پنجشنبه 19 آذر 1394 - 03:03:40

مدل مو متوسط

مدل دادن به موهای تا روی شانه

مدل مو



موهای متوسط یا تا روی شانه موهایی هستند که اندازه آن ها نه کوتاه است و نه بلند. بسیاری از افراد بر این باورند که موهای به این اندازه به سختی مدل گرفته و نه به اندازه کافی بلند هستند و نه به اندازه کافی کوتاه، این در حالیست که امروزه بسیاری از افراد و حتی افراد مشهور این اندازه مو را امتحان کرده و آن را به صورت های مختلف مدل می دهند. پس اگر موهایی با اندازه متوسط دارید و یا اگر می خواهید موهای خود را به این اندازه کوتاه کنید، مقاله زیر و روش های مختلفی که برای  مدل ادن این موها ارائه داده است، برای شما مناسب است.

• موهای متوسط با چتری های کنار صورت

 



بسیاری از خانم ها که صورت کشیده و یا بیضوی دارند می توانند این مدل مو را امتحان کرده و با اضافه کردن هایلایت روشنی روی این مو به آن ها حجم و درخشش بیشتری بدهند. همچنین این موها را می توان با اضافه کردن لیرهای کوتاه و بلندی جذاب تر هم کرد. این کار چهره را ظریف تر و زیباتر نشان می دهد.

• موهای کوتاه و بلند

 



موهای متوسطی که انتهای آن ها به صورت کوتاه و بلند اصلاح شده باشد، می تواند ساختار صورترا بهتر نشان داده و تمرکز را از روی صورت به روی موها منتقل کند. لایه لایه کردن موها و اضافه کردن لیر به اطراف چهره می توان موهایی که تا زیر چانه هستند را زیباتر نشان دهد. زیرا با این کار موها صورت را قاب گرفته و بهتر نشان می دهند.

 

 

• موهای موج دار

 



پیدا کردن اندازه بابلیسی که مناسب موهای متوسط باشد کمی دشوار است و دلیل آن هم این است که فر کردن این موها کمی پیچیده است. بنابراین اگر می خواهید موهای متوسط خود را در خانه فر کنید، بهتر است به جای آن موها را موج دار کرده و از زیبایی صورت خود اطمینان داشته باشید. زیرا موهای فر و موهای متوسط با یکدیگر ترکیب مناسبی نیستند و این در حالی است که موهای موج دار روی موهای متوسط بسیار زیبا دیده می شوند. از طرفی چه موها کم پشت و چه پر پشت باشند می توان آن ها را به صورت موج دار در آورد.

• موهای صاف

 



بسیاری از افراد مشهور هالیوودی موهای خود را همیشه به اندازه متوسط کوتاه کرده و به آن ها حالت می دهند. از طرف دیگر بسیاری دیگر نیز موهای خود را صاف و لخت کرده و به زیبایی بیشتر آنها کمک می کنند. این کار باعث می شود که چهره فرد جوان مانده و از پیری زودرس جلوگیری شود.

فرهای بزرگ

 




اگر همیشه موهای خود را خودتان فر می کنید، باید بدانید که فرهای بزرگی که تا روی شانه بیایند برای کسانی که موهای متوسطی دارند، بسیار مناسب است. این مدل مو کاملا دخترانه بوده و باعث می شود که خط فک ظریف تر دیده شود. برای این فر های زیبا و بزرگ کافیست از بابلیس به قطر 2 تا 3 سانتی استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 19 آذر 1394 - 09:52:47
ممنون از مطالب محشری ک انتقال میدین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: