یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 18:52:54

آموزش لیفت ابرو و مژه

 

لیفت ابرو چیست؟

آموزش لیفت مژه

 

آموزش لیفت و لمینت ابرو و مژه

 


از گذشته تاکنون، آراستگی و زیبایی چهره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. امروزه خانم ها تمایل دارند آرایش دائم داشته باشند. مشغله های بسیار روزمره یکی از مهم ترین دلایلی است که افراد را به انجام آرایش دائم مشتاق می کند. لیفت ابرو و مژه با پرپشت کردن و منظم کردن این نواحی، شما را از آرایش کردن بی نیاز می کند. اگر شما هم جهت آموزش و خدمات به دنبال یکی از بهترین متخصصان لیفت مژه و همچنین لیفت ابرو هستید، توصیه وب سایت رژلب به شما خانم .... است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مبحث لیفت ابرو و مژه بیشتر آشنا کنیم.


لیفت ابرو چیست؟


لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک برای حالت دادن و تقویت ابروها است که طی آن، تارهای ابرو پرپشت و ضخیم تر به نظر می رسند. علاوه بر این، ابروها خوش حالت تر و پررنگ تر نیز جلوه خواهند کرد. اگر تمایل دارید ابروهای شما مانند هالیوودی ها خوش حالت و هاشوری به نظر برسد، یا به طور مرتب از لوازم آرایشی برای آرایش ابروها استفاده می کنید و نگران ریزش تارهای آن هستید، پیشنهاد می کنیم لیفت و لمینت را امتحان نمایید. با انجام این کار، ابروهای شما همیشه مرتب خواهد بود و از آن جایی که دیگر نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای آرایش ابرو نخواهد بود، مدت زمان آرایش کردن شما بسیار کاهش می یابد. اگر نگران مسائل شرعی لیفت و لمینت ابرو هستید، باید بگوییم که این روش صرفا جهت بالا بردن و تقویت ابروها بوده و با استفاده از مواد طبیعی و بدون خطر انجام می شود؛ از این رو هیچ مانعی برای وضو گرفتن وجود نخواهد داشت.
لیفت و لمینت ابروها حدود دو ماه ماندگاری خواهد داشت و شما پس از این بازه زمانی باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در این تکنیک از چسب لاتکس برای حالت دادن ابروها استفاده می شود. بنابراین شما تا 24 ساعت نباید ابروها را شستشو دهید و نتیجه کار بلافاصله پس از اتمام کار نمایان نمی شود. به همین خاطر، نگران حالت چسبناک ابروها نباشید؛ چرا که پس از شستشوی ابروها تازه تارها باز شده و نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.


آموزش لیفت و لمینت ابرو


لیفت و لمینت ابرو یک راه حل برای متقارن سازی، شکل دادن، درمان، تقویت و تغذیه ابروها با کراتین مخصوص است که مراحل انجام آن را در ادامه آموزش خواهیم داد:
ابتدا ابروها را با استفاده از چسب لیفت و شانه لیفت به جهت دلخواه برس کشیده و فیکس کنید. سپس مواد لیفت را از ریشه تا نصف تارهای ابرو قرار داده و کاملا کاور کنید. مدت زمان مکث مواد را با توجه به مواد مورد استفاده، در نظر بگیرید. حال مواد را از روی ابروها پاک کرده و مواد فیکس کننده ابرو را روی کل ابروها قرار دهید. ابروها را با نایلون کاور کنید و 15 دقیقه صبر کنید تا تاثیر خود را داشته باشد.
پس از این مرحله باید مواد فیکس را پاک کرده و رنگ مخصوص ابرو را قرار دهید. رنگ ابرو بنا به سلیقه مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه گذاشته می شود. بعد از رنگ ابرو، ابروها را کاملا تمیز کنید به طوری که هیچ گونه موادی روی آن باقی نماند. در مرحله آخر از لیفت و لمینت ابرو، مواد کراتین گذاشته می شود. برای این که کراتین کاملا جذب ابروها شود، باید به مراجعه کننده بگویید که تا 24 ساعت از شستشوی ابروها خودداری کنند.

 

آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو


لیفت مژه چیست؟


لیفت مژه یکی از روش های تغییر در چهره به خصوص در مژه ها است که لمینیت مژه نیز نام دارد. این کار معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. معمولا لیفت مژه را با استفاده از مواد گیاهی انجام می دهند که هیچ گونه عارضه ای را نیز به دنبال ندارد. با انجام روش لیفت، مژه ها طی یک جلسه فر، ضخیم و تیره می شوند و پرپشت به نظر می رسند. حتی اگر مژه های شما خالی هم شده باشد، با این ترفند دیگر این گونه به نظر نخواهد رسید. این روش درد و خونریزی را به دنبال ندارد و تنها مواد خاصی به مژه ها زده می شود. پس از انجام لیفت مژه، مژه ها بدون اینکه حالت مصنوعی داشته باشند، زیبا به نظر می رسند. هر دو ماه یکبار نیز باید نسبت به ترمیم لیفت مژه اقدام کرد.


آموزش لیفت مژه


در مرحله اول، باید دور چشم را به خوبی پاکسازی کرد تا هر گونه چربی و آلودگی برطرف شود. برای این کار می توان از محلول پروتئین و آماده سازی به وسیله کمپلکس تقویت کننده مو کمک گرفت. در مرحله بعد، به وسیله سرم لیفت مخصوص، طول مژه را افزایش داده و آن را خمیده می کنیم. در مرحله سوم، با استفاده از کراتین طبیعی، ساقه مو را پر می کنیم. سپس، مژه ها را با رنگدانه های مخصوص رنگ آمیزی می کنیم. مرحله پنجم به فیکس کردن و تقویت مژه با سرم مخصوص ویتامینه اختصاص دارد.
لیفت مژه یک روش درمان طبیعی برای ضخیم کردن مژه ها  و داشتن مژه هایی محکم تر و بلندتر است. این روش کاملا شیمیایی نبوده و مانند اکستنشن، اثرات مخرب ندارد. معمولا ماندگاری روش لیفت و لمینیت، دو تا سه ماه است و در این مدت به ترمیم یا مراقبت خاصی نیاز ندارد. البته تنها یک روز بعد از انجام لیفت مژه نباید چشم ها را خیس کرد تا کراتین و ویتامین ها بتواند به خوبی در مژه ها نفوذ پیدا کند. پس از یک روز با خیال راحت می توانید از چشم های زیبای خود لذت ببرید.


بهترین مدرس لیفت و لمینت ابرو و مژه


.... یکی از بهترین مدرسان و ارائه دهندگان کلیه خدمات مربوط به ابرو و مژه هستند. از جمله مبحث آموزشی ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- آموزش لیفت و لمینت مژه
- آموزش اکستنشن ابرو
- آموزش اکستنشن مژه کلاسیک، ولوم، زیر شاخه های ولوم،کیم،کت،دال،روسی،مگا والیوم ،ووو
- آموزش بوتاکس مژه و ابرو
- آموزش ویتامینه کردن مژه ها
- آموزش رنگ کردن مژه ها
- ابزار شناسی و شناخت کاربردی ابزار
- برند شناسی محصولات و کمپانی ها
- با مدرک و باتضمین 100%
- معرفی به سالنهای زیبایی برای اشتغال به کار

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: