شنبه 04 اردیبهشت 1395 - 13:43:30

آرایش بهاره

آرایش فصل بهار

آرایش مناسب بهار

آرایش بهاره



دنیای مد و آرایش، دنیایی است که روزانه تغییر می کند و هر روز مدل های جدید جایگزین قدیمی ها می شوند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها دنباله رو مد روز بوده و کاملا به روز هستند. از طرفی با آمدن فصل بهار بسیاری از سبک ها و مدل های آرایش صورت و مو تغییر می کند و حتی بسیاری از سبک های قدیم بار دیگر رواج می یابند. در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته ایم و مدل های آرایش و مو که مخصوص فصل بهار هستند را بررسی کرده ایم.

لب های قرمز روشن

 

آرایش بهاره



درست است که رژ لب قرمز همیشه و برای هر فصلی مناسب است ولی از آن جایی که خانم ها در زمستان بیشتر ترجیح می دهند که از رنگ های تیره تر استفاده کنند، به همین دلیل رژ لب قرمز روشن جای خود را در روتین آرایشی بسیاری از خانم ها در فصل بهار باز کرده و بسیاری از خانم ها از این رنگ زیبا و شاد برای داشتن آرایشی زیبا استفاده می کنند. این رژ لب را می توان بدون نگرانی از بقیه آرایش صورت به کار برده و تنها با یک رژ لب ظاهری زیبا و متفاوت به دست آورد.


هدبندهای زیبا

 

آرایش بهاره



در صورتی که موهای مجعد و حالت داری داشته و یا در کل به دنبال مدل متفاوتی از آرایش موهای خود هستید می توانید از سربند های زیبا استفاده کرده و در فصل بهار چهره ای زیبا و در عین حال متفاوت داشته باشید. این مدل آرایش مو در بین خانم های زیادی در فصل بهار طرفدار پیدا کرده و در طول روز و یا برای مهمانی های مختلف قابل استفاده است.

خط چشم دنباله دار

در دهه 60 میلادی خط چشم دنباله دار در بین بسیاری از خانم ها در سرتاسر دنیا رواج داشت. این مدل آرایش چشم با گذشت زمان جای خود را به آرایش نان میکاپ و یا آرایش چشم دودی داد. ولی امروزه خط چشم دنباله دار بار دیگر جای خود را در بین خانم ها پیدا کرده و بسیاری از خانم ها خط چشم خود را به سبک ها و رنگ های مختلفی در می آورند.

ابروهای پرپشت

 

آرایش بهاره



در گذشته داشتن ابروهای نازک در بین خانم ها رواج داشت اما امروزه ابروهای پرپشت برای هر سنی توصیه شده و به خصوص در فصل بهار با داشتن ابروهایی پرپشت می توان نشان داد که فرد دوستدار مد روز است. بنابراین حتی اگر ابروهای نازکی هم دارید می توانید با کمک یک مداد ابرو آن ها را پرتر نشان داده و حالت زیبایی به آن ها ببخشید.

لب های روشن

در فصل بهار یکی از مهم ترین کارهایی که در انجام آرایش خود باید به آن دقت کرد، انتخاب رژ لب مناسب و رنگ مناسب آن برای لب هاست. زیرا در این فصل باید از رنگ های روشن تری در مقایسه با زمستان استفاده کرد. بنابراین برای آرایش لب ها در فصل بهار کافیست از رنگ صورتی، نارنجی، بنفش و رنگ هایی از این دست کمک گرفته و آرایشی ملایم و در عین حال زیبا به دست آورد.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: