دوشنبه 29 خرداد 1402 - 16:51:21

مدرس رنگ مو شمال تهران

 

 

معرفی بهترین مدرس و متخصص رنگ و مش شمال تهران

مرکز آموزش و خدمات رنگ مو محدوده نیاوران

 

مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

آموزش و خدمات بالیاژ توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

آموزش و خدمات آمبره توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

آموزش و خدمات بیبی بومر مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

دکلره کامل مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

از بین بردن زردی مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

معرفی مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

 

 

رنگ مو یکی از حرفه ای ترین و پرتکنیک ترین لاین های آرایش و زیبایی است. در عین حال، اگر شخصی در این حوزه متخصص شود و به جدیدترین تکنیک های روز دنیا آشنایی پیدا کند، کار بسیار پول سازی خواهد داشت. افرادی که در لاین رنگ و مش مشغول به کار هستند، جهت ارتقاء دانش خود هر 6 ماه یکبار باید دوره های آموزشی نزد بهترین مدرسان و متخصصان رنگ و مش بگذرانند. در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم یکی از بهترین مدرسان رنگ مو را به شما معرفی کنیم. سرکار  خانم نگار سبزعلی با سابقه طولانی که در لاین رنگ مو دارند، یکی از بهترین گزینه ها جهت آموزش و همچنین خدمات رنگ و مش هستند. در ادامه با نمونه کارهای ایشان بیشتر آشنا خواهید شد.


آموزش و خدمات بالیاژ توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.
ما به شما تکنیک های فید کردن با رنگ مو را توصیه می کنیم. به دلیل اینکه زردی و نارنجی کمتری را برای موها به دنبال دارد. فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم.

پس از اینکه لایه اول مو را موادگذاری کردیم، لایه دوم را از قسمت صدفی مو کمی ضخیم تر جدا می کنیم. لایه ها را از قسمت افقی و عمودی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه بالا را به ترتیب روش قبل موادگذاری می کنیم. موادگذاری را از پایین مو به سمت بالا انجام داده و قبل از اینکه به ریشه موها برسیم آن را خوب فید می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک لایه سوییت مش زیر و یک لایه روی موهایی که موادگذاری کردیم، قرار می دهیم.

بالیاژ قسمت های کناری مو را به صورت مایل انجام داده و آن را تا نیمه های سر ادامه می دهیم. باید توجه داشته باشیم که لایه ها حتما به طور قرینه انجام شوند تا پایان کار تمیز از آب در بیاید. تکنیک بالیاژ برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند موهایشان خیلی بلوند شود.

 

مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

 

آموزش و خدمات آمبره توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید تنها از متد آمبره استفاده کنید باید از فویل استفاده کنید و می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در تکنیک آمبره، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم.

 

آموزش و خدمات بیبی بومر مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


تکنیک بیبی بومر نیز یکی دیگر از جدیدترین متدهای رنگ و مش است که با نام روت شادو نیز معروف است. برای این تکنیک لازم است که یک دکلره کامل داشته باشیم. جهت داشتن یک دکلره کامل و روشن می توان از پودر دکلره سفید رنگ استفاده کرد. پس از این که موها به وسیله پودر دکلره سفید به پایه 7 رسید، از پودر دکلره آبی رنگ برای به پایه رسیدن موها تا رنگ مورد نظر استفاده نمایید.
پس از این که موها را با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر رساندیم، موها را در سرشور می شوییم و کامل خشک می کنیم. برای آبرسانی بیشتر موها و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها می توان از ماسک آبرسان استفاده کرد. ماسک آبرسان باید حدود 20 دقیقه روی موها بماند و سپس آبکشی نمایید. آب اضافی موها را به وسیله حوله بگیرید اما آن را سشوار نکشید تا آماده رنگ گذاری و انجام تکنیک بیبی بومر شود. توجه داشته باشید که در این تکنیک نیاز است موها کمی مرطوب باشد و سپس موادگذاری را انجام دهید.
در تکنیک بیبی بومر باید ریشه موها تیره تر و ساقه موها روشن تر باشد. برای پیاده سازی تکنیک بیبی بومر شما نیاز به سوییت مش خواهید داشت. از دیگر ابزار ضروری برای انجام این متد، می توان به یک قلم متوسط اشاره کرد که با استفاده از تکنیک فید کردن به راحتی انجام می شود.

 

مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


ابتدا موها را دسته بندی می کنیم. سپس از رنگ تیره برای قسمت ریشه موها استفاده می کنیم  تمام قسمت ریشه را به اندازه 4 سانت رنگ می کنیم. پس از این که با قلم مخصوص رنگ و مش ریشه موها را به رنگ تیره در آوردیم، با استفاده از براش متوسط که از براش مخصوص رژگونه هم می توانید استفاده کنید، برای فید کردن استفاده می کنیم. با استفاده از این وسیله مقداری از رنگ تیره را رو به سمت پایین روی موها می کشیم تا فید ما به خوبی انجام شود.
بلافاصله سوییت مش را روی موها قرار می دهیم. لایه دیگر مو را از لابلای کلیپس باز کرده و مجددا اقدام به موادگذاری ریشه موها با رنگ تیره می کنیم. دوباره از قلم مخصوص رژگونه برای فید رنگ مو رو به سمت پایین استفاده می کنیم. این کار را برای همه لایه های مو انجام می دهیم.
پس از مدت مکث لازم برای رنگ پذیری موها، توجه داشته باشید که موهای مشتری را باید به صورت دولا یا خم شده در سرشور شستشو دهید. اگر سر مشتری را به صورت خوابیده در سرشور بشویید، احتمال اینکه ساقه موها آغشته به مواد شود و روی آن یک رفله ای ایجاد شود بسیار زیاد است. پس حتما هنگام شستشو به این نکته توجه داشته باشید.
پس از شستشوی مواد از رنگ مو و انجام براشینگ متوجه خواهید شد که موها در قسمت ریشه تیره تر و در قسمت ساقه ها روشن تر هستند و یک تضاد بسیار زیبایی خلق خواهد شد.


دکلره کامل مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


انجام دکلره کامل مو یکی از دشوارترین تکنیک های رنگ و مش است که نیاز به دقت و تبحر بالایی دارد. در صورتی که شخص کار خود را به درستی انجام ندهد، احتمال آسیب دیدن و حتی شکنندگی موها بسیار افزایش می یابد. خانم مریم  خانم نگار سبزعلی یکی از بهترین متخصصان و مدرسان رنگ مو در شمال تهران محدوده نیاوران هستند و دکلره کامل مو را بدون هیچ گونه آسیب و زردی انجام می دهند.
برای تغییر رنگ مو از تیره به روشن، بهترین، سریع ترین و موثرترین راهکار استفاده از پودر دکلره است. اما این روش باید با احتیاط خاصی انجام شود تا به مو آسیب نرسد. تغییر اساسی رنگ مو به لطف پودر دکلره به همراه اکسیدان مناسب انجام می شود. این عمل منجر به باز شدن کوتیکول های مو شده و رنگدانه ها را از بین می برد.
اخیرا رنگ موی پایه 10 یا اصطلاحا رنگ مو یخچالی بسیار ترند شده است. البته که برای انجام این کار پیشنهاد ما به شما این است به سالن های زیبایی و نزد متخصصین باتجربه رنگ و مش مراجعه کنید تا میزان آسیب به موهایتان به حداقل برسد. معمولا سفید کردن یا به پایه 10 رساندن موهای سالم و نچرال بهتر انجام می شود؛ اما انجام این کار روی موهای از قبل رنگ شده نیز امکان پذیر است. با این تفاوت که برای رنگ موی جدید که انتخاب کرده اید باید به رنگ قبلی خود توجه داشته باشید.

 

مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران



تغییر روی موهای طبیعی و نچرال به راحتی امکان پذیر است؛ اما در مورد تغییر رنگ موی قبلی این گونه نیست. باید مراقبت باشید که رنگ موی جدید با رنگ موی قبلی شما در یک پایه و تناژ باشد. در غیر این صورت باید ابتدا رنگ موی قبلی خود را ریموو یا اصطلاحا دکوپاژ کنید و سپس نسبت به انجام رنگ موی جدید اقدام نمایید.
در هر صورت، اگر تمایل دارید از یک رنگ موی پر زرق و برق استفاده کنید، سفید کردن موها و به پایه رساندن آن این امکان را برای شما میسر خواهد کرد. شما می توانید برای کاهش آسیب های وارده از اکسیدان و رنگ موهای گیاهی استفاده کنید. توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب رساندن بیش از حد به موها، دکلره را روی موهای سالم انجام دهید. سفید کردن مو روی موهای از قبل دکلره شده نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که احتمال شکنندگی یا کات شدن موها افزایش می یابد.
بدیهی است که هر چه موهای شما کوتاه تر باشد، سفید شدن مو یا به پایه 10 رسیدن آن زودتر انجام می شود. مزیت استفاده از دکلره برای به پایه رساندن موها این است که شما می توانید با کمک آن هر گونه رنگ مو را امتحان کنید و از نتیجه کار راضی باشید. اگر فرآیند به پایه رساندن مو را به طور صحیح انجام دهید، نتیجه کار موهایی خوش رنگ و براق است که هیچ گونه ردی از تناژ قرمزی، زردی و نارنجی در آن مشاهده نمی شود.

 

از بین بردن زردی مو توسط مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران

 

یکی از ساده ترین راهکارهای برای از بین بردن زردی مو، استفاده از شامپو ضد زردی و شامپو بنفش است. استفاده از شامپو ضد زردی، یکی از بهترین و آسان ترین روش های از بین بردن زردی بعد دکلره محسوب می شود. اگر اهل رنگ کردن موهایتان در منزل هستید، همیشه یک شامپوی ضد زردی در خانه داشته باشید. به محض اینکه مشاهده کردید موهایتان رو به زردی می رود، از شامپو ضد زردی برای از بین بردن این رفله استفاده نمایید. البته لازم نیست از این شامپو به طور مرتب و هر روز استفاده کنید. فقط تا زمانی که مشکل زردی موهایتان حل شود از شامپو ضد زردی استفاده کرده و باقی زمان ها از شامپوی ملایم و معمولی استفاده نمایید.
شامپو بنفش شامپویی همان طور که از نام آن مشخص است، به رنگ بنفش می باشد و رنگدانه بنفش را توزیع می کند تا زنگ های زرد و نارنجی بعد دکلره را خنثی کند. اگر به چرخه رنگ نگاهی بیندازید، خواهید دید که رنگ بنفش کاملاً مخالف زرد است. این موضوع بدان معنی است که بنفش و زرد یکدیگر را خنثی می کنند. بنابراین، هنگام استفاده از رنگدانه های بنفش روی رنگ های مایل به زرد، رنگ مو را اصلاح می کند و آن را به رنگ خنک و روشن قبلی خود باز می گرداند.
برای استفاده از شامپو بنفش، توصیه می کنیم این کار را هفته ای یک بار انجام دهید. هر گاه متوجه رفله بنفش در موهای خود شدید، مصرف آن را کنار بگذارید. از یک شامپوی ملایم برای شستشوی معمولی موها استفاده کنید و شامپو بنفش را حداکثر هفته ای یک بار مورد استفاده قرار دهید تا رفله زردی موها کاملا از بین برود.

 

مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


معرفی مدرس رنگ مو شمال تهران محدوده نیاوران


 خانم نگار سبزعلی مدرس کار با مواد با بیش از ١٦ سال سابقه کار مدرس و مستر بین المللی ایکوال استرالیا با مدرک رسمی رنگ از دانشگاه آیدین ترکیه و مربی فنی حرفه ای هستند.  خانم نگار سبزعلی  آموزش تخصصی رنگ و لایت و اکستنشن طبیعی مو محدوده نیاوران در تلاش هستن کار خود را در زمینه آموزش و خدمت رسانی به مردم به نحو احسن انجام دهند و و در حوزه رنگ طیف وسیعی از هنر جویان عزیز را وارد بازار کار کنند. ایشان کلاس های آموزشی رنگ و مش را با توجه به شرایط هنرجوهایشان از نظر مالی و تایمی به صورت عمومی و خصوصی تشکیل می دهند و هنرجویان با کلی تکرار و تمرین بر روی مدل زنده تکنیک ها و ترکیب رنگ ها را به خوبی آموزش می بینند. همچنین پس از گذراندن دوره کامل و اخذ مدرک، وارد بازار کار می شوند. هنرجویان عزیز به مدت ٦ ماه پشتیبانی می شوند.

 

 

 خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (6)

سه شنبه 11 خرداد 1400 - 20:35:05
میشه یک ویدیوامورشی از همین موصوع بگدارید تو فیلم بهتر یاد می گیریم
تشکر
شنبه 17 آبان 1399 - 21:45:31
بسیار عالی وکاربردی بود ممنون از لطف شما
خوب بود
تشکر از شما
بسیار زیبا
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: