یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 22:16:38

مدل شینیون زیبا برای موهای نازک و کم پشت

1.       اسپری تقویت کننده ی موها را به پوست سرتان بزنید و خوب ماساژ دهید. هر جایی که احساس کردید موهای تان کم پشت تر است می توانید اسپری بیشتری بزنید (تا 16 بار می توانید به پوست سرتان اسپری بزنید). نکته: برای آن که موهای تان حجم بیشتری پیدا کنند، بلافاصله پس از استفاده از اسپری، روی موها کمی سشوار بگیرید.

2.       از کنار سرتان شروع کنید. قسمتی از موها را به صورت اریب از کنار سرتان جدا کنید، این کار به شما کمک می کند تا کم پشتی موهای شما پیدا نباشد.

3.       درست از کنار فرقی که باز کرده بودید، برای حجم بیشتر موها را به آرامی به سمت عقب شانه کنید. این کار را روی قسمت کنار فرق تان تکرار کنید.

4.       روی موها را با شانه مرتب کرده و و خوب روی آن را اسپری سفت کننده بزنید تا حجم موها ثابت شده و سر جایش بماند.

5.       موهای تان را به 2 قسمت بالایی و پایینی تقسیم کرده و قسمت بالایی را به سمت پشت سر شانه کرده و به صورت دم اسبی، اما حلقه ای ببندید به گونه ای که دم موهای تان بیرون از کش بماند. با این مدل دم اسبی حلقه ای موهای شما پرپشت تر دیده می شوند.

6.       با استفاده از سنجاق، حلقه ی موهای تان را به پشت سر بچسبانید.

7.       موهای قسمت پایینی سرتان را هم جمع کرده و در پشت سرتان یک دم اسبی حلقه ای درست کنید. درست مانند حلقه ی اول، آن را به پشت سرتان با سنجاق بچسبانید.

8.       ادامه ی دم اسبی هایی که از حلقه بیرون گذاشته شده بودند را دور بالای حلقه ی موها پیچیده و با سنجاق محکم کنید. موها را شل دور دم اسبی تان بپیچید تا حجم موها بیشتر دیده شود.

9.       موهای جلوی سرتان را ابتدا قسمت قسمت جدا کرده و پشت هر قسمت را کمی پوش دهید و سپس به آرامی به سمت پشت سرتان شانه کرده و آن ها را مرتب کنید تا جاهایی از موها که کم پشت هستند ، پنهان شوند.

·         نکته: پوش دادن و شانه کردن موها ترفند هایی هستند که توسط آن ها می توانید موها را بسیار پرپشت تر و ضخیم تر نشان دهید- اما این کار باید کاملا به آرامی و با نرمی صورت گیرد.

10.   این شینیون این امکان را به شما می دهد تا حجم موهای تان را پر تر از آنچه که هست نشان دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: