چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 10:48:30

طرح حنا سفید

10 طراحی حنای سفید برای عروس خانم ها

طراحی حنای سفید

طراحی حنا

طرح حنا



وقتی صحبت از حنا می شود، ناخودآگاه تصویری از یک ماده قرمز قهوه ای به ذهن می آید که روی کف دست و یا روی ناخن ها رنگ شده است. این در حالی است که حنا سفید هم وجود داشته و یکی از زیباترین انواع طراحی ها برای عروس خانم ها را می توان با این حنا سفید روی بدن انجام داد. در این مقاله از سایت رژلب نیز به این موضوع بیشتر پرداخته شده و انواع طرح ها با حنا سفید نشان داده شده است.


 نقش حنا سفید مخصوص عروس خانم ها 
 

نقش حنا سفید عروسی

طرح حنا


این طراحی زیبا که روی شانه انجام می شود، یک طرح زیباست که به همراه لباس های دکلته استفاده شده و روش شانه و بازوی عروس خانم کشیده می شود. در این طراحی از گل های زیبایی استفاده شده و جذابیت شانه ها بیشتر دیده می شود.

 

نقش حنا سفید حنابندان

طراحی حنا


در صورتی که فردی به دنبال یک طراحی زیبا بر روی پشت دستان خود باشد، این طرح حنا بسیار زیباست. در این طراحی نیز از گل های کوچک و بزرگی استفاده شده و در آن از اکلیل قرمز استفاده شده است که این طراحی را خاص و منحصر به فرد می کند.

 

نقش حنا سفید صورت

طراحی حنا صورت


طرح حنا بر روی چشم ها که با آرایش چشم ها مناسب باشد، یک طرح خاص است که هر خانمی جسارت انجام آن را ندارد، اما این طرح زیبا چشم ها را به زیبایی آراسته و به خصوص روی پوست های روشن بسیار زیبا دیده می شود. در کنار این طراحی می توان از رنگ آبی و یا بنفش کمرنگ هم استفاده کرده و با اضافه کردن رنگ صورتی به آن ظاهر زیبایی روی چشم ها به وجود آورد.

 

خانم هایی که باردار باشند نیز می توان از طراحی های زیبای حنا بر روی شکم خود استفاد کند که طراحی تصویر بالا یکی از این طرح هاست. در این طراحی از رنگ سفید و نگین های صورتی استفاده شده و جذابیت بیشتری به شکم برآمده خانم های باردار می دهد.

 

نقش حنا سفید روی پا

طرح حنا پا



طرح حنا بر روی پا نیز یکی از طرح های زیبا برای خانم هایی است که می خواهند جذابیت پاهای خود را بیشتر نشان دهند. در این طراحی می توان از گل های متفاوت، بته جغه و یا گل های پیچشی در دور تا درو پا استفاده کرده و پاها را جذاب ترنشان داد.

طرح حنا روی دست

طرح حنا روی دست



بسیاری از خانم ها به خصوص خانم هایی که در جنوب کشور زندگی می کنند علاقه زیادی به انواع طرح حنا بر پشت دست خود داشته و با این کار طرح های بسیار زیبایی در پشت دست های خود به وجود می آورند. از جمله این طرح های زیبا طرح بته جغه و گل های زیبایی است که به صورت پیچشی دور تا دور دست کشیده شده و دست ها را جذاب تر نشان می دهند.

 

طرح حنا روی انگشت

طرح حنا 



استفاده از نگین در طراحی با حنا نیز یکی از کارهایی است که می تواند طراحی با حنا را جذاب تر نشان دهد. با استفاده از نگین روی انگشتان، دست ها و هر قسمت دیگری از بدن که روی آن طراحی انجام شده است می توان گل های زیبایی مانند گل آفتابگردان به وجود آورد.

طرح حنا 

طراحی حنا 


طراحی متقارن روی انگشتان هر دو دست هم یک نوع طراحی زیباست که روی ناخن ها استفاده می شود و با کمک آن می توان انگشتر نامزدی و حلقه ازداوج را بهتر نشان داد.

 

طرح حنا روی ناخن

 



طرح حنا روی ناخن ها هم کاری جالب است که خانم های علاقه مند به طرح حنا آن را انجام می دهند. برای طراحی حنا بر روی ناخن ها کافیست از لاک مشکی روی ناخن ها استفاده کرده و با طراحی سفید روی ناخن ها ترکیب رنگ و طرح زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

طرح حنا 

طراحی حنا روی بدن



طراحی روی استخوان ترقوه هم حالت زیبایی به وجود می آورد. زیرا استخوان ترقوه خود جذابیت زیادی داشته و اضافه کردن یک طراحی زیبا بر روی آن به همراه نگین هایی زیبا می توان ظاهر زیبایی برای فرد به وجود بیاورد.


دقت داشته باشید که حنا مانند یک تاتوی موقت بوده و طرح آن تا مدتی روی پوست باقی می ماند. پس بهتر است از طرحی استفاده کنید که به زیبایی شما کمک کرده و ماندگاری بالای آن نه تنها شما را آزار نداده، بلکه برای شما لذت بخش باشد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (9)

شنبه 02 دی 1396 - 12:39:39
سلام خیلی عالی بود اموزش سپاااس
جمعه 27 مرداد 1396 - 21:05:44
سلام عزیزم...حنابرای غسل کردن مشکلی نداره؟!؟
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 15:26:51
سلام واقعا جالب بود واسم حنا به رنگ سفید
چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 01:34:21
سلام کاش کار با حنا رو کلا اموزش بدید و وسایل مورد نیازشو بگین
شنبه 25 دی 1395 - 00:22:19
سلام هم شابلون هست هم میتونید ذهنی تصویر بکشید
جمعه 24 دی 1395 - 00:55:07
با عرض پوزش اینکه این طرح ها رو توسط شابلون طراحی میکنید یا باید استعداد هنری داشته باشیم
پنجشنبه 23 دی 1395 - 16:58:28
سلام از فروشگاههای آرایشی و طرز کارش مثل بقیه حناهاست
پنجشنبه 23 دی 1395 - 15:58:58
سلام حنای سفید را از کجا خریداری کنیم وطرز تهیه اش چگونه است
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: