پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 16:06:54

راهنمای خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن_تاتو-هاشور

خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن
فروش دستگاه تاتو ایمن

یکی از چالش هایی که هنرجویان رشته میکروپیگمنتیشن بعد از گذراندن دوره ها دارند خرید محصولات میکروپیگمنتیشن است. همه ما میدانیم داشتن تجهیزات استاندارد و با کیفیت در ارائه خدمات خوب و رضایت مشتریان قطعا تاثیر بسیاری دارد. مثلا اگر شما از رنگ میکروپیگمنتیشن خوب استفاده نکنید ممکن است باعث ریزش رنگ یا تغییر تناژ رنگ در صورت مشتری شود و شما نتوانید رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورید یا اگر از محصولات بی حسی خوب استفاده نکنید قطعا فرآیند پیگمنتیشن را برای مشتری به تجربه ناخوشایندی تبدیل کرده اید. اما در بین محصولات میکروپیگمنتیشن، انتخاب یک مارک خوب دستگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا عموما تجهیزات و کالاهای با دوام در هر حرفه و کاری بالاترین هزینه را به خود اختصاص می دهند و چون عمر این دستگاه ها بلند مدت است باید قبل از خرید و انتخاب بررسی های لازم را انجام داد تا دچار پشیمانی نشویم.
قطعا وقتی به بازار لوازم آرایشی تهران و خیابان منوچهری یا جمهوری مراجعه می کنید با ورود به هر مغازه نام غریب و آشنا از مارک های مختلف  دستگاه های میکروپیگمنتیشن را می شنوید. دستگاه میکروپیگمنتیشن جانسون، دستگاه میکروپیگمنتیشن سان شاین، دستگاه تاتو ورساچی، فوپس مد، بایوتاچ، اس تی رانگ و....اما خیلی از این مارک های دستگاه تاتو که فروشندگان مختلف پیشنهاد می دهند حتی در شکل ظاهری با هم چندین تفاوتی ندارند اما به صورت کلی از نظر ظاهری می توان دستگاه های میکروپیگمنتیشن رابه دو دسته دستگاه هایی که فقط یک قلم یا هندپیس دارند و دستگاه های تبلت دار تقسیم کرد.
دستگاه های میکروپیگمنتیشن قلمی فقط یک هندپیس است که مستقیم به برق وصل می شوند ولی دستگاه های میکروپیگمنتیشن تبلت دار معمولا دستگاه هایی هستند که یک پایه یا صفحه نمایش مجزایی برای تنظیماتی مثل سرعت و قدرت دارند البته یک سری از دستگاه های میکروپیگمنتیشن تبلت دار هوشمند هستند و تنظیمات پیش فرض دارند.تفاوت مهم دیگر در انتخاب و خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن در کاربرد های این دستگاه ها و نحوه اتصال کارتریج به هندپیس است که در ادامه به نکات مهمی که در هنگام خرید یک دستگاه میکروپیگمنتیشن باید توجه کنید می پردازیم

تفاوت اصلی میکروپیگمنتیشن و تاتو قدیمی در ایمن بودن و بهداشت پروسه پیگمنتیشن است.خوب البته بهداشت و عدم انقال بیماری از فردی به فرد دیگری بسیار وابسته به دستگاه میکروپیگمنتیشن است.شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه دستگاه های میکروپیگمنتیشن استاندارد کار می کنند که مانع انتقال بیماری می شوند و چگونه ما تفاوت بین دستگاه میکروپیگمنتیشن استاندارد و خوب را با دستگاه های تاتو غیر ایمن تشخیص دهیم؟



9 نکته مهم که قبل از خرید دستگاه میکروپیگمنتیشن باید بدانید


1- قابلیت نصب کارتریج یکبار مصرف


 مهم ترین نکته در دستگاه های میکروپیگمنتیشن قابلیت نصب کارتریج یکبار مصرف است درحالیکه درستگاه های تاتو فقط قابلیت تعویض سوزن را داشتند.در دستگاه میکروپیگمنتیشن کارتریج دارای محفظه ایمنی جهت جلوگیری از بازگشت مواد و خون و لنف به داخل هندپیس است در صورتیکه در دستگاه های تاتو فقط سوزن تعویض می شد و خون و لنف نفر قبلی که از دستگاه استفاده کرده بود در هندپیس یا بدنه دستگاه باقی می ماند و عملا به نفر بعدی حتی با استفاده از سوزن نو منتقل می شد.
2- نوع حرکت نیدل میکروپیگمنتیشن

در پروسه تاتو کردن با دستگاه های غیر ایمن شاید درد بسیار شدید و خونریزی زیاد بودیم در حالیکه یک دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب به دلیل حرکات محاسبه شده نیدل در پوست مانع از تخریب بافت پوست می شود و به لایه های عمیق پوست نفوذ نمی کند و فقط رنگ را در لایه بین درم و اپیدرم می کرد.
3- میزان لرزش دستگاه میکروپیگمنتیشن

سومین ویژگی دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب را می توان عدم لرزش دستگاه نامید چرا که اگر دستگاه میکروپیگمنتیشن لرزش زیاد داشته باشد کنترل هندپیس برای کاربر یا پیگمنتر بسیار سخت می شود.

4-میزان صدا دستگاه میکروپیگمنتیشن

چهارمین ویژگی که یک دستگاه باید داشته باشد تا بگوییم مارک این دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب است، میزان صدا دستگاه است. زیرا پروسه آرایش دائم بحث حساسی است که کوچکترین خطا در کار پیگمنتر ممکن است عوارض جبران ناپذیری به بار آورد قطعا آرامش فردی که متقاضی عمل میکروپیگمنتیشن است در تمرکز پیگمنتر خیلی تاثیر دارد گاهی صدای زیاد برخی از دستگاه های تاتو آرامش فرد را از بین می برد و برایش اضطراب و استرس ایجاد می کند.
5- طراحی و وزن هندپیس دستگاه میکروپیگمنتیشن
عمل میکروپیگمنتیشن کار بسیار ظریفی است که احتیاج به تسلط کافی دارد و ارگانومیک بودن و سبک بودن هندپیس خیلی در اجرای صحیح حرکات دست پیگمنتر تاثیر دارد.همینطور بی سیم بودن و ارتباط وایرلس بین هندپیس و دستگاه میکروپیگمنتیشن آزادی عمل پیگمنتر را بالا می برد.
6- هوشمند بودن دستگاه میکروپیگمنتیشن
بین مارک های مختلف دستگاه میکروپیگمنتیشن که در بازار موجود است بهترین دستگاه ها معمولا آنهایی هستند که هوشمند هستند یعنی برای دستگاه تنظیمات پیش فرضی تعیین شده که به پیگمنتر کمک می کند که برای نواحی مختلف صورت یا برای پوست هایی با نوع جنس مختلف از چه سرعت و قدرتی برای تزریق رنگ استفاده کند.
7- منبع تغذیه دستگاه میکروپیگمنتیشن
بین مارک های مختلف دستگاه های میکروپیگمنتیشن برخی فقط با برق کار می کنند اما برخی علاوه بر این به صورت شارژی هم کار می کنند. اگر شما قصد دارید که میکروپیگمنتیشن را به صورت کار جدی آغاز کنید و وارد بازار کار شوید این نکته بسیار مهم است که دستگاه میکروپیگمنتیشن شما بک آپ باطری و شارژ داشته باشد که در صورت قطع شدن برق شهری برنامه ریزی و ساعت حضور مراجعین شما به هم نریزد و ایجاد نارضایتی و بی نظمی بین مشتریان شما ایجاد نشود.
8- نحوه نصب کارتریج به دستگاه میکروپیگمنتیشن
وقتی داخل هندپیس را نگاه می کنید متوجه می شوید که در بعضی از آنها حفره دایره مانندی وجود دارد و در بعضی دیگر تی شکل است. مدل دستگاه میکروپیگمنتیشن است که مشخص کننده این موضوع است که چه نوع کارتریجی با این دستگاه هماهنگ است. اکثر کارتریج های موجود در بازار پیچی است و اگر شما دستگاه میکروپیگمنتیشنی داشته باشید که کارتریج تی شکل را می پذیرد ممکن است در آینده برای خرید کارتریج ها دچار مشکل شوید. البته چون کارتریج هایی که انتهای گردی دارند به صورت چرخشی داخل هندپیس پیچ می شوند از استاندارد بالاتری برخوردارند زیرا بعضا دیده شده که کارتریج های تی شکل در حین کار با مشکل از جا درآمدن کارتریج مواجه شده اند زیرا کارتریج تی شکل در داخل نر و مادگی هندپیس فرو می رود.
9- ضمانت دستگاه میکروپیگمنتیشن
اگر به عنوان یک پیگمنتر می خواهید وارد بازار کار شوید و در این رشته سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که دستگاه میکروپیگمنتیشن شما بعد از مهارت و آموزش های خودتان بزرگترین سرمایه شماست پس بهتر است در هنگام خرید از داشتن ضمانت نامه برای دستگاه مطمئن شوید.

 

تلفن فروش محصولات pm

دستگاه میکروپیگمنتیشن کمپانی PMU
د
ستگاه میکروپیگمنتیشن تبلت دار

بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن هوشمند


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 28 بهمن 1399 - 11:31:44
چجور تهیه کردین
جمعه 13 بهمن 1396 - 02:02:34
من از رنگ تاتو pm استفاده کردم عالیه امیدوارم دستگاه pm هم مثل رنگ تاتوش عالی باشه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: