شنبه 05 تیر 1395 - 10:58:07

آرایش چشم های گرد

آرایش مناسب چشم های گرد

آرایش چشم

آرایش چشم های گرد


افراد بسیار کمی در دنیا دارای چشم های گرد هستند و می توان گفت این چشم ها خاص هستند. البته کسانی که چشم های گردی دارند از یک موهبت الهی برخوردارند زیرا این مدل چشم بسیار جذاب و زیباست و برای هر مدل صورتی مناسب است. البته آرایش چشم های گرد نیاز به کمی دقت دارد. زیرا معمولا خانم ها تمایل دارند تا چشم های گرد خود را به صورت معمولی تری در آورده و آرایشی متناسب با این موضوع داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب به بررسی چند نکته آرایشی برای کوچک تر نشان دادن چشم ها پرداخته شده است.

 

آرایش چشم های گرد با سایه بی رنگ 

سایه بی رنگ


در صورتی که چشم های گردی دارید ولی به دلیل مشغله زیاد و یا موقعیت کاری خود نمی توانید هر روز چهره خود را زیرسازی کرده و چشم ها را کوچک تر نشان دهید، می توانید با یک راه حل سریع این مشکل را رفع کنید. بدین صورتکه یک سایه بی رنگ و یا کمرنگی روی چشم های خود زده و تمرکز اصلی را  روی بقیه اجزای صورت خود قرار دهید. تمرکز آرایش روی لب ها زمان چندانی نبرده و تنها با استفاده از یک رژ لب می توانید لب ها را مرکز توجه صورت خود قرار دهید. برای کمتر نشان دادن گردی چشمان خود هم به جای خط چشم از ریمل استفاده کنید زیرا خط چشم به چشمان شما حالت درشت تر و گردتری خواهد داد.

 

آرایش چشم های گرد با زیر سازی پلک

زیبایی

یکی از روش های ساده ای که برای آرایش چشم های گرد توصیه می شود آرایشی است که کاملا طبیعی بوده و آرایش چشم ها کمتر دیده شود. برای به دست آوردن این آرایش کافیست یک رنگ خنثی و یا سایه ای که به رنگ پلک های شماست را روی چشم ها زده و سپس سایه روشن تری در زیر استخوان ابرو بزنید. در مرحله بعد با استفاده از یک رنگ تیره تر بالای پلک ها را سایه زده و با ترکیب مناسب سایه ها از وجود هر گونه خطی روی چشم ها جلوگیری کنید. این زیرسازی ساده حالت چشم ها را طبیعی تر نشان داده و برای تکمیل آن کافیست در بالا و پایین چشم ها از مداد یا خط چشم مشکی استفاده کرد.

 

آرایش چشم های گرد با خط چشم کشیده

آرایش مشکی


برای داشتن چهره ای باوقار کافیست روی پلک ها از یک سایه تیره استفاده کرده و سپس در بالای پلک ها و زیر ابروها یک سایه براق بزنید. در صورتی که به دنبال آرایش غلیظ تری هم هستید می توانید از سایه های بیشتری روی پلک استفاده کرده و زیبایی چشم های خود را تضمین کنید. در مرحله بعد زیر مژه های پایینی خود را با مداد تیره کنید. اما مداد خود را در سرتاسر چشم نکشید. تنها 3/1 از چشم ها را مداد یا خط چشم کشیده و روی مژه های بالایی خود نیز یک خط چشم گربه ای بکشید تا چشم هایتان کشیده تر به نظر برسد. برای پایان آرایش خود نیز 2 تا 3 بار ریمل روی مژه هایتان بکشید.

 

آرایش چشم های گرد با فرم دهی به ابروها

ابرو هلالی


ابروها چه روی چشم های گرد و چه روی دیگر انواع چشم ها نقش مهمی ایفا می کنند. به طور مثال ابروهای هلالی و گرد، گردی و درشتی چشم ها را بیشتر نشان می دهند. این در حالی است که ابروهای کشیده چشم ها را هم کشیده تر نشان می دهند.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: