دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:46:29

بهترین مرکز میکروبلیدینگ

 

بهترین مرکز میکروبلیدینگ

ابرو یکی از مهمترین بخش های چهره هر فرد است. و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد. میکروبلیدینگ ابرو یک روش جدید آرایشی است که مشکل افرادی که نیاز به آرایش مداوم روزانه ابرویشان دارند و یا مشکلی با رشد موهای ابرو هایشان دارند را حل کرده است. در این مقاله با بهترین مرکز میکروبلیدینگ آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب:

میکروبلیدینگ چیست؟
آموزش در بهترین مرکز میکروبلیدینگ
مزایای میکروبلیدینگ ابرو
نکات مهمی که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ مطرح میشود
سوالات متداول در بهترین مرکز میکروبلیدینگ

 

 

بهترین مرکز میکروبلدینگ

 

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یکی از روش های پر کردن ابروهاست که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ توسط بهترین مدرس ها انجام می شود. همچنین ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن ها استفاده می شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می کند. این خراش ها باید با استفاده از رنگ دانه های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت های خالی آن را به طور کامل پر کنند و ابرو کمی پر تر و جذاب تر به نظر برسد. نتایج این روش در مقایسه با سایر روش های پر کردن مانند تاتو، هاشور و ... طبیعی است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

 

 

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

 

 

آموزش در بهترین مرکز میکروبلیدینگ

در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو، یک روند کامل طراحی و کشیدن خطوط ظریف و طبیعی مانند موی ابرو جهت زیبا به نظر رسیدن چهره، به شما اموزش داده می شود. این دوره که در بهترین مرکز میکروبلیدینگ برگذار میشود، شامل آموزش های جامع مربوط به میکروبلیدینگ ابرو از جمله: آشنایی با آناتومی صورت و طراحی ابرو بر اساس فرم صورت مشتری، نحوه ترسیم خط های هاشور مانند در ابرو و آموزش صحیح حرکات دست هنگام کار با قلم میکروبلیدینگ می شود. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب رنگ مناسب برای ابروی هر مشتری و نحوه آموزش صحیح مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ به مشتری را می آموزد. هدف این دوره در بهترین مرکز میکروبلیدینگ، تربیت افراد ماهر و متخصصی است. که توانایی اجرای صحیح تکنیک میکروبلیدینگ برای تمام فرم های صورت را دارند. تکنیک میکروبلیدینگ ابرو بین 6 ماه تا 1 سال ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به ترمیم مجدد می باشد.


در ابتدای آموزش میکروبلیدینگ، با قلم مخصوص میکروبلیدینگ آشنا می شوید.
سپس مربی به معرفی برندهای رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ می پردازد.
در این مرحله، میکروبلیدینگ را به صورت مرحله به مرحله آموزش می بینید.
در مرحله چهارم، روش صحیح انجام کار و میزان فشار مناسب دست را یاد می گیرید.
در نهایت با کمک مدرس برتر در بهترین مرکز میکروبلیدینگ، تمرین عملی میکروبلیدینگ را روی مدل انجام می دهید.

 

 

بهترین مرکز میکروبلدینگ

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: