شنبه 21 اسفند 1395 - 10:02:11

مدل مو باب نامتقارن

مدل مو باب 

کوتاهی مدل مو باب نامتقارن

 

کوتاهی مو مدل باب بلند و کوتاه

 

مدل مو باب 

 

مدل موی باب از مدل موهای زیبایی است که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده و در همه جای دنیا، افراد معمولی و سوپراستارهای سینمایی از آن استقبال کرده اند. مدل مو باب، اندازه، حالت و مدل های مختلفی دارد، هر شخص با هر سلیقه ای می تواند از آن استفاده کند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، مدل مو باب نامتقارن که در آن یک سمت موها بلند و در سمت دیگر موها کوتاه هستند، آموزش داده می شود.

 

مراحل آموزش کوتاهی مدل مو باب نامتقارن  

 

  1. برای تقسیم بندی موها، ابتدا جلوی سر را به سه دسته تقسیم کنید و پس از جمع کردن، آن ها را با گیره ببندید. در این حالت باید شاهد سه مثلث باشید که دوتا در اطرف سر و دیگری در وسط سر قرار دارد.

  2. باید موهای پشت سر را هم جدا کنید. برای این کار یک فرق عمودی در بالای گردن گرفته و موهای آن را باز بگذارید.

  3. برای شروع کوتاهی، موهای پشت که از قبل باز گذاشته بودید را از وسط فرق گرفته و با عمودی در دست گرفتن یک سمت موها، آن را به اندازه دلخواه کوتاه کنید.

  4. این کار را در سمت دیگر موهای باز مدل نیز انجام داده و بخش قوسی پشت سر و موها را با عمودی گرفتن موها در دست کوتاه کنید.

  5. حال هر دو راهنما را چک کرده و از هم اندازه بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

  6. این کار را در سمت دیگر نیز انجام داده و بقیه موهای آزاد را هم با توجه به راهنمای خود کوتاه کنید. دقت داشته باشید که در کل پروسه کوتاهی باید از راهنما استفاده کنید.

  7. پس از آن که موهای پشت سر در همه جای آن به اندازه دلخواه کوتاه شدند، اندازه آن ها را بار دیگر با یکدیگر چک کرده و از یک اندازه بودن موها اطمینان حاصل کنید.

  8. در این مرحله باید بار دیگر اندازه موهای این قسمت چک شود.

  9. وقتی از یکدست بودن موها مطمئن شدید، نوبت به فرم دادن موهای پشت سر می رسد. برای این کار باید از سر قیچی استفاده کرده و روی گردن حالت دایره شکلی برای موها به وجود آورید.

  10. سپس  نوبت به کوتاهی موهای سمت چپ که قسمت کوتاه تر است، می رسد. برای انجام این کار باید از قسمت شقیقه تا پشت گوش، یک دسته موها را به صورت مورب جدا کرده و با توجه به اندازه دلخواه آن را زاویه دار کوتاه کنید. دقت داشته باشید که این قسمت در امتداد موهای پشت گردن خواهد بود و نباید خیلی بلند کوتاه شود.

  11. در این مرحله باید موهای جلویی به صورت زاویه دار کمی بلند تر از موهای عقبی باشند.

  12. پس از به دست آوردن راهنما در این قسمت نوبت به کوتاه کردن بقیه موهای این قسمت از تقسیم بندی انجام شده فرا می رسد.

  13. این کار باید در تمام تقسیم بندی چپ انجام شده و سپس مشابه آن در سمت راست سر نیز تکرار شود.

  14. در این مرحله تنها دسته وسطی موها باقی می ماند. این دسته را پایین آورده و همه موها را سشوار بکشید تا از حالت صحیح و هم اندازه بودن آن ها مطمئن شوید. سپس قسمت جلویی را نیز به صورت عمودی در دست گرفته و بلندتر از قسمت های قبلی و با زاویه بیشتری کوتاه کنید.

  15. این دسته از موها را با توجه به راهنمای ایجاد شده، کوتاه کرده و برای از بین بردن وزن اضافی موها، نوک آن ها را حجم گیری کنید.

 

تصویر کوتاهی مو مدل باب نامتقارن

مراحل کوتاهی مو مدل باب

 کوتاهی مو مدل باب نامتقارن

مدل مو باب 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: