دوشنبه 10 خرداد 1395 - 14:13:25

رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو

آموزش تصویری رنگ کردن ابروها

رنگ کردن ابرو

برخی از خانم ها به رنگ ابروهای خود را علاقه ای نداشته و معمولا ابروهای خود را با مداد پر می کنند. اما انجام هر روزه این کار خسته کننده بوده و ایده آل به نظر نمی رسد. به جای پر کردن ابروها با مداد روش بهتری توصیه می شود که در آن ابروها به رنگ دلخواه در آمده و دیگر نیازی به پر کردن آن ها با مداد نیست. رنگ کردن ابروها هزینه کمی داشته و در عرض چند دقیقه می توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

نحوه رنگ کردن ابروها

مرحله اول رنگ کردن ابرو: آماده سازی

رنگ کردن ابرو

ابتدا ابروها را شسته و از هرگونه آرایش و آلودگی پاک کنید. سپس آن ها را به صورت معمول شانه  کرده و یک لایه نازک وازلین در اطراف آن ها بمالید تا از هرگونه لک روی پوست جلوگیری کنید.

 

مرحله دوم رنگ کردن ابرو: ترکیب

رنگ کردن ابرو

در این مرحله یک کپسول رنگ مو را در یک ظرف کوچک خالی کرده و به همان مقدار اکسیدان به آن اضافه می کنید. سپس با استفاده از یک تکه خلال دندان و یا هر چیز چوبی دیگر این دو ماده را با یکدیگر ترکیب کنید

 

مرحله سوم رنگ کردن ابرو: زدن روی ابروها

رنگ کردن ابرو

برای زدن ماده روی ابروها از هر چیزی می توان استفاده کرد ولی در این جا از یک تکه چوب استفاده شده که کنترل بیشتری روی آن وجود دارد. برای زدن رنگ روی ابروها از قسمت [جلویی ابرو که موهای بیشتری دارد شروع کرده و رنگ مو را با ضربات آهسته روی ابروها بمالید. در این پروسه دقت داشته باشید تا موها ریز و کمرنگ را هم فراموش نکنید.

 

مرحله چهارم رنگ کردن ابرو: صبر کردن

رنگ کردن ابرو

پس از آن که تمام ابرو پوشیده از رنگ شد، توقف کنید. زدن بیش ز اندازه رنگ روی یک ابرو مممکن است باعث تغییر رنگ دو ابرو شود. زمان گرفتن رنگ متفاوت است ولی اگر موهای روشنی دارید زمان 1 دقیقه کافیست. اگر موها تیره ای داشته و مدت زمان بیشتری برای رنگ گرفتن ابروها نیاز بود نیز صبر داشته و از این کار نهراسید.

 

مرحله پنجم رنگ کردن ابرو: پاک کردن

رنگ کردن ابرو

در این مرحله از یک تکه پنبه کمک گرفته و رنگ روی ابروها را با استفاده از آن پاک کنید. برای این کار نیاز به کمی فشار ملایم روی ابروها دارید تا رنگ به خوبی گرفته شود.

 

مرحله ششم رنگ کردن ابرو: پاک کردن کامل

رنگ کردن ابرو

برای پاک کردن رنگ ابروها کشیدن یک بار پنبه روی آن ها کافی نبوده و باید این کار را چند بار انجام داده و رنگ روی ابرو را به خوبی پاک کنید. در غیر این صورت مواد رنگ روی ابروها باقی مانده و به آن ها آسیب می رسانند. برای اطمینان از نبود رنگ روی ابروها می توان آن ها را شست.

 

مرحله هفتم رنگ کردن ابرو:

رنگ کردن ابرو

ممکن است ابروهای خود را شسته و پاک کرده و رنگ آن کمی تیره تر از آن چه که انتظار داشته اید، شود. نگران نباشید زیرا ابروها هنوز خیس هستند و وقتی خشک شوند، نتیجه دلخواه به دست خواهد آمد.

 

مرحله هشتم رنگ کردن ابرو: ابروی دوم

رنگ کردن ابرو

تمام مراحل گفته شده را روی ابروی دوم نیز انجام دهید.

 

مرحله نهم رنگ کردن ابرو: پاک کردن لکه ها

 

رنگ کردن ابرو

اگر لکه رنگی روی پوست به وجود آمد، آن را با استفاده از یک تکه پنبه سفید شسته و پاک کنید.

 

مرحله دهم رنگ کردن ابرو: پاک کردن رنگ

رنگ کردن ابرو

پس از زمان مشخص ابروی دوم را نیز با پنبه پاک کنید.

رنگ کردن ابرو

در این مرحله کار شما به پایان رسیده است. اما اگر ابروها خیلی روشن بودند، بار دیگر این پروسه را روی آن ها انجام داده و اگر خیلی تیره شدند می توانید با استفاده از یک تونر و کلینزر مناسب آن ها را شسته و کمرنگ کنید. در غیر این صورت چند هفته صبر کرده و بار دیگر ابروها را به یک رنگ روشن تر در آورید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: