پنجشنبه 10 تیر 1395 - 01:00:14

لیزر موهای زائد

مزایا و معایب از بین بردن موهای زائد با لیزر

لیزرصورت

لیزر موهای زائد 

موهای زائد

 

امروزه یکی از محبوب ترین روش های از بین بردن موهای زائد ، استفاده از لیزر است. این روش اولین بار در سال 1990 به بازار معرفی شد که در آن با استفاده از پرتوهای پرانرژی نور که روی یک سطح خاص متمرکز شده بودند، موهای زائد هر قسمت از بدن از بین برده می شود.در مقایسه با دیگر روش های از بین بردن موهای زائد مانند وکس و شیو کردن، لیزر تاثیر طولانی مدت تری داشته و خانم ها و آقایان می توانند با کمک این تکنیک برای یک مدت طولانی پوستی بی مو و نرم داشته باشند. البته این روش هم مانند بسیاری دیگر از ساخته های بشر مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این مقاله از سایت رژلب به بررسی برخی از این روش ها پرداخته شده است.

 

مزایای لیزر موهای زائد بدن

مزایای زیادی در انتخاب تکنیک لیزر وجود داشته و هر فرد چه خانم و چه آقا می تواند از این مزایا لذت ببرد


• در مقایسه با از بین بردن موها در روش های وکس و شیو، پس از انجام لیزر موها تا یک مدت طولانی رشد نکرده و حتی پس از رشد هم نازک تر و کم تر خواهند بود.
• موهایی که پس از انجام لیزر بار دیگر رشد می کنند، بسیار کمتر بوده و بسیاری از متخصصین بر این باورند که پس از چند بار تکرار لیزر در یک منطقه موهای آن قسمت به طور کلی از بین می رود.
• این روش نیازی به زمان زیادی نیاز نداشته و انجام آن چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.
• این روش در هر نقطه ای از بدن به راحتی قابل انجام بوده و می توان از تکنیک لیزر بر روی پا ها، بالای لب ها و صورت، زیر بغل، پشت، دست ها و یا هر نقطه دیگری استفاده کرد.
به دلیل این مزیت ها بسیاری از افراد به خصوص افراد پر مشغله ترجیح می دهند که از این روش برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده کرده و به جای به کارگیری از روش های وکس و شیو کردن با کمک لیزر، موهای خود را به مدت طولانی تری از بین ببرند.

لیزر درمانی

معایب لیزر موهای زائد بدن

مشابه هر روش پزشکی دیگر این روش نیز در کنار مزایای بی شمار خود، ریسک هایی هم به همراه دارد که متاسفانه بسیاری از افراد از این ریسک ها بی اطلاع هستند. معایب این روش در زیر ارائه شده است


• یکی از معایب این روش این است که ممکن است انجام لیزر روی پوست های حساس باعث بروز زخم، سوختگی و یا التهاب پوست شود. به علاوه بسیاری از مراکز ادعا می کنند که کارکنان با تجربه ای دارند، این در حالی است که همه کارکنان هیچ گاه با تجربه کافی نیستند و احتمال آسیب دیدن پوست وجود دارد.
• یکی دیگر از معایب این روش این است که، تکنیک بسیار گرانی بوده و به خصوص در صورتی که فردی بخواهد ناحیه گسترده تری از بدن خود را لیزر کند و یا اگر فردی تعداد جلسات بیشتری برای این کار در نظر داشته باشد، هزینه های بالایی را متحمل می شود.
• به علاوه لیزر تنها برای افرادی مناسب است که پوست روشن و موهای تیره ای دارند.
به علاوه بسیاری ادعا می کنند که این روش عوارض جانبی ندارد، این در حالی است که همان طور که گفته شد، ممکن است مشکلاتی روی پوست به وجود آید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: