دوشنبه 18 آبان 1394 - 10:18:05

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

آموزش چسباندن صحیح مژه مصنوعی

چشمان زیبا با مژه مصنوعی

 

 

برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ها و کامل شدن آرایش چشم ،مژه ها را نباید فراموش کرد. مژه مصنوعی ها در تکمیل یک آرایش خوب بی نهایت مؤثر هستند به همین دلیل انتخاب صحیح مژه مصنوعی در بی نقص بودن آرایش صورت نکته مهمی است.انتخاب مژه مصنوعی بر اساس مدل و فرم چشم و نوع و سبک آرایش چشم انتخاب می شود. ریمل از قدیم راه حل مناسبی برای بلند کردن مژه ها و پر پشت نشان دادن مژه ها بوده است .اما در طول زمان محصولات و روش های  دیگری هم برای آرایش مژه ها ارایه شده مثل:مژه مصنوعی،اکستنشن مژه و فیبر مژه و... .استفاده از مژه مصنوعی باید در آخرین مرحله آرایش چشم باشد. بنابراین پیش از آن، سایه چشم و خط چشم را بزنید و در آخر نوبت به مژه مصنوعی می رسد.
چسباندن مژه مصنوعی به تخصص نیاز دارد و باید از دقت بالایی برخوردار باشید در این مقاله روش صحیح چسباندن مژه مصنوعی آموزش داده شده است
ابزار مورد نیاز: مژه مصنوعی، چسب مژه ، موچین

1-بعد از خارج کردن مژه مصنوعی از جعبه با انگشت اشاره و شصت دو طف مژه مصنوعی را به آرامی گرفته و کمی انعطاف به مژه مصنوعی می دهیم تا خشک و بی حالت نباشد و وقتی می خواهیم مژه مصنوعی را بچسبانیم کاملا با فرم چشم همخوانی پیدا کند.

2-حتما لازم نیست یک مژه را کامل روی چشم بچسبانید با توجه به اندازه چشم با قیچی میتوانید طول مژه مصنوعی رااز قسمت انتهای مژه به اندازه دلخواه کوتاه کنید.با قیچی قسمت اضافه آن را ببرید. می توانید دوباره روی مژه های خود قرار دهید ببینید به اندازه کافی کوتاه شده است یا خیر.

 

 

3-انتخاب چسب خوب و ضد حساسیت بسیار مهم است.چسب ها در چهار رنگ طوسی,بی رنگ,سفید,مشکی است.بعد از زدن مقدار یکنواختی از چسب روی مژه مصنوعی 10 ثانیه مکث میکنیم بعد مژه را میچسبانیم.حتما قبل از چسب زدن یک دور مژه مصنوعی را روی چشم امتحان کنید تا از اندازه و محل قرار گرفتن مژه های مصنوعی مطمین شوید.مقداری از چسب مژه مصنوعی را روی سطح تمیزی ریخته و با استفاده از خلال دندان مقدار کمی از چسب را برداشته و با دقت یک لایه نازک چسب را روی مژه مصنوعی به صورت یکنواخت بمالید. ولی در قسمت های انتهایی مژه کمی چسب بیشتر بزنید، زیرا در گوشه چشم احتمال باز شدن مژه مصنوعی بیشتر است.هیچگاه مستقیم از تیوب چسب برای چسباندن مژه مصنوعی استفاده نکنید زیرا مقدار زیادی چسب خارج می شود و مژه ها را خراب می کند.

 

 

4-با کمک یک موچین مژه مصنوعی را بلند کنید مژه را تا جایی که می توانید نزدیک خط مژه ببرید. باید آنها را بر روی پلک قرار دهید نه بر روی مژه هایتان. پیش از آنکه به پوست بچسبانید ، خطوط آن را کنترل کنید تا در ابتدا و انتهای مژه های طبیعی خودتان باشد.برای محکم شدن مژه ها با یک قلم بسیار نازک به محل اتصال مژه مصنوعی و پلک فشار آورید.چند دقیقه صبر کنید تا کاملا چسب خشک شود و بعد خط چشم بکشید
برای کسانی که میخواهند چشمانی خمار داشته باشند در انتهای چشم از مژه های بلند استفاده میکنیم.در وسط چشم مژه متوسط و هر چه به سمت گوشه داخلی چشم پیش می رویم از مژه های کوتاه تر استفاده میکنیم.(مژه های تکی در سه سایز کوتاه,متوسط,بلند وجود دارند)

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش اکستنشن مژه اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 18:31:26
ممنون از اطلاعات خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: