پنجشنبه 27 تیر 1398 - 07:37:37

رنگ پاستیلی

 

نحوه ست کردن لباس به رنگ پاستیلی

لاک و لوازم آرایش پاستیلی

 

همه چیز درباره رنگ پاستیلی

 


در سال های اخیر، انواع رنگ پاستیلی به یکی از ترندهای پرطرفدار سال تبدیل شده است. این رنگ ها بسیار لطیف و جذاب هستند و در دسته رنگ های ملایم قرار می گیرند. معمولا از انواع رنگ پاستیلی می توان برای ناخن، لباس، کفش و ... استفاده کرد. مزیت این رنگ ها این است که به راحتی با رنگ های فانتزی دیگر ست می شود. در ادامه قصد داریم شما را با انواع رنگ پاستیلی آشنا کنیم؛ با وب سایت رژلب همراه باشید.


انواع رنگ پاستیلی در دسته کدام رنگ ها هستند؟


رنگ پاستیلی به رنگ های خنثی نزدیک هستند و در دسته رنگ های ملایم قرار می گیرند. خانم هایی که از رنگ های تکراری و یکنواخت خسته شده اند، می توانند از انواع رنگ پاستیلی برای تنوع بخشی بیشتر استفاده کنند. از جمله انواع رنگ پاستیلی می توان به صورتی روشن، هلویی، نعنایی روشن، آبی روشن، یاسی، کاراملی روشن و موزی اشاره کرد. استفاده از این رنگ ها در لباس، آرایش و زیورآلات، استایل شما را شیک و منحصر به فرد نشان می دهد. البته که ست کردن انواع رنگ پاستیلی نیاز به تبحر خاصی دارد که در ادامه قصد داریم به طور مفصل به آن بپردازیم.


ست کردن انواع رنگ پاستیلی


استفاده از رنگ های پاستیلی در لباس های روزمره یا حتی مجلسی، استایل را خانمانه و باوقار جلوه می دهد. هنگام استفاده از رنگ پاستیلی در استایل و لوازم آرایشی خود همواره به این نکته توجه داشته باشید که باید ساده و بسیار مینیمال باشد. در واقع باید کمترین میزان تزئینات و زرق و برق را داشته باشد. یکی از بهترین روش های ست کردن رنگ پاستیلی این است که آن را با رنگ های متضاد مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال، رنگ صورتی پاستلی را می توانید با رنگ موزی، سبز نعنایی روشن و آبی روشن را با هم، و همچنین بنفش روشن را با پرتقالی روشن ست کنید. علاوه بر این می توانید رنگ های پاستیلی را با رنگ هایی از تناژ روشن همان رنگ ست کنید. به طور کلی، در هر حالت باید به رنگ انتخابی خود بسیار دقت کنید.
از ترکیب رنگ پاستیلی با رنگ های خنثی نترسید. رنگ هایی مانند بژ یا تناژهایی از نسکافه ای به شما کمک می کند تا از دخترانه بودن رنگ های پاستیلی کاسته و رو به استایل خانومانه برود. علاوه بر این، می توان انواع رنگ پاستیلی را با رنگ های خنثی مانند خاکستری و کرم نیز ست کرد.

 

ست کردن رنگ پاستیلی


البته تمام رنگ های پاستیلی را می توان با هم ست کرد و به راحتی از یک، دو یا سه رنگ پاستلی در استایل استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که در این صورت استایل شما کاملا دخترانه خواهد بود. شما با توجه به قوانین ست کردن لباس می توانید این رنگ ها را در لباس هایی که الگوی مشخص و ساده ای دارند، استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ های پاستلی برای لباس هایی که دارای تزئین زیاد یا الگوی پیچیده هستند، کار جالبی نبوده و اصلا پیشنهاد نمی شود.
برخلاف رنگ های روشن، درباره ست کردن رنگ پاستلی با هم هیچ قاعده دشواری وجود ندارد. به طور کلی اگر رنگ پوست و موهایتان تیره است، بهتر است به طور افراطی از انواع رنگ پاستیلی استفاده نکنید.


استفاده از انواع رنگ پاستیلی با توجه به رنگ پوست و مو


زمان استفاده از رنگ های پاستلی همواره به این نکته توجه داشته باشید که افراد دارای پوست و موی تیره بهتر است از رنگ های با تناژ کرم استفاده کنند. در مقابل، خانم های دارای پوست و موی روشن بهتر است به سراغ تناژهای تیره تر رنگ پاستیلی مانند نسکافه ای بروند. خانم های دارای موهای بلوند با رنگ های پاستلی بسیار جذاب و زیبا دیده می شوند. این خانم ها می توانند بدون هیچ نگرانی از چند رنگ پاستیلی به طور همزمان استفاده کنند. حتی می توانند سر تا پا پاستلی بپوشند و آرایش پاستلی داشته باشند و جذاب هم به نظر برسند. این در حالیست که خانم های دارای پوست و موی تیره و همچنین افرادی که در موهایشان تناژ قرمز وجود دارد، بهتر است کمتر از رنگ پاستلی در استایل خود استفاده کنند. چرا که آن ها را رنگ پریده جلوه می دهد. این افراد بهتر است از رنگ پاستیلی بیشتر برای اکسسوری مانند کیف، کمربند، دستمال گردن، عینک آفتابی استفاده کنند و برای لباس های اصلی از رنگ مشکی یا متضاد رنگ های پاستلی کمک بگیرند.


ست کردن رنگ پاستیلی با سفید و مشکی


رنگ مشکی یک رنگ غالب است که می توان آن را به همه رنگ ها ست کرد. ترکیب رنگ مشکی با رنگ پاستیلی جلوه بسیار زیبایی را خلق می کند. البته این امکان نیز وجود دارد که رنگ پاستیلی در کنار مشکی کمی خسته کننده به نظر برسد؛ به همین دلیل می توانید به این ترکیب رنگ، رنگ های کمی روشن تر مانند خاکستری روشن یا تناژهایی از رنگ بژ اضافه کنید. رنگ سفید نیز ظرافت و زنانگی رنگ های پاستلی را چند برابر می کند. این رنگ با برقراری تعادل میان رنگ های استفاده شده در استایل، هارمونی زیبایی را خلق می کند. البته یادتان باشد که ترکیب رنگ های پاستلی با رنگ سفید تنها مختص تابستان است و جلوه چندان زیبایی را در فصل زمستان ایجاد نخواهد کرد.

 

ست کردن رنگ پاستیلی با رنگ سیاه و سفید


ست کردن رنگ پاستیلی با رنگ های درخشان


اگر می خواهید استایل شما خیلی خاص باشد و جلب توجه کند، می توانید در کنار رنگ های پاستلی از رنگ های درخشان استفاده کنید. با انجام این کار، از میزان دخترانه بودن و ظرافت استایل کاسته و سلیقه منحصر به فرد و خلاقیت خود را نمایان می کنید. به عنوان مثال، شما می توانید از یک شلوار به رنگ آبی پاستلی در کنار یک کت آبی روشن و تی شرت سفید استفاده کنید. در آخر هم استایل خود را با یک کیف و کفش درخشان مانند رنگ نقره ای ست کنید. ترکیب این رنگ ها در کنار هم، جلوه بسیار زیبایی را خلق خواهد کرد.


ست کردن رنگ پاستیلی با پارچه های طرح دار


رنگ های پاستلی در کنار پارچه های طرح دار یک ترکیب بسیار زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کنند. این موضوع در مورد طرح های پاستلی نیز حتی بیشتر صدق می کند. به عنوان مثال، شما می توانید بلوزی به رنگ بنفش پاستلی را با دامنی که طرح هایی به همان رنگ دارد، استفاده کنید. با این کار، در استایل خود یک هارمونی زیبا ایجاد خواهید کرد. بهتر است در کنار رنگ های پاستیلی از طرح های گلدار استفاده نکنید؛ چرا که انجام این کار باعث می شود از ترندهای روز دنیا به دور باشید. در مقابل می توانید از طرح های مدرن و مینیمال برای ست کردن لباس های رنگ پاستیلی استفاده کنید.


ست کردن لباس های رنگ پاستلی در فصل سرما


رنگ های پاستلی بیشتر مخصوص فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان هستند؛ اما اگر تمایل به پوشیدن آن ها در فصل سرما دارید، انجام این کار با چند ترفند ساده امکام پذیر خواهد بود. ساده ترین کار این است که یک پلیور به رنگ پاستیلی را با یک شلوار جین تیره یا مشکی بپوشید. یا می توانید یک کت به رنگ پاستیلی روی لباس خود بپوشید.


ست کردن رنگ پاستلی با رنگ های نچرال


اگر می خواهید استایل شما جلوه زیبا اما طبیعی داشته باشد، می توانید رنگ های پاستیلی را در کنار رنگ های خنثی مانند کرم یا بژ استفاده کنید. این استایل به حدی موقر و شیک خواهد بود که حتی سر کار نیز می توانید از آن استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید پیراهنی به رنگ صورتی پاستلی بپوشید و آن را با کفش کرم رنگ ست کنید.


استایل مونوکروم به رنگ پاستیلی


اگر تمایل دارید یک استایل تک رنگ داشته باشید، انجام این کار با رنگ پاستیلی امکان پذیر است. استایل مونوکروم یا تک رنگ می تواند شما را باریک تر و کشیده تر نشان دهد. برای افزایش زیبایی کار می توانید در کنار استایل یک سره پاستلی خود از زیورآلات و اکسسوری های جذاب و خلاقانه استفاده کنید.

 

استایل مونوکروم رنگ پاستیلی


زیورآلات به رنگ پاستیلی


اگر فکر می کنید که هنوز آمادگی پوشیدن لباس هایی به رنگ پاستیلی ندارید، می توانید از چیزهای کوچک شروع کنید. زیورآلات و لوازم جانبی برای این کار بهترین گزینه هستند. به عنوان مثال می توانید کیف دستی، کلاه، کفش یا گردنبند خود را به رنگ پاستیلی انتخاب کنید. اگر لباس شما سر تا پا مشکی است، می توانید با استفاده از یک کیف دستی کوچک به رنگ سبز نعنایی یا گردنبندی به رنگ صورتی پاستلی، استایل شیک و جذابی را برای خود رقم بزنید.


آرایش صورت به رنگ پاستیلی


اگر لباسی به رنگ پاستیلی می پوشید، سعی کنید از آرایش با رنگ های تند خودداری کنید. در مقابل می توانید از رنگ های خنثی یا گرم برای آرایش استفاده نمایید. به عنوان مثال، سایه چشم خود را به رنگ صورتی پاستیلی بزنید و برای رژلب از رنگ روشن و طبیعی استفاده نمایید. آرایش به رنگ پاستیلی در کنار لباس هایی به همین رنگ می تواند جذابیت زیادی را به همراه داشته باشد. می توانید سایه چشم خود را مرواریدی بزنید و برای رژلب از برق لب بی رنگ استفاده کنید. گونه هایتان را نیز به رنگ صورتی روشن در بیاورید. امروزه لاک های پاستلی بسیار ترند و جذاب هستند. شما می توانید لاک خود را دقیقا به رنگ لباس یا متضاد با آن انتخاب کنید. شما می توانید همراه با لباس مشکی خود لاک سبز نعنایی، با لباس لیمویی لاک صورتی پاستیلی و با لباس سفید خود لاک بنفش یاسی بزنید.

 

آرایش رنگ پاستیلی


اکسسوری به رنگ پاستیلی


یکی از بهترین چیزهایی که به کمک آن می توانید به استایل خود شادابی و نشاط بدهید، کیف دستی به رنگ پاستیلی است. سبز نعنایی، لیمویی، صورتی روشن و یاسی از جمله رنگ های پاستلی هستند که برای این کار می توانید از آن ها استفاده کنید. بهتر است کیفتان دارای جزئیاتی مانند ریش ریش یا طرح های مینیمال باشد. کفش های پاستیلی را نیز می توانید با شلوار سفید و پیراهن رنگ روشن ست کنید. ست کردن کفش های پاستلی با دامن یا شلوارک رنگ روشن هم ایده خوبی از آب در می آید. استفاده از عینک و زیورآلات پاستلی هم گزینه های بسیار خوبی هستند.

 

اکسسوری رنگ پاستیلی


رنگ مو به رنگ پاستیلی


رنگ موی پاستیلی یکی از پرطرفدارترین رنگ موها بوده و انتخاب خانم های شیک پوش می باشد. حتی برخی افراد، رنگ موهایشان را با لباس هایشان ست می کنند تا در محافل به خوبی بدرخشند. رنگ موی پاستیلی دارای تنوع بالایی است و به موها درخشش و زیبایی خاصی می دهد. امروزه این رنگ مو در میان بازیگران و خواننده های هالیوودی نیز بسیار پرطرفدار است. رنگ صورتی روشن یکی از طیف های زیبای رنگ موی پاستیلی است که مورد پسند بسیاری از خانم واقع می شود. برای زیباتر شدن این رنگ بهتر است ابتدا مویتان را به پایه روشن دکلره برسانید و سپس از رنگ صورتی به عنوان هایلایت استفاده نمایید.
رنگ موی بنفش پاستلی، مرواریدی، سبز پاستلی و هنچنین خاکستری – نقره ای نیز از جمله دیگر رنگ موهای این گروه هستند که جلوه زیبایی را روی موها ایجاد می کنند. شما حتی می توانید رنگ موهایتان را با لباس خود ست کنید و هارمونی زیبایی را خلق نمایید. شما می توانید یک رنگین کمان ساده و درعین حال خیره کننده را با استفاده از سه رنگ پاستیلی روی موهای خود ایجاد کنید. می توانید کار خود را با رنگ موی پاستلی صورتی شروع کنید و در ادامه از رنگ های زیبای دیگری همچون آبی پاستیلی و یاسی استفاده کنید و مانند رنگین کمان بدرخشید.
رنگ موی پاستلی برای زیبایی و درخشندگی هر چه بیشتر تنها منتظر خلاقیت شما است تا چیز جدیدی بسازید. برای نتیجه بهتر کار می توانید تصور کنید که یک شخصیت پری دریایی در کارتون یا یک شخصیت کلاسیک فیلم هستید و بگذارید تخیل شما اوج بگیرد.

 

رنگ مو پاستیلی

 


در این مطلب از وب سایت رژلب به بررسی رنگ پاستیلی پرداختیم و نحوه ست کردن و استفاده از آن در لوازم آرایش، رنگ مو و اکسسوری را نیز مورد بررسی قرار دادیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: