برده و پف آن را نیز پوشاند. البته همیشه به خاطر داشته باشید که ، محصولات با کیفیت مصرف کرده و مواظب باشید تا به پوست خود آسیب نرسانید.

 

آرایش چشم طلایی

آرایش چشم سبز

آرایش چشم سبز و طلایی 

پس از آن که با کمک کانسیلر تیرگی زیر چشم های خود را پوشاندید، فرچه مناسبی با توجه به اندازه چشم های خود انتخاب کرده و از قسمت وسط پلک ها آرایش چشم خود را آغاز کنید. این به این معنی است که روی قسمت وسطی پلک سایه طلایی مالیده و آن را خوب پخش کنید. سپس از کمی سایه سفید اکلیلی کمک گرفته و با زدن آن به قسمت وسطی چشم ها به زیبایی و درخشش آن ها بیفزایید. در مرحله آخر از سایه سبز تیره ای کمک گرفته و آن را به صورت V شکل در قسمت خارجی چشم بمالید و دقت داشته باشید که سایه های طلایی و سبز شما باید در یکدیگر محو شده و هیچ خطی برجای نگذارند. پس از آن می توانید از یک مداد طلایی مک گرفته و قسمت داخلی و پایین چشم ها را به رنگ طلایی در آورید. سپس سایه سبز خود را هم کمی در زیر چشم ها بمالید.

فر کردن مژه ها
پس از اتمام سایه زدن، وقت حالت دادن به مژه هاست. برای این کار از یک فرمژه با کیفیت کمک گرفته و مژه ها را فر کنید. فراموش نکنید که فر کردن مژه ها مرحله مهمی هستند و در صورتی که مژه های شما فر باشند زیبایی چشم های شما تضمین شده است.

ریمل زدن
پس از آن که مژه های خود را فر کردید، از ریمل کمک گرفته و مژه های خود را با ریمل زیباتر نشان دهید. مشابه سایه و فر مژه، ریمل نیز نقش مهمی در زیبایی یک آرایش چشم دارد. در صورت تمایل نیز می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 11:55:04
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: