یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 16:49:27

لوازم گریم مناسب برای طراحی بالماسکه کودکان

آموزش طراحی بالماسکه کودکان

لوازم مورد نیاز برای رنگ آمیزی صورت کودکان

 

طراحی بالماسکه کودکان


نقاشی و گریم صورت کودکان، یکی از تفریحات مورد علاقه اکثر کودکان در سنین مختلف است که امروزه از استقبال بالایی نیز برخوردار می باشد. معمولا در طراحی بالماسکه کودکان از شکل حیوانات مختلف مانند خرگوش، پروانه، کفشدوزک، خرس و ... بنا به شرایطی مانند سیلقه، جنسیت و سن کودک استفاده می شود.
برخی افراد برای طراحی بالماسکه کودکان از وسایل مختلفی همچون ماژیک های معمولی، لوازم آرایش، آبرنگ و گواش استفاده می کنند که ما این کار را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. افراد حرفه ای نیز برای گریم صورت از رنگ های گریم استفاده می کنند. این رنگ ها در دو نوع فون خشک و فون چرب عرضه می شوند. فون خشک را پن کیک و فون چرب را پن استیک می نامند و از آن برای گریم عروس و سینما نیز استفاده می کنند.
برای رنگ آمیزی صورت کودکان می توان از فون خشک استفاده کرد که به سادگی با آب و صابون قابل پاک کردن می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از ماژیک و گواش معمولی در رنگ آمیزی صورت کودکان کار اشتباهی است؛ به دلیل این که به سادگی از روی صورت پاک نمی شود. استفاده از رنگ های روغنی چهره نیز پیشنهاد نمی شود؛ چرا که در منافذ پوست نفوذ کرده و به سختی پاک خواهد شد.
قلموها، اسفنج ها و سایر ابزارهای مخصوص بالماسکه کودکان را قبل از استفاده به خوبی شسته و خشک نمایید. اگر از اکلیل استفاده می کنید، دقت داشته باشید که سمی نباشند. بهتر است طراحی بالماسکه به مدت زمان طولانی روی صورت کودکان باقی نماند و حداکثر بعد از گذشت چند ساعت آن را با آب و صابون یا شیرپاک کن از روی صورت پاک کنید. همچنین، کودک نباید به این تفریح عادت کند.
اگر به دنبال یکی از بهترین لوازم و ابزار رنگ آمیزی صورت کودکان هستید، پیشنهاد ما به شما برند هلندی گریماس است. برای طراحی بالماسکه کودکان به کرم میکاپ گریماس، واتر میکاپ، کیک میکاپ، لاک دندان، اسفنج و قلموهای آرایشی از همین برند نیاز خواهید داشت.


کرم میکاپ گریماس


فون چرب مخصوص پوست های خشک و نرمال بوده و برای استفاده روزانه و همچنین رنگ آمیزی صورت کودکان بسیار کاربرد دارد. روش استفاده از این ماده آرایشی به وسیله پد لاتکس یا قلموی گروه های M، MS و IMO18 می باشد. کاربرد میکاپ کرم گریماس در زیر ساز سایه، زیر ساز طراحی بالماسکه و مناسب برای ترکیب با کاموفلاژ می باشد.
از میکاپ کرم می توان در تکنیک چهره پردازی برای ایجاد کنتراست در تصویر و ساخت تیرگی و روشنی حرفه ای استفاده کرد. توصیه می شود پس از مصرف این ماده آرایشی، از فیکسینگ پادر یا کامپکت پادر برای تثبیت آن استفاده نمایید.

 

لوازم گریم مورد نیاز برای طراحی بالماسکه کودکان


واتر میکاپ گریماس


واتر میکاپ برای انواع طراحی سایه، صورت و بدن مناسب است. این محصول را می توان به وسیله قلموی گروه MR یا IMR یا پد هیدرو مرطوب به روی صورت زد. کاربرد این محصول در طراحی بالماسکه کودکان و مکمل زیرساز سایه می باشد.
به طور کلی، کمپانی گریماس در تمامی تولیدات خود از رنگدانه هایی که کد شناسایی CI دارند، استفاده می کند که نشانگر ایمن بودن این محصولات برای پوست صورت و اطراف چشم و لب است. واتر میکاپ بدون سرب و رنگدانه های صنعتی می باشد.  توصیه می شود در گریم بالماسکه، ابتدا سطح صورت را با کیک میکاپ گریماس پوشش دهید تا در نهایت رنگ های شفاف تری داشته باشید.

 

معرفی لوازم گریم کودک و نوجوان


کیک میکاپ گریماس


کیک میکاپ همان فون خشک و سبک با پوشش بالا است که از روغن های گیاهی و دارای پیگمنت استاندارد صورت تهیه شده است که در استفاده طولانی مدت آسیبی به پوست نمی زند و برای همه مناطق آب و هوایی مناسب می باشد. این محصول را می توان به وسیله پد هیدروی مرطوب به شکل ضربه ای روی پوست زد.
کیک میکاپ گریماس خشک بوده و برای پوست های چرب و نرمال بسیار ایده آل می باشد. حتما از پد هیدرو گریماس که دارای منافذ منظم و پخش یکنواخت فون است، استفاده نمایید. از آن جایی که فون خشک گریماس دارای رنگدانه های تاثیرگذار است، برای عکاسی HD مناسب می باشد. توصیه می شود به وسیله فیکسینگ پادر یا کالر پادر مات گریماس، فیکس شود.


لاک دندان


تند لاک یا لاک دندان حرفه ای گریماس برای استفاده روی دندان کاربرد داشته و در بخش های دیگر مانند هاشور ابرو و طراحی لب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان به وسیله قلم موی گروه S استفاده کرد.
در مبحث چهره پردازی، می توان از لاک طراحی دندان برای طراحی دندان شکسته، چهره معتاد و ... استفاده می شود. تند لاک ها قابلیت ترکیب با واتر میکاپ گریماس را نیز دارند. این محصول به راحتی با الکل سفید 96 درصد تمیز یا رقیق می شود.   

     

                                                                                                                                         گریم صورت کودک و نوجوان با محصولات گریماس     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
آموزش یک مدل طراحی بالماسکه کودکان با محصولات گریماس


واتر میکاپ درست مانند آبرنگ عمل می کند. واتر میکاپ کرم رنگ را با استفاده از یک برس قلم مو یا اسفنج روی صورت بزنید. برای سطوح بیشتر از یک اسفنج میکاپ استفاده کنید. کمی از واتر میکاپ را برای آزمایش رنگ روی دست بزنید
میکاپ را تا بالای پیشانی انجام دهید؛ با این کار از شبیه شدن نتیجه کار به ماسک جلوگیری می کنید. همچنین، زدن واتر میکاپ در گوش ها و گردن را فراموش نکنید. واتر میکاپ به سرعت خشک می شود بنابراین باید برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، سرعت عمل بیشتری به خرج دهید.

حال شروع به کشیدن خطوط طرح خفاش روی صورت کنید. بسته به وسعت منطقه (برای مثال بال های خفاش) می توانید برای پوشش از اسفنج نیز استفاده کنید.
وقتی میکاپ خفاش سیاه خشک شد، می توانید خطوط حد فاصل قرمز را بکشید و میکاپ را کامل کنید. در انتها باید دندانهای خفاش را آماده کنید. برای تاثیر بیشتر از لاک دندان روی دندان ها استفاده کنید.

 

نحوه خرید محصولات آرایش و گریم گریماس

 

برند هلندی گریماس تمام لوازم آرایش و گریم حرفه ای را تحت پوشش قرار داده که دسترسی به آن ها نیز به راحتی صورت می گیرد. محصولات گریماس هلند از طریق شبکه سراسری فروشگاه های حرفه ای به راحتی در دسترس شما مصرف کنندگان، سالن داران و آموزشگاه داران قرار دارد. برای مشاهده مراکز مجاز فروش محصولات گریماس، کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:

تلفن: 02149163000

موبایل: 09124707403

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای بلوار فردوس – انتهای خیابان ولیعصر – روبروی درب شمالی مترو صادقیه – نبش کوچه هفتم – پلاک 2 – ساختمان آریا – طبقه سوم – واحد 10 و 11


همچنین از طریق سایت رسمی گریماس نیز می توانید نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

 

 

www.grimas.ir

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: