چهارشنبه 27 آبان 1394 - 01:43:57

آرایش چشم های عسلی

نکات آرایشی برای چشم های عسلی

آرایش چشم های عسلی

 


از آن جایی که رنگ عسلی رنگ خاصی برای چشم هاست، خانم هایی که چشم های عسلی رنگ دارند معمولا در انتخاب آرایش خود دچار مشکل می شوند. زیرا معمولا هر مدل آرایشی روی این چشم ها زیبا دیده نمی شود. مثلا ممکن است یک آرایش چشم روی چشم های تیره ویا روشن زیبا دیده شود، اما همان آرایش چشم روی چشم های عسلی هیچ جذابیتی نداشته باشد. در این مقاله به آرایش این چشم ها بیشترپرداخته شده و سعی می شود با چند تکنیک ساده آرایشی، چشم های عسلی که خود رنگ زیبایی دارند را جذاب تر کرده و با این چشم ها تحسین همگان را برانگیزند.
از طرفی لازم به ذکر است که مدل های مختلفی برای آرایش چشم ها وجود دارد، این مدل ها می توانند شامل یک آرایش ساده و محو برای محیط کار، آرایش ملایم برای بیرون و یا آرایش پررنگ تری برای مهمانی ها باشد.
اگر به دنبال آرایشی هستید که چشم ها را جذاب تر نشان داده و از طرفی برای چشم های عسلی رنگ نیز مناسب باشد، می توانید از آرایش زیر کمک بگیرید. همان طور که مشاهده می کنید در این آرایش تمرکز اصلی روی چشم هاست و لب ها و گونه ها آرایش پررنگ و مشخصی ندارند. در این آرایش زیبا رنگ آبی چشم های خوش رنگ شما را روشن تر کرده و باعث زیبایی هرچه بیشتر آن ها می شود.

 

 

چشم هایی که عسلی با رگه هایی از خاکستری هستند بهتر است از سایه های براق به جای آرایش های مات روی صورت خود استفاده کنند. به خصوص این که شما می توانید این چشم های خوش رنگ را با سایه و آرایش نقره ای و طلایی هر چه بیشتر در چهره نشان داده و زیبایی آن ها را نمایان تر کنید.یکی از نکاتی که در آرایش چشم های عسلی باید به آن دقت شود این است که در آرایش این چشم ها بهتر است هدف از آرایش چشم، برجسته کردن آن ها باشد. به خصوص این که با یک سایه دودی مناسب می توانید به سادگی به این منظور دست یابید.

 

 

خانم هایی که چشم های عسلی دارند، می توانند از سایه و آرایش سبز به سادگی و بدون هیچ نگرانی استفاده کنند. زیرا این سایه روشن نیز تناسب زیبایی با چشم های شما دارد. البته فراموش نکنید که برای زیبایی هر سایه چشمی باید آن را خوب محو کنید.

 

 

یک مدل آرایش که برای چشم های عسلی بسیار زیبا خواهد بود، کشیدن خط چشم دنباله دار روی این چشم هاست. چشم های عسلی روشن هستند و وقتی روی آن ها یک خط چشم دنباله دار کشیده شود به چشم ها حالت داده می شود. پس رنگ چشم ها زیبا بوده و حالت چشم ها نیز افسون گر است که این آرزوی هر خانمی است.

 


علاوه بر موارد گفته شده، آرایش ها و رنگ های مختلف دیگری نیز برای چشم های عسلی وجود دارد و می توان رنگ ها و آرایش های مختلف را امتحان کرد تا بتوان به آرایشی که مناسب پوست صورت و رنگ چشم ها باشد، دست یافت. برای مثال می توان از رنگ های روشنی مانند بنفش کمرنگ، و صورتی در آرایش کمک گرفت و یا از آن جایی که رنگ این چشم ها گاهی متغیر است می توان آرایش آن ها را با تغییر رنگ آن ها هماهنگ کرد.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 19:05:21
ممنون از مطالبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: