یکشنبه 02 خرداد 1395 - 10:55:37

هدبند مو

10 مدل موی زیبا با هدبند

هدبند مو

مدل مو

هدبند

اگر به دنبال یک مدل موی متفاوت هستید که با لباس تان هم تناسب داشته باشد می توانید از هدبندهای مختلفی استفاده کرده و ظاهر متفاوت و در عین حال زیبایی داشته باشید. در این مقاله نیز مدل موهایی با استفاده هدبندهای پارچه ای، گلدار، چرمی و تاج ارائه شده است.

 

1. مدل بان پایین سر و هدبند مو مرواریدی

هدبند مو مرواریدی

مدل بان یک استایل محبوب در بین خانم ها بوده و می توان برای این که از سادگی آن کمی کاست، از هدبند و یا تاج های زیبایی  استفاده کرد. این استایل با یک آرایش چشم ساده و رژ لب کمی پررنگ زیباتر هم دیده می شود.

 

2. مدل دم اسبی و هدبند مو

دم اسبی


اگر روز بدی برای موهایتان بوده ست و نمی توانید آن ها را حالت دهید کافیست  آن ها را به صورت دم اسبی بسته و سپس با یک هدبند زیبا آن ها را بیارایید.

 

3. مدل بان با چتری و هدبند مو

هدبند

اگر چتری های کوتاهی دارید و نگران مدل موی مناسب با چتری هایتان هستید کافیست موهای خود را به صورت بان جمع کرده و کمی پوش دهید. سپس پشت چتری هایتان یک هدبند زیبا ببندید.

 

4. باب بلند و هدبند مو طلایی

هدبند مو طلایی

اگر می خواهید موهای خود را باز گذاشته و کمی از سادگی آن بکاهید، کافیست از یک هدبند موطلایی روی موهای تیره خود استفاده کرده و با پرهیز از انجام آرایش های غلیظ ظاهر زیبای خود را بیش از پیش نشان دهید.

 

5. موهای باز بلند و هدبند مو گل


مدل مو


یکی از مزیت های داشتن موهای بلند این است که می توان آن ها را به مدل های مختلفی در آورده و چهره ای زیبا به دست آورد. اما اگر می خواهید ظاهر متفاوتی داشته باشید کافیست موهای بلند خود را باز گذاشته و با یک هدبند گل که با رنگ موهایتان تضاد دارد آن ها را بیارایید.

 

6. موهای مجعد و هدبند روی پیشانی

مو مجعد

این مدل هدبند یا سربند برای مهمانی های رسمی تر نیز مناسب بوده و کافیست  برای انتخاب سربند خود از رنگی استفاده کنید که با رنگ اصلی موهایتان در تضاد باشد.

 

7. موهای بافته شده و تاج

بافت مو

یکی از مدل موهای زیبا، بافتن آن ها به سبک های مختلف است که می توان این مدل مو را با استفاده از یک تاج زیبا حالت داده و چهره خود را به سادگی هر چه تمام تر آرایش کرد. بدین صورت تاج شما بهتر دیده شده و ظاهر شما متفاوت و در عین حال زیبا خواهد بود.

 

8. شینیون و هدبند گره دار

هدبند گره دار

یکی از مدل های زیبا برای هدبندها مدل گره دار آن است. برای استفاده از این هدبند کافیست موها را به صورت یک شینوین ساده در عقب سر جمع کرده و روی تاج سر، این هدبند زیبا را قرار داد.

 

9. باب زاویه دار و هدبند مو چرم

هدبند چرم


یکی از مدل موهای زیبا که برای همه سنین مناسب است مدل باب می باشد. مدل باب نیز به صورت های مختلفی آرایش شده و به خصوص می توان با استفاده از یک هدبند مو چرم آن ها را زیباتر از هر زمان دیگری نشان داد.

 

10. موهای به هم ریخته و هدبند مو توری

هدبند توری

اگر به دنبال داشتن ظاهری زیبا و در عین حال متفاوت بوده و وقت چندانی هم برای آرایش موها ندارید، کافیست موهای خود را در بالای سر پوش داده و با یک هدبند مو  توری آن ها را بیارایید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: