پنجشنبه 07 مرداد 1395 - 21:43:54

ابرو HD

 

تفاوت ابرو معمولی و HD

ابروهای HD چیست

ابرو HD


داشتن ابروهای HD که در آن ها تمرکز موهای روی ابرو ، بالاتر رفته و حالت و رنگ ابروها بهتر دیده می شود یکی از چیزهایی است که در بین افراد مشهور و رواج داشته و با کمک آن می توان بدون تاتو کردن و یا هاشور، ابروهایی زیبا و کاملاً طبیعی به دست آورد. اما ابروهای HD هم به خودی خود به زیبایی حالت نمی گیرند و برای این که این ابروها زیباتر دیده شوند باید مراحل زیر به دقت پیروی شوند.

در ابروهای HD ابروها پرپشت تر، رنگ آن ها تیره تر و حالت آن ها زیباتر به نظر می رسد. به علاوه این ابروهای HD می توانند به زیبایی چهره هم کمک کرده و قاب صورت را زیباتر نشان دهند. در این مقاله از سایت رژلب به مبحث ابروهای HD و روش هایی که با استفاده از آن می توان به چنین ابروهایی دست یافت، پرداخته شده است.

 

ابروطبیعی

 

ابروهایی خوش حالت برای همه
ابروهای HD در صورتی توصیه می شود که فردی به دلیل برداشتن بیش از حد ابروها و یا یک بیماری خاص ابروهای زیبای خود را از دست داده باشد. یا هنگامی که فردی ابروهای کم پشت، کوتاه و بدحالتی داشته باشد و در پی تغییر و زیباتر کردن ابروهای خود باشد. از طرفی از آن جایی که 70% حالات صورت ناشی از ابروهاست، توصیه می شود که به ابروها بیشتر توجه شده و رنگ ابرو و حالت آن ها را متناسب با صورت تعیین کرد.

ابروهای پرپشت

 

ابروهای HD چه هستند؟
ابروهای HD طی هفت مرحله ترمیم و حالت دهی ابروها به دست می آید که در آن ترکیبی از طراحی، تکنیک، رنگ ابروها، بند انداختن و وکس ابروها در نظر گرفته شده و به کار می رود. همچنین برای این پروسه نیاز به محصولات مخصوص به این کار بوده و تخصص در آن نیاز است.

انتخاب حالت ابروها
در این روش خود فرد می تواند به تنهایی مدل ابروهای خود را انتخاب کرده و یا این که از فرد متخصص و طراح این کار مشورت بگیرد. در هر دو صورت انتخاب مدل کاملاً دلخواه بوده و نازکی یا پهنی، تیرگی یا روشنی، بلندی یا کوتاهی و تیزی یا انحنا دار بودن ابروها کاملا به سلیقه فرد و انتخاب وی بستگی دارد. البته برای این کار بهتر است از فرد متخصص درباره این کار نظر خواسته و رشد ابروها، رنگ اصلی آن ها و حالت صورت در نظر گرفته شود.

 

مدت زمان ماندگاری ابروهای HD
این پروسه بسته به نگه داری و رشد ابروهای فرد و بسته به این که تا چه مدت زمانی موهای ابرو رنگ را در خود نگه می دارند ماندگاری دارد ولی معمولا هر 4 هفته یک بار باید رنگ ابروها ترمیم شود.

 

نتیجه سریع
برخلاف تتو و یا هاشور که از همان ابتدا نتیجه کار مشخص نیست، در روش ابروهای HD ابروها در همان جلسه اول یا دوم حالت می گیرند. البته این امر برای هر کس متفاوت است و ممکن است کسی در همان جلسه اول نتیجه گرفته و دیگری با چند جلسه به نتیجه دلخواه خود برسد.

 

کاربرد ابروهای HD برای کسانی که بیش از حد ابروهایشان را برداشته اند
برداشتن بیش از حد ابروها باعث می شود که رشد ابروها در بسیاری از مناطق قطع شده و حجم ابروها نیز کمتر شوند. البته باید این ابروها را طی چند جلسه ترمیم کرده و با در نظر گرفتن رشد ابروها آن ها را حالت داد.

آرایش نیمه دائم
در صورتی که ابروها خیلی کم باشند و نتوان از این روش روی آن ها استفاده کرد می توان از روش های جایگزین مانند آرایش نیمه دائم و هاشور روی ابروها استفاده شود.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط  رژ لب دات کام 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.

لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: