شنبه 05 تیر 1395 - 11:32:41

شینیون ساده و کلاسیک

انواع شینیون های ساده و کلاسیک

شینیون جدید

شینیون

مدل مو


گاهی اوقات در برخی مناسبت ها به خصوص در مناسبت های رسمی نمی توان از شینیون های شلوغ و پیچیده استفاده کرد و بهتر است که به ساده ترین شکل ممکن موها را آراست. یکی از بهترین گزینه ها برای این کار شینیون موها به صورت کلاسیک است. شینیون های ساده و کلاسیک برای هر رنگ مو، هر سن و هر سلیقه ای مناسب بوده و می توان آن ها را با هر لباسی هماهنگ کرد. در این مقاله نیز به بررسی چند شینیون کلاسیک پرداخته شده تا بتوان زیبایی موهای خود را تضمین کرد.

 

 شینیون بان کلاسیک

شینیون بان

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که در مناسبت های مختلف موهای خود را به شکل زیبا و ساده ای جمع کنند، استفاده از بان یکی از روش های انجام این کار است و با جمع کردن موها به صورت یک بان می توان موها را از روی صورت کنار زده و به جذابیت آن افزود.

 

شینیون با استفاده از گل

شینیون با گل


گاهی اوقات داشتن یک شینیون ساده به همراه یک گل در کنار سر ظاهر یک خانم را زیباتر از هر زمان دیگر می کند. در این نوع شینیون نیازی به استفاده از اسپری مو و دیگر تزئینات نبوده و با جمع کردن موها و قرار دادن یک گل در کنار سر می توان به هدف خود دست یافت.

 

 شینیون پیچ فرانسوی

شینیون پیچ فرانسوی

این شینیون یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین شینیون های ممکن در بین خانم هاست که همان طور که از نام آن هم مشخص است ابتدا در فرانسه رواج یافته و سپس در سرتاسر دنیا رایج شد. این شینیون بسیار زیبا و شیک بوده و برای مناسبت های رسمی بسیار مناسب است.

 

 شینیون آزاد

شینیون آزاد


در شینیون آزاد می توان موها را در رو و یا پشت سر به صورت نامرتبی جمع کرده و در جلوی آن از یک تور و یا تل زیبا استفاده کرد. این مدل مو بیشتر برای خانم های جوان مناسب بوده و انجام آن نیز بسیار ساده است.

 

شینیون ساده و تاج

شینیون ساده


یکی از ساده ترین مدل موهای ممکن در بین خانم ها جمع کردن موها در پشت سر و قرار دادن یک تاج زیبا روی موهاست. این مدل مو بسیار ساده بوده و برای هر مناسبت رسمی مناسب است.

 

شینیون ساده با قرار دادن موها در کنار صورت

مدل مو


برخلاف مدل پیچ فرانسوی این شینیون آزاد و رهاست و با قرار دادن چند تار مو در کنار صورت و یا چتری هایی در کنار آن چهره قاب گرفته می شود. برای زیبایی بیشتر موها نیز می توان از وسایل تزئینی مختلفی استفاده کرده و موها را به زیبایی هر چه تمام تر آراست.

 

شینیون بان بالرین ها

شینیون مو

مدل موی بان به خصوص در بین هالیوودی ها طرفداران بسیاری داشته و در صورتی که این مدل مو برای شما بیش از حد ساده است می توانید در کنار آن از یک شاخه گل در روی سر استفاده کنید.

همچنین می توانید پس از بستن موهای پشت سر به صورت بان، موهای جلویی را تاب داده و به حالت های مختلفی در آورید.

 

 شینیون های ظریف

شینیون ظریف


این مدل شینیون های ساده برای عروس خانم ها نیز مناسب بوده و خانم های خوش سلیقه ای که در پی داشتن یک شینیون ساده در روز عروسی خود هستند می توانند موهای خود را به صورت یک شینیون ظریف آراسته و مدل دهند.

 

 شینیون فر کلاسیک

مو فر

در صورتی که موهای فر یا مجعدی داشته و می خواهید فر زیبای موهای خود را بیشتر نشان دهید، کافیست هر دسته از موها را به همان صورت روی سر قرار داده و با سنجاق محکم کنید. این مدل مو با تزئینات جواهر نشان زیباتر دیده شده و مدل مویی زیباست.

 

شینیون پایین سر

شینیون جدید

بسیاری از خانم ها بر این باورند که یک شینیون زمانی زیبا می شود که وقت زیادی روی آن صرف شده و حالت موها کاملا عوض شود. این در حالی است که خانم هایی که خود موهای فری دارند می توانند از حالت اصلی موهای خود استفاده کرده و با جمع کردن موهای خوش حالت خود در پشت سر، شینیونی زیبا و خاص داشته باشند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: