شنبه 22 خرداد 1395 - 14:52:09

آرایش چشم بنفش

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید


بسیاری از خانم ها عادت به استفاده از رنگ های تیره در آرایش خود دارند و در مناسبت های مختلف از یک نوع آرایش دودی مشخص استفاده می کنند. اما اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش های متداول خود خسته شده و به دنبال روش های جدید برای انجام آرایش خود هستید می توانید از این مقاله استفاده کرده و چشم های خود را به رنگ بنفش و سفید آرایش کنید.

وسایل مورد نیاز
• پلت سایه های بنفش، بنفش کمرنگ سفید و مشکی
• مداد چشم مشکی
• ریمل
• مداد چشم بنفش

 

مرحله اول آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید



همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از شروع آرایش خود چشم ها را مرطوب کنید. برای این کار می توانید از یک مرطوب کننده چشم استفاده کرده و خشکی اطراف چشم ها را برطرف کنید. سپس چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده به خوبی جذب پوست شود. سپس با کمک کانسیلر تیرگی زیر چشم ها را گرفته و در صورتی که پلک های لک و تیره ای دارید روی پلک ها هم از کانسیلر استفاده کنید. پس از آن نیز از پنکک استفاده کرده و چشم  خود را آماده آرایش کنید.

 

مرحله دوم آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم



با استفاده از یک فرچه آرایشی مناسب روی پلک سایه بنفش مالیده و آن را  خوب پخش کنید. سپس یک سایه بنفش کمرنگ را انتخاب کرده و آن را در بالای پلک و روی استخوان ابروها بمالید. برای پخش کردن سایه ها از یک فرچه بزرگ تر می توانید استفاده کنید.

 

مرحله سوم آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید


سپس بار دیگر یک سایه بنفش کمرنگ را برداشته و آن را روی کل پلک بمالید. به جای پخش کردن سایه آن را با ضربات آهسته روی پلک بزنید تا بیشتر دیده شود.

 

مرحله چهارم آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید


پس از زدن سایه بنفش از یک سایه کرمی بی رنگ استفاده کرده و آن را در زیر مژه ها بمالید. دقت داشته باشید که آرایش چشم شما هنگامی زیبا می شود که همه رنگ ها به خوبی ترکیب شده و خطوط مشخصی وجود نداشته باشد.

 

مرحله پنجم آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید


برای پایان بخشیدن به آرایش خود از یک رنگ سایه مات آبی متمایل به بنفش استفاده کرده و آن را به صورت V شکل در قسمت خارجی چشم مالیده و خوب پخش کنید.

 

مرحله ششم آرایش چشم بنفش و سفید

آرایش چشم بنفش و سفید


پس از آن که از فرچه مناسبی کمک گرفته و سایه ها را به خوبی در یکدیگر ترکیب کردید، نوبت به استفاده از سایه های به همان رنگ و مالیدن آن ها بر روی پلک پایین است. برای این کار ابتدا قسمت داخلی چشم را به رنگ بنفش در آورده و ادامه و خارج چشم ها را با مداد مشکی به صورت تیره تری در آورید. این کار را در قسمت پایینی مژه ها انجام داده و برای زیبایی بیشتر آرایش چشم رنگ بنفش و مشکی را به خوبی در یکدیگر ترکیب کنید تا حالت دودی بگیرند.
در ادامه از سیاه سفید خود در قسمت داخلی چشم ها استفاده کرده و آن را در قسمت 3/1 داخلی چشم ها بمالید. این کار را در بالا و پایین چشم ها انجام داده و باز هم رنگ ها را به خوبی در یکدیگر ترکیب کنید. سپس داخل چشم ها را مداد زده و با کشیدن خط چشم، فر کردن مژه ها و استفاده از ریمل یا مژه مصنوعی آرایش خود را تکمیل کنید.
برای زیبایی آرایش خود کمی از سایه سفید تان را بر روی استخوان زیر ابرو مالیده و خوب پخش کنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

کلیپ آموزش آرایش چشم

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: