سه شنبه 18 خرداد 1395 - 08:36:14

سایه آبی مناسب پوست

انواع سایه آبی برای توناژهای مختلف پوست

آرایش چشم 

آرایش  چشم آبی

سایه چشم


همان طور که می دانید رنگ های مختلفی مانند آبی و سبز طیف های رنگی متفاوتی دارند و هر کدام از این طیف رنگ ها روی یک توناژ خاص پوست بهتر دیده می شوند، در این مقاله از سایت رژلب  نیز با معرفی رنگ های مختلف رنگ آبی و بررسی هر کدام از آن ها توناژ متناسب با آن ها بررسی شده است.

 

سایه آبی مناسب پوست شما
سایه آبی بیشتر در دهه 80 میلادی و در بین خانم ها پاریسی طرفدار داشت ولی این رنگ زیبا امروزه نیز طرفداران خاص خود را داشته و خانم های زیبا در سرتاسر دنیا از رنگ های آبی متفاوتی برای تکمیل آرایش خود استفاده می کنند. از طرفی همان طور که می دانید توناژ پوست بیشتر به سه دسته توناژ روشن، تیره و ترکیبی تقسیم می شوند. از طرفی زیرتوناژهای پوست نیز به رنگ های خنثی، بژ، صورتی، قرمز، طلایی و زیتونی وجود دارند.

 

 سایه آبی مناسب پوست با توناز بژ یا خنثی

آرایش چشم



اگر از آن دسته خانم هایی هستی که توناژ پوست تان به رنگ بژ و یا خنثی است، کافیست از آبی پررنگ برای آرایش خود استفاده کرده و با این رنگ تیره زیبا آرایش چشم های خود را انجام دهید. در صورتی که نمی دانید چگونه از سایه آبی برای انجام آرایش خود استفاده کنید نیز از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

نکته حرفه ای: برای زدن سایه آبی روی چشم ها از یک فرچه با سر تخت استفاده کرده و آن را با استفاده از یک فرچه بزرگ تر و گرد به سمت خارجی صورت پخش کنید.
اگر تمایلی به استفاده از سایه آبی رنگ ندارید، کافیست از خط چشمی به همین رنگ استفاده کنید. در صورتی که چشم های تیره ای دارید، خط چشم آبی چشم های شما را بسیار زیباتر نشان داده و تضاد آبی و رنگ تیره چشم هایتان شما را بیش از هر زمان دیگری زیبا نشان می دهد.

 سایه آبی مناسب پوست با توناژ صورتی و رنگ رز

 

آرایش چشم


خانم هایی که توناژ پوست شان به رنگ رز و یا صورتی است و تصمیم دارند از رنگ آبی در آرایش خود استفاده کنند. می بایست دقت کافی را به کار برده و از رنگ های آبی روشن تری استفاده کنند. آبی کمرنگ براق و آبی دریایی تیره روی چنین رنگ پوست هایی زیباتر دیده شده و برای این که به چشم ها حالت دراماتیک تری ببخشید، می توانید به گونه ای آرایش کنید که این رنگ ها در هم ترکیب نشوند. در این صورت زیبایی چشم ها نیز بهتر نشان داده می شود.

 

سایه آبی مناسب پوست با توناژ زیتونی و طلایی

سایه آبی



هنگامی که در مورد خانم های با توناژ پوست زیتونی صحبت می شود، رنگ آبی تیره ای که به بنفش متمایل باشد، به ذهن می رسد. چنین خانم هایی می توانند از سایه های آبی مایع و یا پودری استفاده کرده و آرایش چشم های خود را به این رنگ در آورند.
نکته حرفه ای: برای استفاده از سایه مایع ابتدا آن را روی چشم ها زده و تا 30 ثانیه آرایش خود را تکمیل کنید. سپس به سراغ چشم دیگر رفته و همین کار را تکرار کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: