چهارشنبه 25 آذر 1394 - 05:24:56

مراقبت ناخن در زمستان

زیبا نگه داشتن ناخن ها در زمستان

ناخن های سالم



در فصل زمستان موها، ناخن ها خشک شده و طراوت و زیبایی خود را از دست می دهند به همین دلیل باید با استفاده از محصولات مناسبی رطوبت کافی را به آن ها رساند. برای ناخن ها نیز مشکلات بسیاری در فصل سرما رخ می دهد، زیرا سرما باعث می شود که  پوست اطراف ناخن ها خشک و حساس شده و خود ناخن ها نیز به دلیل خشکی بیش از حد زود بشکنند. به همین دلیل در این مقاله با ارائه چند روش ساده به زیباسازی ناخن ها در فصل زمستان پرداخته شده است.

• استفاده از مرطوب کننده ناخن

صرف نظر از نوع مرطوب کننده ی که استفاده میکنید همیشه دقت داشته باشید که پوست اطراف ناخن ها و روی ناخن های خود را نیز با کرم مرطوب کننده ماساژ دهید. برای این کار کمی کرم در اطراف ناخن ها زده و آن ها را خوب ماساژ دهید. در صورتی که کرم مرطوب کننده تان در دسترس نبود می توانید از مرطوب کننده لب یا همان بالم لب خود کمک بگیرید.

 

 

• استفاده از لوسیون دست

حتی اگر از کرم مرطوب کننده ناخن و یا هر کرم مرطوب کننده ای استفاده می کنید، هرگز لوسیون دست را پس از شستن دست و یا استحمام فراموش نکنید. زیرا لوسیون رطوبت را در ناخن ها نگه می دارد. برای انتخاب یکلوسیون دست خوب نیز دقت داشته باشید که این محصولات حاوی وازلین باشند زیرا وازلین یکی از بهترین مرطوب کننده های موجود است.

• استفاده از مرطوب کننده پس از شستن دست ها

در فصل زمستان شستن دست ها و خشک نکردن صحیح آن ها منجر به خشکی پوست و یا ناخن ها مس شود. به همین دلیل پس از شستن دست ها و خشک کردن ها، روی آن ها کرم مرطوب کننده بزنید.

• پوشیدن دستکش

برای جلوگیری از نفوذ سرما در این فصل می توانید از دستکش استفاده کنید. زیرا دستکش علاوه بر گرم نگه داشتن دست های شما باعث می شود که ناخن های شما نیز از سرما در امان باشند. در نتیجه نیاز به مصرف مرطوب کننده نیز برای شما کاهش می یابد.

 

 

• مراقبت از ناخن ها

جلوگیری بهتر از درمان است. این یکی از شعارهایی است که همیشه شنیده ایم و در مورد ناخن ها نیز صادق است. به این معنی که قبل از این که پوست اطراف ناخن ها و یا ناخن های شما خشک شوند می توانید با مراقبت پیوسته از آن ها از بروز هر مشکلی جلوگیری کنید. برای این منظور یک مانیکور حاوی پارافین یکی از روش هایی است که  سلامت ناخن های شما را تضمین می کند.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش کاشت و طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 19:27:13
ممنون
مطالبتون عالیهههههههههههههههههه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: