یکشنبه 12 مهر 1394 - 22:26:51

آموزش کاشت ناخن دیپینگ

آموزش گام به گام کاشت ناخن دیپینگ

اصول کاشت ناخن

همان طور که همه ما میدانیم کاشت ناخن در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار  شده است و  به همین دلیل توجه بیشتری را از طرف خانمهای آرایشگر میطلبد.
عمل کاشت ناخن در جهت زیبا تر جلوه دادن ناخن و در نهایت دست و پا انجام میشود پس مستلزم زیبایی،دوام،ظرافت و البته بهداشت است.
تمامی ما انسانها به سلامت بدن خود اهمیت میدهیم و ناخن هم یکی از نقاط ظاهری بدن ما به شمار می آید پس توجه به سلامت آن و مراقبت از آن وظیفه ماست.
اولین نکته ای که  در کاشت ناخن باید در نظر بگیریم استفاده از مواد کاشت ناخن و روشهایی است که کمترین آسیب را به صدف ناخن وارد کند.
استفاده مکرر از ضدقارچ و اکتفا نکردن به ضدقارچ محدود داخل پرایمر میتواند بهداشت ناخن را تضمین کند،چرا که زیر ناخن کاشت شده فضا برای رشد قارچ ها محیا است.
انواع کاشت ناخن:
کاشت ناخن پودر،کاشت ناخن ژل،کاشت ناخن میکس،کاشت ناخن قالبی،کاشت ناخن فرمر،کاشت ناخن آکواریوم،کاشت ناخن مرمریت،کاشت ناخن دیپینگ،کاشت ناخن گریم(کاشت ناخن گریم ساده،کاشت ناخن گریم استیندگلس،کاشت ناخن گریم بیبی بومر،کاشت ناخن گریم باتور،کاشت ناخن گریم نئون،کاشت ناخن گریم موزاییکی و...)

در این مقاله به آموزش کاشت ناخن به روش دپینگ  از گروه آموزشی اسطوره میپردازیم.

ناخن را به صورت 45 درجه نگه داشته و روی سطح ناخن را سوهان میکشیم تا براقیت آن از بین برود در سوهان کشی باید دقت کنیم تا صدف ناخن از بین نرود.بعد تیپ مناسب را انتخاب کرده و با چسب به ناخن می چسبانیم.

سپس با کاتر به اندازه ی دلخواه کات می کنیم.ناخن را با سوهان فرم می دهیم و برای گرفتن تیزی اطراف ناخن به سمت داخل سوهان می کشیم.برامدگی بین تیپ و ناخن را با سوهان دستی از بین می بریم اما باید توجه کنیم که سوهان های کوتاه کشیده تا صدف ناخن اسیب نبیند اگه صدف ناخن از بین برود باعث به وجود آمدن قارچ می شود.براقیت تیپ را هم با سوهان از بین می بریم و از محلول ضد قارچ استفاده می کنیم.

این کاشت بدون قلم روی ناخن زده می شود و تنها از پودر و پرایمر استفاده می کنیم.پرایمر را روی ناخن می زنیم و به صورت عمود داخل پودر فرو می بریم و بعد اضافی پودر را با چند ضربه گرفته و دوباره مراحل را تا رسیدن به ضخامت دلخواه ادامه می دهیم سپس سوهان می زنیم و ناخن را طراحی می نیم.

پایان کار

 

برای مشاهده فیلم آموزش کاشت ناخن به روش دپینگ اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

سلام عزیز مقاومت کاشت دپینگ در چ حدیه
یکشنبه 22 مرداد 1396 - 12:49:48
البته،با این روش ناخن هوامیگیره به همین جهت مناسب کسانیه که مدت کوتاهی نیاز دارن ک ناخن کاشته شده و بلند داشته باشن.
ببخشید با این روش ناخن هوت نمیگیره؟؟
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: