شنبه 12 دی 1394 - 01:54:16

نکات آرایشی عروس

گریم و آرایش عروس

نکات آرایشی مخصوص عروس



هر عروس خانم آینده ای باید برای زیباتر بودن در روز عروسی خود، مراقبت از پوست و موی خود را از چند ماه قبل شروع کند تا هر محصولی که استفاده می کند، نتیجه بخش بوده و تاثیرات خود را به اندازه کافی بگذارد. البته هر عروس خانمی علاوه بر مراقبت از پوست و موی خود باید به نکات آرایشی مهمی نیز توجه کند که در ادامه به برخی از آن ها پرداخته شده است.

• اجتناب از آرایش دودی مشکی رنگ
آرایش دودی برای روز عروسی کمی تیره بوده و بهتر است در این روز از آرایش های ملایم تری استفاده کنید. ولی اگر به آرایش دودی علاقه دارید و می خواهید در روز عروسی خود حتما از این آرایش استفاده کنید، بهتر است که از رنگ های تیره و به خصوص مشکی دوری کنید و در عوض از رنگ های روشن تر قهوه ای و کرم کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که ممکن است گریه کنید و اگر آرایش تیره داشته باشید و این آرایش بریزد منظره وحشتناکی برای یک عروس ایجاد می کند. از طرف دیگر آرایش تیره رنگ چشم ها را خسته نشان می دهند پس در صورتی که می خواهید سرزنده و زیبا به نظر برسید از این آرایش اجتناب کنید.

 

 

• مراقبت از پوست
ممکن است در حال حاضر پوست خوبی داشته و مراقبت از پوست تان موثر بوده باشد. ولی اگر می خواهید در روز عروسی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید، بهتر است از همین امروز از پوست و موی خود بیشتر مراقبت کنید تا در روز مورد نظر درخشش لازم روی چهره تان وجود داشته باشد. حتی ممکن است مجبور به استفاده از محصولات گران قیمت تری شوید که برای این چند وقت باقی مانده تا مراسم کمی هزینه کردن برای این محصولات اشکالی ندارد.

• مرتب کردن موها
سعی کنید که قبل از مراسم هر شش ماه یک بار وقت گرفته و موهای خود را مرتب کنید تا سر آن ها موخوره به وجود نیاید. اگر هم می خواهید موهای خود را بلند کنید سعی کنید 1 یا 2 هفته قبل از مراسم کمی آن ها را مرتب کنید تا موها شاداب تر به نظر برسند. همچنین قبل از مراسم از درمان هایی که باعث درخشش و زیبایی موها می شوند استفاده کرده و همچنین از دست و پاهای خود نیز به اندازه کافی مراقبت کنید. همچنین دندان های خود را نیز فراموش نکنید.

• رطوبت لب ها
علاوه بر روز عروسی از چند هفته قبل و چند ماه قبل از لب های خود مراقبت کرده و آن ها را مرطوب نگه دارید تا روی آن ها خشکی و ترک وجود نداشته باشد. زیرا در روز عروسی روبوسی های بسیاری خواهید داشت و بنابراین بهتر است لب های خود را نرم و آماده کنید.

 

 

• خود آرایی
اگر بودجه کمی برای مراسم عروسی در نظر گرفته اید و از قبل در کلاس های خود آرایی شرکت کرده اید می توانید برای روز عروسی تان خود شما آرایش روی صورتتان را انجام دهید. این کار هزینه های شما را بسیار پایین آورده و از طرفی به شما کمک می کند که در این روز دقیقا به همان مدلی که دوست دارید در آیید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش عروس اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

کارتون عالیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: