شنبه 15 آبان 1395 - 15:08:16

کرم پودر مناسب پوست چرب

معرفی کرم پودر مناسب پوست چرب

 کرم پودر

پوست چرب

 

 

کرم پودر



داشتن پوست چرب ، بسیار دشوار است و مراقبت از این پوست ها دشوار تر می باشد. زیرا  پوست چرب معمولا مستعد آکنه هم هستند و بسیاری از پوست های چرب تنها پس از چند ساعت شستشو باز هم چرب شده و براق می شوند. به همین دلیل کسانی که پوست چرب دارند معمولا ترجیح می دهند از محصولات مناسبی استفاده کرده و چربی پوست خود را کنترل کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب نیز به بررسی کرم پودر هایی که مخصوص پوست چرب هستند پرداخته شده است.

 

کرم پودر رِولُن

کرم پودر آرایشی



بسیاری از مصرف کنندگان این کرم پودر از نرمی پوست خود پس از استفاده از این کرم پودر و آبرسانی آن رضایت داشته و از آن جایی که با کمک این کرم پودر می توان چربی پوست را کنترل کرده و خطوط و چروک های پوست را پوشاند.
ماندگاری: 6-7 ساعت
رتبه بندی: 5/4.8

 

کرم پودر میبی لاین

مارک کرم پودر


اولین چیزی که پس از شنیدن نام این محصول به ذهن می رسد این است که پوشش مناسبی که روی پوست به وجود می آورد. این کرم پودر تمام لکه ها و جای جوش ها را پوشانده و پوست را بدون هیچ عیبی نشان می دهد. به علاوه این  کرم پودر سبک است و در آن از میکرو پودر های ریزی استفاده شده که از به وجود آمدن چربی های اضافی بر روی پوست استفاده می کند.
ماندگاری: 7-8 ساعت
رتبه بندی: 5/4.5

کرم پودر لورِآل

کرم پودر آرایشی

 


این  کرم پودر پوست را مات کرده و درخشش بیش از حد آن را تا 24 ساعت می گیرد. به علاوه از این  کرم پودر می توان هر روز استفاده کرده و از آن جایی که سبک است از بروز جوش بر روی صورت جلوگیری می کند. البته این  کرم پودر گزینه های رنگی زیادی نداشته و به هیچ وجه نباید روی پوست های خشک از آن استفاده کرد.
ماندگاری: 7-8 ساعت
رتبه بندی: 5/4

 

کرم پودر کاور گِرل

انواع کرم پودر

 


این  کرم پودر سه محصول در یک محصول بوده و در خود پرایمر، کانسیلر و کرم پودر دارد. از این کرم پودر می توان با کمک اسفنج آرایشی و یا انگشتان دست روی صورت استفاده کرده و از آن جایی که سبک است منجر به بروز جوش نمی شود. به علاوه این  کرم پودر هیچ بو و عصاره ای نداشته و برای پوست های حساس هم مناسب است. لازم به ذکر است که این  کرم پودر ماندگاری بالایی ندارد.
ماندگاری: 3-4 ساعت
رتبه بندی: 5/4

 

کرم پودر میبی لاین فیت می

 

کرم پودر جدید



یکی دیگر از محصولات کمپانی میبی لاین کرم پودر فیت می است که درخشش بیش از حد پوست را گرفته و پوست را یکدست و زیبا نشان می دهد. به علاوه این کرم پودر از بروز جوش جلوگیری کرده و منافذ بزرگ روی پوست را می پوشاند. البته غلظت آن کمی زیاد بوده و وجود آن روی پوست حس می شود.
ماندگاری: 3-4 ساعت
رتبه بندی: 5/3.3

 

کرم پودر NYX

 

کرم پودر NYX



مصرف کنندگان این کرم پودر از کیفیت بالای آن رضایت داشته و روی صورت دیده نمی شود. به علاوه یکی از بزرگ ترین مزیت های این  کرم پودر این است که رنج رنگی زیادی داشته و برای هر خانم با هر رنگ پوستی مناسب است.
ماندگاری: 5-6 ساعت
رتبه بندی: 5/3

 

کرم پودر کاور گِرل

انواع کرم پودر

 

این محصول بسیار سبک است و از آن جایی که ظاهر ماتی روی صورت به وجود می آورد  به سرعت جذب پوست می شود. البته از این  کرم پودر نباید روی پوست های خشک استفاده کرده و برای پوست حساس هم مناسب نیست.
ماندگاری: 3-4 ساعت
رتبه بندی: 5/3

 

کرم پودر میبی لاین دریم مات موس

 

برند کرم پودر



این محصول میبی لاین هم سبک بوده و از آن جایی که رقیق است به سرعت جذب پوست شده و ظاهر ماتی روی آن به وجود می آورد. به علاوه با کمک این کرم پودر می توان منافذ باز پوست را می پوشاند. البته باید در استفاده از این محصول دقت کرده و از آن روی پوست های مستعد آکنه استفاده نکرد زیرا احتمال بروز آکنه پس از استفاده از این محصول وجود دارد.
ماندگاری: 3-4 ساعت
رتبه بندی: 5/3

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (4)

شنبه 06 مرداد 1397 - 13:06:35
ممنون بابت را هنمایی هاتون
یکشنبه 24 دی 1396 - 14:49:24
بسیارمفیدوعال بود
شنبه 19 فروردین 1396 - 14:22:18
بسیار عالی
بسیار مطلب خوب و آموزنده ای بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: