دوشنبه 16 فروردین 1395 - 08:49:47

آرایش کره ای

میکاپ به سبک کره ای ها

آرایش چشم بادومی 

آرایش چشم های ریز

آرایش زنان کره ای

خانم ها در کشور های آسیایی از زیبایی خاصی برخوردارند که خانم های کره ای نیز از این امر بی بهره نبوده و مشهور به داشتن پوستی بی نقص و چهره ای زیبا هستند. گفته می شود گذر زمان روی پوست کره ای ها تاثیر زیادی ندارد که دلیل آن هم مراقبت های ویژه ای است که از پوست خود به عمل می آورند.
آن ها همچنین سبک خاص آرایش خود را هم دارند که در این مقاله از سایت رژلب به بررسی آن ها پرداخته شده است.

1. لب های سایه روشن

آرایش لب ها بدین صورت که در بین کره ای ها رواج دارد باعث کوچک تر نشان دادن لب ها شده و همچنین چهره را جوان تر و معصوم تر نشان می دهد. علاوه بر آن این گونه لب ها زیبایی خاصی هم به چهره می بخشند.

2. چشم های معصوم

در آرایش چشم ها روش ها و سبک های زیادی وجود دارد که خط چشم دنباله دار، سایه دودی و روش های آرایشی از  قبیل این دست می باشند. اما به دلیل بادامی بودن چشم ها، کره ای  ها دنباله چشم خود را با مداد ادامه داده و چهره خود را مظلوم تر نشان می دهند.

3. پف زیر چشم

پف و تیرگی زیر چشم یک امر همه گیر بوده و به خصوص خانم های کره ای به دلیل حالت خاص چشم هایشان بیشتر با این امر درگیر هستند که برا ی پوشاندن آن از کرم های مختلف و کانسیلر کمک می گیرند.

پوست درخشان

4. پوست براق

خانم های کره ای به داشتن پوست درخشان و با طراوت مشهور بوده و برای دستیابی به چنین پوستی از آبرسانی صحیح روی آن استفاده می کنند.

5. ابروهای صاف

یکی از مدل ابروهای محبوب در بین کشورهای آسیای دور صاف کردن ابروهاست. چنین ابروهایی کمان نداشته و ظرافت و لطافت چهره را بیشتر نشان می دهند. به علاوه چنین ابروهایی ظاهر معصوم تری هم به خانم ها می دهند.

6. گونه های سرخ

یکی از مهم ترین اهداف کره ای ها در انجام آرایش معصوم تر نشان دادن چهره و عروسکی کردن چهره یک خانم است. سرخ کردن گونه ها نیز به همین دلیل در بین آن ها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و داشتن گونه های سرخ نشان دهنده سلامت شخص هم محسوب می شود.

7. چشم های عروسکی

به طور کلی کره ای ها چشم های نسبتا ریزی دارند و برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها تلاش می کنند. از طرفی کره ای ها ترجیح می دهند که چشم های خود را به صورت عروسکی آرایش کرده و به آن ها معصومیت بیشتری ببخشند.

 

آرایش کره ای

آرایش ساده

8. میکاپ طبیعی

داشتن آرایش طبیعی و ساده یکی از مهم ترین مشخصات خانم های آسیای دور است. آن ها صورت خود را کاملا طبیعی آرایش کرده و تنها سلامت و زیبایی طبیعی آن را برجسته تر می کنند.

9. پوست بی نقص

یکی دیگر از رموز زیبایی کره ای ها داشتن پوست بی نقص می باشد که دلیل آن هم مراقبت صحیح از پوست و استفاده از ماسک های مختلف روی پوست است.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: