جمعه 27 آذر 1394 - 02:14:03

آرایش مناسب زمستان

6 مدل آرایش زیبا مخصوص زمستان

گریم و آرایش


پاییز و زمستان از فصل هایی هستند که می توان بدون نگرانی از آرایش های تیره و غلیظ استفاده کرد و برخلاف تابستان و بهار که آرایش های ملایم تر مرسومند، سرمای هوا نوید بخش آرایش های تیره رنگ و غلیظ است. البته هر چه قدر هم که به آرایش های تیره و غلیظ علاقه دارید باز هم می بایست تعادل را رعایت کرده و بیش از حد آرایش نکنید. 
به همین دلیل در این مقاله به 6 مدل آرایشی مرسوم و مناسب این فصل که در بین مدل ها و طراحان گریم مرسوم است، پرداخته شده است.

رژ لب پر رنگ

 



اگر همیشه از رژ لب های کمرنگ استفاده کرده اید، وقت آن است که در این فصل همگی آن ها را کنار گذاشته و از رژ لب هایی که تیره تر هستند استفاده کنید. در فصل پاییز و زمستان می توان از رژ لب هایی به رنگ قرمز تیره، آلویی تیره و زرشکی لذت برده و با کمک این رنگ ها آرایش زیبایی داشته باشید.

 

 

رژگونه کمرنگ

 



در فصل پاییز و زمستان که هوا به خودی خود سرد بوده و باد می وزد، داشتن گونه های قرمز غیر معمول نیست. اما می توان با استفاده از کمی رژ لب این گونه های زیبا را داخل و خارج از هر فضای در بسته ای حفظ کرد. البته دقت داشته باشید که برای انتخاب رژ گونه از رنگ های کمرنگ تری استفاده کنید. برای مثال می توانید از رنگ های صورتی کمرنگ، هلویی و رنگ هایی از این قبیل کمک بگیرید. زیرا این رنگ ها به گونه های شما رنگ داده و شما را سرزنده تر نشان می دهند.

ابروها

 




پر کردن ابروها با استفاده از مداد ابرو به آن ها حالتی غیر طبیعی داده و باعث می شود که زیبایی ابروها تحت الشعاع قرار گیرد. به همین دلیل بهتر است که برای پر کرد ابروها از ضربات آهسته و پشت سر هم بر روی ابروها استفاده کرده و از خط های صاف اجتناب کنید. سپس ابروهای خود به سمت بالا و بیرون شانه کنید. نتیجه این کار ابروهایی کاملا طبیعی و کاملا زیباست.

 

 

خط چشم

 




یکی از انواع آرایش که در بین خانم ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است، کشیدن خط چشم به گونه های مختلف روی چشم هاست. به خصوص در فصل زمستان که عملا جواز استفاده از آرایش غلیظ داده شده است، می توان روی چشم ها خط چشم غلیظی کشیده و از زیبایی آن ها لذت برد.

 

 

سایه به رنگ برنزه

 




مهم ترین و مهم ترین موضوع در آرایش چشم ها ترکیب کردن و محو کردن رنگ هاست. زیرا در غیر این صورت سایه شکل زیبای چشم ها را مصنوعی نشان داده و ظاهری غیر طبیعی به وجود می آورد. همچنین با استفاده از سایه به رنگ برنز می توان چشم ها را به زیبایی برای فصل زمستان آرایش کرد.

 

 

رنگ های متالیک

 




در فصل پاییز و زمستان می توان از رنگ های اکلیلی و رنگ های که درخشش بیشتری دارند بهره برده و به خصوص از رنگ های متالیک برای این منظور استفاده کرد.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 27 آذر 1394 - 14:17:32
ممنون از مطالب محشرتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: