جمعه 06 آذر 1394 - 18:19:53

مدل مو زمستانی

آموزش چند مدل موی مناسب برای زمستان

مدل مو ساده



برای خیلی از خانم ها زمستان به معنای پایان سال است که در این فصل می خواهند تغییری در ظاهر خود به وجود آورده و سال جدید را با چهره ای جدید و سرشار از روحیه آغاز کنند. به همین دلیل در این مقاله چند مدل موی زیبا ارائه شده است که با امتحان کردن هر کدام می توانید تغییر مورد نیاز خود را به دست آورید. البته توجه داشته باشید که کوتاهی موها، تنها به سلیقه بستگی نداشته و در انجام این کار باید به مدل صورت نیز توجه شود.
•مدل مو باب

 

 

مدل موی باب در فصل تابستان طرفداران بسیاری دارد اما این به این معنی نیست که شما نمی توانید این مدل موی زیبا را در فصل زمستان و فصل سرما امتحان کنید. از طرفی این مدل مو بسیار راحت حالت گرفته و به سادگی می توان آن را برای مناسبات مختلف آرایش کرد.

•مدل مو پیکسی

 


 

اگر همیشه موهای بلندی داشته اید و به دنبال یک تغییر اساسی در زندگی خود هستید می توانید موهای خود را به صورت پیکسی کوتاه کنید. ممکن است کوتاهی موها در این حد در ابتدای امر کمی ترسناک به نظر برسد ولی اگر به نکاتی مانند این نکته که حالت دادن موهای پیکسی بسیار راحت بوده، شستشوی آن راحت بوده و سنگینی موها روی سر از بین برده می شود توجه کنید، بی شک می توانید مدل موهای زیبایی داشته باشید.
همچنین وقتی موهای پیکسی شما بلند شد، می توانید آن را به یک مدل باب زیبا تبدیل کنید.

 

• موهای لخت با چتری

 

 

هر کسی نمی تواند موهای چتری داشته باشد ولی اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که این مدل مو روی موهای شما زیبا به نظر می رسد می توانید آن را با موهای لخت و یا حالت دار امتحان کرده و چهره ای متفاوت کسب کنید. این مدل مو روی موهای بلند و متوسط زیبا بوده و حتی می تواند کمی رمانتیک به نظر برسد.

• موهای حالت دار و فر

 



موهای فر و حالت دار برای خانم هایی که می خواهند موهایی داشته باشند که پرپشت به نظر برسند، بسیار مناسب است. حتی می توان فر موها را کمی باز تر کرده و با این کار چهره ملیح تری به فرد بخشید. اگر خود شما موهای حالت داری دارید نیز می توانید با استفاده از ژل مو و موس آن ها را حالت داده و یا با استفاده از اتو مو به زیبایی بیشتر موها کمک کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 06 آذر 1394 - 21:24:43
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: