سه شنبه 12 مرداد 1395 - 11:21:06

آرایش مناسب مو بلوند

آرایش مناسب موهای بلوند و چشم های تیره

میکاپ چشم تیره

آرایش صورت

میکاپ

ترکیب رنگ موی بلوند و چشم های قهوه ای زیبایی بی نظیری به وجود آورده و به خصوص خانم هایی که پوست های روشنی دارند می توانند با روشن تر کردن ابروهای خود، چهره خود را ظریف تر و زیبا تر نیز نشان دهند. بسیاری از افراد هالیوودی نیز از این ترکیب رنگ در ظاهر خود استفاده می کنند و به طور کلی داشتن موهای بلوند و چشم های قهوه ای از محبوبیت زیادی در بین خانم های با پوست روشن برخوردار است.

این مقاله از سایت رژلب با ارائه نکات آرایشی مناسب این چهره ها تمرکز بیشتری روی ابروها، زیرسازی صورت، استفاده از کانسیلر، آرایش چشم، رژگونه و رژ لب می کند.

 

آرایش چشم مناسب مو بلوند

آرایش چشم


• برای آرایش چنین چهره هایی می بایست از ریمل قهوه ای استفاده کرد که هم سفیدی پوست را بهتر نشان داده و هم موهای بلوند فرد را برجسته تر کند. از طرفی ریمل قهوه ای با رنگ قهوه ای چشم ها تناسب داشته و ترکیب زیبایی به وجود می آورد.
• در صورتی که چشم های درشتی دارید دور تا دور چشم های خود را خط چشم کشیده و از بزرگی آن ها بکاهید. زیرا رنگ موها و پوست در این نوع چهره ها روشن تر بوده و رنگ قهوه ای چشم ها می تواند درشتی چشم ها را بیش از حد کند. اما خط چشم، به چشم های شما حالت زیبایی می دهد.
• سایه مناسب برای این افراد نیز رنگ هایی مانند قهوه ای، هلویی، صورتی کمرنگ و بنفش است.
• برای درخشش پوست نیز می توان از یک سایه سفید در زیر ابروها و روی استخوان ابرو کمک گرفت.

 

ابرومرتب مناسب مو بلوند

ابرو زیبا

• برای داشتن چهره ای زیبا ابروهای خود را همیشه مرتب و خوش حالت نگه دارید. در صورتی که چشم های شما قهوه ای و رنگ موهای تان روشن است، داشتن ابروهای خوش حالت برای شما یک امر ضروری است.

• اگر ابروهای تان به طور طبیعی تیره هستند، بهتر است آن ها را به رنگ روشن تری در آورده و حالت طبیعی تری به چهره خود دهید. زیرا داشتن ابروهای تیره در روی یک صورت سفید با موهای بلوند تضاد به وجود می آورد.
• در صورتی که به دنبال ظاهر باوقارتری هم هستید می توانید ابروهای خود را نازک تر کرده و چهره خود را آرام و متین نشان دهید.

 

زیرسازی و استفاده از کرم پودرمناسب مو بلوند

زیرسازی

• اگر موهای تان به صورت طبیعی بلوند نبوده و با رنگ مو، آن ها را روشن کرده اید ممکن است نیاز به استفاده از کرم پودر داشته باشید تا تناسب بین رنگ پوست و موهای خود را حفظ کنید. در غیر این صورت ممکن است چهره شما بی حالت به نظر برسد.

• افرادی که چشم های تیره ای دارند، معمولا توناژ پوستی زیتونی و یا زرد رنگی دارند. اگر شما هم چنین توناژ پوستی دارید بهتر است از کرم پودر در آرایش خود حتما استفاده کنید تا درخشش و زیبایی آرایش تان در همه حال دیده شود.
• برای زیرسازی صورت به قسمت های لاغرتر باید بیشتر توجه کرده و به خصوص نواحی اطراف چشم را باید در نظر گرفت تا توناژ پوست صورت در همه جا یکسان باشد.
• برای استفاده از کانسیلر و کرم پودر نیز  بهتر است ابتدا مارک ها و رنگ های مختلف را امتحان کنید تا بهترین رنگ را برای آرایش پیدا کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 03:47:43
سلام وقت بخیر خوب هستین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: