جمعه 13 فروردین 1395 - 13:00:05

آرایش لایت

آرایش لایت

آموزش آرایش لایت

آرایش لایت



امروزه بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان به آرایش لایت و ملایم رو آورده اند و در دانشگاه ها، اداره جات، مهمانی ها و مناسبت های کوچک و بزرگ آرایش لایت را به آرایش های غلیظ و میکاپ های سنگین ترجیح می دهند. در این مقاله نیز به این موضوع بیشتر پرداخته شده و با خواندن آن می توانید در سرتاسر روز یک آرایش لایت و زیبا داشته باشید.
به طور کلی آرایش لایت حداکثر 15 دقیقه وقت نیاز دارد و به سادگی قابل انجام است. برای این نوع آرایش کافیست از مراحل زیر پیروی کنید.

صورت

قبل از هرکاری صورت خود را آبرسانی کنید. یعنی آن را شسته و سپس روی آن مرطوب کننده بزنید. پس از آن که از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کردید، روی آن یک کرم پودر سبک زده و یا به جای کرم پودر با استفاده از کانسیلر تنها لکه های روی صورت خود را بپوشانید. دقت داشته باشید که استفاده از مرطوب کننده علاوه بر نرم کردن پوست مانند یک کرم زیرسازی نیز عمل می کند. پس کافیست از مرطوب کننده برنزه و یا رنگی استفاده کرده و زیرسازی صورت خود را تنها با یک کرم انجام دهید.

سایه کمرنگ

سایه های رنگی بسیاری در بازار وجود دارند، که برای انتخاب در بین آن ها باید به رنگ لباس و یا توناژ پوست خود نگاه کنید و دقت داشته باشید که سایه تیره و مشخصی نزنید. در آرایش لایت هدف زیبا سازی صورت بدون نشان دادن آرایش آن است پس کافیست از یک سایه کمرنگ و یا با یک خط چشم ظریف و باریک به چشمان خود حالت داده و از هرگونه آرایش چشم دیگری پرهیز کنید.

ریمل

برای زیباسازی چشم ها می توانید روی آن ها ریمل زده و با استفاده از فرمژه هم مژه های خود را بلند کنید. علاوه بر آن ریمل چشم ها را بزرگ تر نشان داه و کمی از آن هم کافیست تا بتوان زیبایی چشم ها را چندین برابر کرد. البته اگر از خط چشم استفاده نمی کنید می توانید کمی بیشتر ریمل بزنید. در صورتی که نمی خواهید از ریمل مشکی استفاده کنید می توانید به جای آن از یک ریمل قهوه ای کمک گرفته و مژه های خود را به زیبایی بیارایید.

گونه ها

اگر می خواهید گونه های خود را برجسته تر نشان داده و اثر رژ گونه نیز مشخص نباشد، کافیست از رنگ های طبیعی تری استفاده کرده و به کمک یک رژگونه ملایم که به رنگ پوست و لباس شما بیاید، گونه های خود را زیباتر و برجسته تر نشان دهید. برای این کار می توانید از پودر و یا کرم استفاده کرده و درخشش صورت خود را هم بیشتر کنید. البته اگر پیشانی بلندی دارید و روی پیشانی خود از پنکک و یا کرم برنزه استفاده می کنید می توانید از رنگ های برنزه روی گونه های خود نیز استفاده کنید.

 

آرایش لایت از خانم عسل خباز

 

لب ها

برای آرایش لب ها قبل از هر کاری می بایست روی آن ها مرطوب کننده زده و یا با استفاده از برق لب رژ لب کمرنگی روی آن بزنید. البته رژ لب خود را متناسب با لباس و رنگ پوست خود انتخاب کرده و خط لب را نیز فراموش نکنید. دقت داشته باشید که خط لب آرایش لب های شما را زیبا تر نشان می دهد.

چند نکته:

• قبل از آرایش از پاک کننده های آرایشی استفاده کرده و صورت خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید. برای پاک کردن آرایش خود نیز از پاک کننده های مناسب پوستتان استفاده کنید.

• دقت داشته باشید که ارزان بودن محصولات و لوازم آرایشی، نشان دهنده کیفیت پایین آن هاست و استفاده از این مواد ممکن است صدمات جبران ناپذیری به پوست برساند.

• دقت داشته باشید که لزوم یک آرایش کامل نیست و در آرایش لایت تنها کمی گونه ها و لب ها رنگ گرفته و به چشم ها حالت داده می شود.

• هرگز از لوازم آرایش زیادی استفاده نکرده و زیبایی طبیعی صورت خود را حفظ کنید.

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش آرایش لایت اینجا کلیک کنید.

فیلم آموزش آرایش لایت


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: