یکشنبه 16 آبان 1395 - 10:03:24

آرایش باربی

آرایش به سبک باربی ها

آرایش دخترونه

آرایش باربی

آرایش عروسکی

 

همه دختربچه ها با عروسک های باربی خود خاطرات زیادی داشته و این عروسک ها یادآور زیبایی برای آن ها هستند. بسیاری از خانم ها هم در بزرگسالی در تلاش اند که ظاهر خود را مانند یک عروسک باربی بیارایند به این معنی که قد بلندی داشته، لاغر بوده و صورت زیبا و ملیحی با آرایش برای خود به وجود آورند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به این موضوع پرداخته شده و با آموزش آرایش باربی ها خانم ها می توانند به زیبایی این عروسک های زیبا خود را بیارایند.

آموزش آرایش باربی


مرحله اول آرایش باربی

آرایش باربی

 


ابتدا زیر چشم ها و روی پلک ها کرم مرطوب کننده زده و آن ها را آبرسانی کنید. سپس روی سطح چشم ها را با کانسیلر پوشانده و رگ ها و تیرگی آن را از بین ببرید. در زیر چشم ها هم این کار را تکرار کرده و پف و تیرگی زیر چشم ها را از بین ببرید. در مرحله بعد نوبت به رنگ نود درآرایش رسیده و با رنگ پوست و یا یک سایه سفید روی سطح پلک سایه بزنید. دقت داشته باشید که سایه های روشن باعث می شوند که چشم ها بزرگ تر دیده شوند.

 

مرحله دوم آرایش باربی

آرایش چشم


در این مرحله از یک رنگ سایه صورتی روشن برای سایه زدن بالای پلک و زیر ابرو استفاده کنید. این کار به چشم ها عمق داده و آن ها را زیباتر نشان می دهد. دقت داشته باشید که برای این کار از سایه مات استفاده کنید در غیر این صورت یک سایه براق کل آرایش شما را از بین می برد. برای زدن سایه هم می توانید از یک فرچه زاویه دار استفاده کنید.

 

مرحله سوم آرایش باربی

آرایش چشم باربی


در این مرحله روی استخوان ابرو و زیر ابروها از یک سایه قهوه ای هم استفاده کنید تا چشم ها به بزرگی و برجستگی عروسک های باربی به نظر برسند. دقت داشته باشید که این سایه را در یک خط نازک بین پلک چشم و استخوان ابرو کشیده و با این کار تنها به چشم ها عمق دهید. بنابراین برای این مرحله نیاز به یک فرچه باریک زاویه دار خواهد بود. در هنگام زدن سایه هم چشم ها را باز نگه دارید تا حالت آن ها بهتر دیده شده و آرایش بهتر انجام شود.

مرحله چهارم آرایش باربی

آرایش جدید


در این مرحله از یک فرچه بزرگ تر استفاده کرده و تمام سایه های سفید و قهوه ای و صورتی را با هم ترکیب کنید تا حالت طبیعی تری به خود گیرند و در یکدیگر به خوبی محو شوند.

 

مرحله پنجم آرایش باربی

آرایش


در این مرحله داخل پلک پایین یک مداد سفید یا نود کشیده و روی پلک بالا هم یک خط چشم زیبا بکشید تا چشم ها خوش فرم تر و بزرگ تر دیده شوند. فراموش نکنید که داخل پلک بالا هم مداد مشکی بزنید تا چشم ها حالت بادامی بگیرند.

 

مرحله ششم آرایش باربی

آرایش دخترونه


برای این که چشم ها را مانند چشم باربی ها آرایش کنید در زیر پلک پایین و در زیر مژه های آن مداد مشکی کشیده و خط های ظریفی در امتداد این خط بکشید تا به صورت مژه های بلندی روی چشم های شما به نظر بیایند. البته می توانید برای این کار از مژه مصنوعی هم استفاده کنید. روی استخوان ابرو هم یک سایه روشن و بین پلک و بالای چشم هم بار دیگر یک خط قهوه ای بکشید.

مرحله هفتم آرایش باربی

آرایش لب


اگر دقت کرده باشید رژلب باربی ها معمولا بسیار پررنگ و معمولا صورتی است. شما هم می توانید از رژلب صورتی پررنگ استفاده کرده و آن را با پنکک تثبیت کنید.

 

 مرحله هشتم آرایش باربی

رژلب باربی


در آخر روی لب ها از برق لب استفاده کرده و لب ها را هم به درخشش باربی ها بیارایید تا آرایش شما تکیل شود.


این آرایش زیبا  به سبک باربی ها برای هر فردی ممکن بوده و نباید فراموش کرد که برای انجام آن قبل از هر کاری باید لکه های صورت پوشانده شوند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: